Під час засідання Комітету зазначалося, що проект закону про внесення змін до Закону "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" щодо спрощення припинення юридичних осіб шляхом злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) (реєстр.№1416) розроблено членами Комітету (Галасюк В., Єфімов М., Кіраль С., Кужель О., Гіршфельд А., Дубінін О., Хміль М., Кривошея Г., Розенблат Б., Нечаєв О.) з метою спрощення процедури державної реєстрації припинення юридичних осіб. Зокрема, проектом пропонується внесення змін до статей 35 та 37 Закону "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", що дозволять усунути ряд недоліків, притаманних даній процедурі, та зробить її менш обтяжливою.
Погоджуючись з необхідністю забезпечення суттєвого спрощення процедури державної реєстрації припинення юридичних осіб, що буде сприяти підвищенню соціального захисту працюючого населення, скороченню матеріальних та трудових витрат юридичних осіб, пов'язаних з їх реорганізацією тощо, члени Комітету одноголосно прийняли рішення рекомендувати Верховній Раді прийняти законопроект за основу та в цілому.
Крім цього, народні депутати також розглянули проект закону про зміну системи регулювання економіки, який, як повідомляється, був внесений на виконання Коаліційної угоди, підписаної депутатами Верховної Ради VIII скликання.
Законопроект (реєстр.№1069) (автори: народні депутати Продан О., Бєлькова О., Юринець О.) передбачає зупинення дії положень низки законодавчих актів України згідно з переліком, що додається, щодо отримання суб’єктами підприємницької діяльності дозвільних документів, та/або якими встановлено інші норми, що регулюють господарську діяльність.
Як зазначено у Пояснювальній записці до проекту, його прийняття спрямоване на заміну існуючої регуляторної системи на систему забезпечення державою безпеки товарів і послуг, які виробляються та/або продаються в Україні, що дасть змогу забезпечити захист споживачів в Україні, збільшити ефективність державного регулювання та зменшити бюджетні витрати на бюрократичний апарат, а також пришвидшити гармонізацію законодавства України до законодавства ЄС, тощо.
Голова Комітету Віктор Галасюк зазначив: "Прийняття цього законопроекту означатиме перезавантаження регуляторної системи України протягом року. Він змусить всі міністерства запропонувати нові регуляторні моделі і публічно довести їх доцільність із залученням експертів та громадськості. У цих умовах необґрунтовані дозволи будуть просто скасовані рівно за рік після вступу в дію закону. Це досить радикально, але це єдиний спосіб провести справжню системну реформу регуляторної сфери".
За результатами розгляду Комітет рекомендував Верховній Раді прийняти законопроект за основу та в цілому.
