У дискусії взяли участь представники Апарату і комітетів Верховної Ради та Національного агентства України з питань державної служби.

Відкриваючи захід, Перший заступник Керівника Апарату Верховної Ради Петро Боднар подякував усім присутнім за готовність долучитися до обговорення та зазначив, що надзвичайно важливою є внутрішня комунікація співробітників Апарату, адже саме спільне бачення та єдина стратегія дій сприяє швидшому досягненню бажаних результатів.

 

Наталія Алюшина, директор Генерального департаменту з питань управління персоналом на державній службі Національного агентства України з питань державної служби презентувала напрацювання за результатами попередньої Стратегічної сесії. За її словами, попередня зустріч тривала близько трьох годин, та значно більше часу було присвячено узагальненню її результатів, визначенню пріоритетів. За результатами опрацювання було обрано шість найголовніших напрямів, які потребують подальшого опрацювання та вдосконалення: соціальний захист державного службовця, навчання та дозвілля працівників Апарату Верховної Ради, конкурсна процедура, розробка законопроекту «Про парламентську службу», запровадження електронного документообігу та статус секретаріатів фракцій і комітетів.

Директор Генерального департаменту з питань управління персоналом на державній службі НАДС зауважила, що, на її думку, саме ця консолідуюча сесія дасть змогу сформувати подальший план дій на основі напрацьованих пропозицій до кожного з шести вказаних вище напрямів, який був оформлений в документ – аналітичну записку. Наталія Алюшина підкреслила, що зазначені пропозиції сформовані виключно на підставі рекомендацій керівників профільних структурних підрозділів Апарату Верховної Ради.

Заступник Керівника Апарату Верховної Ради Микола Шевчук під час свого виступу представив результати втілення Комунікаційної стратегії Верховної Ради України та зазначив, що одним із важливих завдань цієї Стратегії є вдосконалення системи внутрішньої комунікації. Він акцентував увагу на пошуку та реалізації шляхів підвищення рівня довіри до Верховної Ради серед населення. «Окрім внутрішньої комунікації, що впливає на рівень довіри до Парламенту, необхідно активізувати роботу зі ЗМІ, оскільки вони є посередниками між громадянами і Верховною Радою України та з громадськими організаціями, посилити міжнародну комунікацію», - зазначив Микола Шевчук і зауважив, серед іншого, що особлива увага має бути приділена розробці бренду.

У свою чергу Перший заступник Керівника Апарату Верховної Ради України Володимир Слишинський презентував присутнім проект IT-стратегії Парламенту. Серед пріоритетних завдань її реалізації є, зокрема, автоматизація всіх етапів законотворчого процесу: Електронний документообіг, Електронний цифровий підпис, персональний кабінет користувача, корпоративний Інтранет-портал для роботи з електронними документами. Також він наголосив на необхідності забезпечення електронної взаємодії між Верховною Радою, Кабінетом Міністрів та Адміністрацією Президента України.

Учасники стратегічної сесії на рівні чотирьох робочих груп визначили параметри SWOT-аналізу діяльності Апарату Верховної Ради України в частині підвищення інституційної спроможності Парламенту загалом.

На завершення зустрічі Перший заступник Керівника Апарату Верховної Ради Петро Боднар подякував учасникам та експертам за пропозиції та оцінки і висловив сподівання на якомога швидше узагальнення результатів.

 

Повернутись до публікацій

Версія для друку

Ще за розділом

“Новини”

28 березня 2024 09:26
27 березня 2024 15:04
27 березня 2024 12:20
27 березня 2024 10:01
27 березня 2024 09:30
26 березня 2024 16:26
26 березня 2024 13:30
26 березня 2024 11:24
26 березня 2024 09:30
25 березня 2024 17:47