Як зазначалося під час обговорення, законопроектом пропонується доповнити Кодекс України про адміністративні правопорушення статтею 186-8 «Порушення порядку використання державних символів України» та внести відповідні зміни до статті 221 цього Кодексу, визначивши підвідомчість справ про адміністративні правопорушення.
Проектом пропонується внести зміни до частини 1 статті 338 «Наруга над державними символами» Кримінального кодексу, уточнивши об’єктивну сторону складу злочину та збільшивши покарання у виді штрафу.
Також законопроектом пропонується внести зміни до абзацу 7 частини 1 статті 8 Закону України «Про рекламу», розширивши перелік випадків, коли в рекламі дозволено використовувати або імітувати зображення Державного Герба України, Державного Прапора України, звучання Державного Гімну України, зображення державних символів інших держав та міжнародних організацій, а також офіційні назви державних органів, органів місцевого самоврядування.
Члени Комітету вважають, що прийняття законопроекту сприятиме посиленню адміністративного і кримінального захисту державних символів України, а також узгодить інше законодавство із порядком використання державних символів.