Голова Верховної Ради України Андрій Парубій, відкривши вечірнє засідання, оголосив про те, що головою депутатської групи "Відродження" обрано народного депутата Віталія Хомутинніка.
Головуючий повідомив, що у пленарному засіданні беруть участь Прем"єр-міністр України Володимир Гройсман і члени Уряду.
Володимир Гройсман у виступі привернув увагу до деяких важливих питань порядку денного засідання. Він звернувся до народних депутатів з проханням затвердити нових членів Наглядової ради Національного банку України та прийняти пакет законів, необхідних для продовження співпраці з МВФ.
Головуючий повідомив, що зараз відбувається засідання профільного комітету з питань фінансової політики і банківської діяльності. Як тільки Комітет ухвалить рішення народні депутати розглянуть питання щодо призначення членів Наглядової ради НБУ.
Народні депутати продовжили розгляд законопроекту«Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо мінімізації впливу на адміністрування надходжень до бюджету» №4516.
Головуючий оголосив про створення у Верховній Раді міжфракційного депутатського об"єднання "Антипопулісти", співголовами якого обрано народних депутатів Вадима Денисенка, Ірину Суслову та Дмитра Лубенця.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо мінімізації впливу на адміністрування надходжень до бюджету».

Законопроектом пропонується встановити однорівневу процедуру адміністративного оскарження рішень контролюючих органів. Тобто, передбачається, що скарги на рішення контролюючих органів подаються до Державної фіскальної служби України, що реалізує державну податкову і митну політику. Таким чином, контролюючим органом вищого рівня для всіх територіальних контролюючих органів буде центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Законопроектом також пропонується привести термінологію у відповідність до діючих реалій, чітко розмежувати повноваження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики (Міністерства фінансів України) та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (Державна фіскальна служба України), в тому числі передбачити надання права видання підзаконних актів у формуванні податкової та митної політики Міністерству фінансів України.

Проект Закону зареєстровано за №4516.




Прийнято за основу проект Закону "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо консолідації функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг".

Законопроектом пропонується здійснити перерозподіл повноважень державного регулювання фінансової діяльності від Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, до Національного банку України та Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, передбачивши при цьому вилучення із відповідних законодавчих актів усіх норм із посиланнями на Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг.

Проектом передбачено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснюватиме регулювання усіх видів діяльності, яка пов'язана з цінними паперами та фондовим ринком, а також регулювання системи накопичувального пенсійного забезпечення та діяльності недержавних пенсійних фондів, включаючи їх адміністрування.

До повноважень Національного банку України, відповідно до положень законопроекту, пропонується віднести державне регулювання страхової діяльності, системи кредитної кооперації та усіх інших видів небанківських фінансових послуг, які не пов'язані з ринками цінних паперів та похідних (деривативів), фондовим ринком та системою накопичувального і недержавного пенсійного забезпечення.

Проектом пропонується визнати такими, що втратили чинність Закон України "Про іпотечне кредитування, операції з консолідованим іпотечним боргом та іпотечні сертифікати" та Декрет Кабінету Міністрів України "Про довірчі товариства".

Проект Закону зареєстровано за №2413а.



Прийнято Постанову «Про календарний план проведення п'ятої сесії Верховної Ради України восьмого скликання».


Народні депутати затвердили календарний план проведення п’ятої сесії Верховної Ради України восьмого скликання.

Календарним планом пропонується розпочати пленарні засідання п’ятої сесії Верховної Ради України восьмого скликання 6 вересня 2016 року, а закінчити її роботу 27 січня 2017 року.

На час проведення п’ятої сесії Верховної Ради України восьмого скликання календарним планом відводяться для:

пленарних засідань Верховної Ради України – 10 тижнів;

роботи в комітетах, комісіях і фракціях – 6 тижнів;

роботи народних депутатів України з виборцями – 5 тижнів;

проведення «годин запитань до Уряду» у Верховній Раді України – 10 годин.

Відповідний проект Постанови зареєстровано за №4904.



Головуючий на вимогу фракцій "Батьківщина" і Радикальної партії оголосив перерву у засіданні на півгодини.
Після перерви народні депутати повернулися до розгляду питання про призначення членів Ради Національного банку України.

Прийнято Постанову «Про призначення членів Ради Національного банку України».


Верховна Рада України відповідно до пункту 19 частини першої статті 85 Конституції України та статті 10 Закону України «Про Національний банк України» постановила:

призначити членами Ради Національного банку України:

1)   Козюка Віктора Валерійовича - строком на 7 років,

2)  Щербакову Олену Анатоліївну - строком на 6 років,

3)  Милованова Тимофія Сергійовича - строком на 5 років,

4)  Ричаківську Віру Іванівну - строком на 4 роки.

Проект Постанови зареєстровано за №4923.



Прийнято Закон «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо посилення відповідальності за керування транспортними засобами у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп‘яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції».

Законодавчим актом внесено зміни до статті 25 та статті 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Законом, зокрема, викладено частину 1 статті 25 «Основні і додаткові адміністративні стягнення» КУпАП у новій редакції, якою визначено, що «оплатне вилучення, конфіскація предметів та позбавлення права керування транспортними засобами можуть застосовуватись як основні, так і додаткові адміністративні стягнення; позбавлення права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю - тільки як додаткове; інші адміністративні стягнення, зазначені в частині першій статті 24 цього Кодексу, можуть застосовуватись тільки як основні».

Документом викладено абзац 2 частини 1, частини 2-3 та абзац 2 частини 4 статті 130 КУпАП «Керування транспортними засобами або суднами особами, які перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції» у новій редакції, якими змінено розмір та види адміністративних стягнень за вчинення адміністративних правопорушень, передбачених частинами 1-4 цієї статті, та, відповідно, змінено кваліфікуючі ознаки, передбачені частинами 2-3 цієї статті.

Зокрема, за вчинення адміністративних правопорушень, передбачених частинами 1-4 статті 130 КУпАП, одним із основних адміністративних стягнень передбачено штраф у розмірі шістсот, тисяча двісті неоподатковуваних мінімумів доходів громадян  з позбавленням права керування транспортними засобами на строк три роки і на інших осіб - накладення штрафу у розмірі тисяча двісті неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого.

Законом встановлено, що «дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яка двічі протягом року піддавалась адміністративному стягненню за керування транспортними засобами у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують її увагу та швидкість реакції, за відмову від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, - тягнуть за собою накладення штрафу на водіїв у розмірі двох тисяч чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права керування транспортними засобами на строк десять років і на інших осіб - накладення штрафу у розмірі двох тисяч чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого».

Законом також встановлено, що порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особою, яка керує транспортним засобом, що спричинило потерпілому середньої тяжкості тілесне ушкодження тягне за собою накладення штрафу на водіїв у розмірі однієї тисячі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або адміністративний арешт на строк п'ятнадцять діб, з позбавленням права керування транспортними засобами на строк три роки.

Проект Закону зареєстровано за №4373.

Головуючий закрив вечірнє засідання.


 

 


 

 

 

 

 




Повернутись до публікацій

Версія для друку

Ще за розділом

“Новини”

18 грудня 2025 15:13
17 грудня 2025 14:16
16 грудня 2025 16:25
16 грудня 2025 15:23
16 грудня 2025 15:13
15 грудня 2025 15:39
12 грудня 2025 19:40
12 грудня 2025 18:09
12 грудня 2025 13:20
11 грудня 2025 19:15