СТЕНОГРАМА

засідання Погоджувальної ради депутатських фракцій

 (депутатських груп) у Верховній Раді України

 


9 вересня 2019 року, 11 година

 

 

Веде засідання Голова Верховної Ради України РАЗУМКОВ Д.О.

 

РАЗУМКОВ Д.О.  Добрий день, шановні колеги! Я радий усіх вітати!

По-перше, я хотів би всіх привітати з тією визначною подією, і справді, це визначна подія і для держави, яка відбулась у суботу: нарешті повернулися наші полонені з Російської Федерації. Це і ті, кого багато, на жаль, багато років ми чекали тут. І це наші моряки. І дійсно, Президент показав, що якщо є політична воля, якщо є мета, якщо є розуміння, що треба робити, то майже ніколи не буває питань, які неможливо вирішити.

І я сподіваюсь, що цю добру практику ми зможемо перейняти і впровадити під час нашої роботи, Верховної Ради України, об'єднавши зусилля в інтересах нашої держави та в інтересах наших з вами громадян.

Друге важливе питання – це питання, пов'язане з ефективністю нашої роботи. Ми показали достатньо високу ефективність 29 серпня. Ми показали, що можемо плідно працювати (і у нас це теж виходило) 3 вересня. Цей тиждень у нас буде пленарним. І я сподіваюсь, що так само ми зможемо донести та довести, що всі політичні сили, які працюють у Верховній Раді України, вони змінились, істотно змінились та зможуть працювати в інтересах держави, не зважаючи на ті політичні інтереси, які у кожної з них є.

Інтереси держави повинні бути на першому місці. І я думаю, що у нас є дуже великі шанси продемонструвати це, щоб Верховна Рада дев'ятого скликання нарешті увійшла в історію.

Дуже важливим питанням  є те питання, що ми проговорювали під час Погоджувальної ради на минулому тижні і сьогодні ми до нього повертаємося, це робота щодо порядку денного, а саме: Апаратом Верховної Ради України завершено узагальнення пропозицій комітетів до порядку денного другої сесії, які надійшли станом на 5.09.2019 року. У запропонований нам вами проект порядку денного другої сесії увійшло 188 питань, переважна більшість з них стосується ініціативи народних депутатів України, з яких 50 визначено Президентом України як невідкладні, ще 13 невідкладних проектів ініційовані самим Президентом України, до перехідних з минулого скликання належить 69 питань, серед них 63 законопроекти, які доручили підготувати до другого та наступного читання, та 4 закони, які повернуті з вето Президента для повторного розгляду. Ще 20 перехідних законопроектів за висновками комітетів пропонується не включати до порядку денного сесії як такі, що втратили актуальність та не підтримуються з інших підстав.

На цій сесії нам необхідно розглянути 7 законопроектів щодо внесення змін до Конституції України, які були включені до порядку денного другої сесії і очікують висновків Конституційного Суду України. Крім того, важливе завдання, яке стоїть перед нами на поточній сесії, – це розгляд та прийняття Закону про Державний бюджет України. Так само ми домовились з нашими колегами, що наступного понеділка до порядку денного сесії будуть довключені інші законопроекти, інші питання, які також будуть розглядатися на другій сесії Верховної Ради України дев'ятого скликання.

Порядок денний другої сесії, який вам було надано, містить інформацію про закріплення законопроектів між комітетами, відповідальними за їх підготовку. Звертаю вашу увагу, що до затвердженого нами порядку денного сесії також можуть бути включені додаткові питання за рішенням Верховної Ради України. Те, про що ми також говорили.

Якщо немає заперечень, то пропоную затвердити і запропонувати Верховній Раді України саме такий порядок денний на завтра на засідання Верховної Ради України.

Так, Несторе Івановичу.

 

ШУФРИЧ Н.І. Дякую, шановний головуючий.

На жаль, тільки зараз ми ознайомились зі списком законопроектів, який запропонований на розгляд. І я вже бачу, що низка законопроектів, які були ініційовані в тому числі і нашою фракцією, не включені до порядку денного, який пропонується проголосувати…

 

РАЗУМКОВ Д.О. Несторе Івановичу, я тільки що говорив, ви, на жаль, прослухали. Ми домовились…

 

ШУФРИЧ Н.І. Я уважно слухав.

 

РАЗУМКОВ Д.О. Так. Я тільки що про це говорив, що ми домовились з нашими колегами, що деякі питання, які сьогодні не включені в порядок денний, ми працюємо в досить такому потужному режимі, деякі з представників ЗМІ його називають "турборежим", вони будуть обов'язково включені в порядок денний наступного понеділка та доповнений буде порядок денний, який ми затверджуємо сьогодні.

 

ШУФРИЧ Н.І. (Не чути)

 

РАЗУМКОВ Д.О. Несторе Івановичу, давайте в порядку тому, що передбачено: спочатку фракції, після цього - голови комітетів. Дякую.

 

ШУФРИЧ Н.І. Дякую.

 

РАЗУМКОВ Д.О. Я пропоную перейти до другого питання порядку денного, а це саме про розгляд засідань на тиждень. Комітети підготували 36 питань для розгляду на цьому тижні. Якщо комітети сьогодні ще зможуть розглянути, а я впевнений, що багато з комітетів сьогодні будуть проводити свої засідання, і таким чином ми зможемо ще доповнити порядок денний сесії на цей тиждень. Чекайте, будь ласка.

На пленарному тижні  з 17 по 20 вересня планується розглянути ще 38 питань, зокрема Державний бюджет України на 2020 рік. Прошу комітети так організувати свою роботу, щоб були пов'язані розгляди всіх альтернативних законопроектів, які подані відповідно до Регламенту.    

Нагадую ще раз, що до 15 вересня Кабінет Міністрів України повинен внести до Верховної Ради України проект бюджету на наступний 2020 рік. Це дуже великий виклик як для нового Кабінету Міністрів України, так і для нас з вами як для Верховної Ради, тому що це буде, я сподіваюсь, плідна, ефективна, спільна робота.

Так само лунало багато питань щодо "години запитань до Уряду" у цю п'ятницю. Календарним планом не передбачено "години запитань до Уряду" у п'ятницю 13 та 20 вересня. Я поясню зараз чому. Це пов'язано з тим, що відповідно до статті 96 Конституції України Кабінет Міністрів не пізніше як 15 вересня повинен подати до Верховної Ради України проект Закону про Державний бюджет України на наступний рік. Разом із проектом закону подається також доповідь прохід виконання Державного бюджету України поточного року.  Крім того, згідно статті 227 Регламенту Верховної Ради України та статті 11 Закону України про Кабінет Міністрів України програма діяльності Кабінету Міністрів на строк його повноважень подається на розгляд Верховній Раді України у місячний термін після сформування Кабінету Міністрів України.

Я хотів би нагадати, що Кабінет Міністрів був сформований лише 29 серпня. Тому давайте трошки зачекаємо для того, щоб наші колеги, з одного боку, змогли запропонувати та представити на розгляд Верховній Раді України програму діяльності уряду, ефективну програму діяльності уряду, а з іншого боку, зараз вони працюють фактично в цілодобовому режимі, готуючись до того, щоб подати нам якомога більш якісно підготовлений проект бюджету на 2020 рік. З огляду на зазначене доцільно дати Кабінету Міністрів України можливість підготувати всі ці документи. Тому Верховною Радою прийнято рішення провести "годину запитань до Уряду" у п'ятницю 11 жовтня. Якщо не буде заперечень, пропоную саме так і зробити.

Зараз переходимо до виступів від фракцій. Олександр Корнієнко. Олександре Сергійовичу, вам слово.

 

КОРНІЄНКО О.С. Дякую. Шановний пане головуючий, члени колеги!

Так, дійсно, наша фракція, звичайно, приєднується до вітань всьому українському народу з тією подією, яка відбулася в суботу. І хочемо сказати, що Президент Зеленський виконує свої обіцянки. Так само буде виконувати далі обіцянки партія "Слуга народу". І той порядок денний, який ми бачимо, який пропонується, це вже є частиною виконання наших передвиборчих обіцянок як партії і, звичайно, тієї програми Володимира Зеленського, з якою він ішов як Президент. Тиждень тому якраз була нарада, присвячена цьому, на якій Президент дав низку доручень. І ми дуже раді, що за цей тиждень нам вдалося в комітетах пропрацювати вже частину тих доручень і тих законодавчих актів, які будуть вносити зміни у економічні галузі, у політичне регулювання.

Законопроект про особливу процедуру усунення Президента України з поста в четвер стоїть в порядку денному. Це той самий законопроект про імпічмент, про який багато говорилось в Україні, але вперше ми будемо його розглядати, голосувати. І, звичайно, це антикорупційні ініціативи, які з 17 вересня стоять в порядку денному.

Що стосується того темпу, в якому ми працюємо, нас цей темп навіть трошки не задовольняє, наша фракція готова працювати інтенсивніше. Знаю, що колеги не всі це сприймають, але будемо шукати спільний якийсь знаменник.

Разом з тим, будь-яка інтенсивність і будь-яке пришвидшення має відбуватися в межах Регламенту, про що ми теж багато говоримо і теж будемо за цим слідкувати.

І не може не викликати з нашого боку такої як би радості і навіть натхнення те, що наступного тижня ми все-таки приступимо до внесення змін до Регламенту Верховної Ради. Я бачу тут підготовлені комітетом регламентним законопроекти, які дозволять нам спростити регламентні процедури, їх розплутати, тому що вони заплутані, ми вважаємо, для того, щоб Верховна Рада надалі могла більш ефективно і злагоджено працювати.

Щодо співпраці з урядом - ми чекаємо від уряду, від пані Ірини, вашого бачення, як це має бути. І, звичайно, ми погоджуємось з тим, що спочатку програма, а потім "година запитань" вже відповідно до того, що напрацює уряд і що для нас важливо як для політичної сили, яка представляє 130 депутатів по одномандатних округах, їх більше у нас, ніж депутатів по багатомандатному округу. Для нас важливо, що в кінці цього місяця вони відправляться на округи для роботи з виборцями. І відповідно, "година запитань до Уряду" буде більш така осмислена і більш насичена реальними запитами людей з територій, з наших міст та селищ, з усієї країни, тому що наші мажоритарники представляють всі регіони України. І таким чином ми наповнимо цю роботу ще більш практичним сенсом.

Закликаємо всіх до активної роботи  цього тижня. Наша фракція готова.  І будемо менше часу  на розмови витрачати, а більше на реальні дії.

Дякую.

 

РАЗУМКОВ Д.О.  Юрій Анатолійович Бойко.

 

БОЙКО Ю.А. Дякую, шановний пане спікер.

Шановні присутні, ми дуже раді, що почався процес обміну полоненими, заблокований за останні 3 роки. Ми розглядаємо це дійсно як величезну подію. Ми вдячні владі і Президенту за те, що цей процес пішов, як то кажуть. Сподіваємось, що це  крок, важливий крок для подальшого мирного врегулювання на сході країни, який сьогодні є головним "тормозом" в розвитку країни і потребує негайного вирішення.

Тому парламент повинен підтримати мирні ініціативи і розуміти, що при досягненні вирішення такого складного конфлікту політичним шляхом ми повинні бути готові до компромісу і чесно сказати людям, що такий конфлікт без компромісу, навіть  болісного, вирішити неможливо. Але вирішенню цього конфлікту політичним шляхом альтернативи немає, тому наше завдання підтримати вирішення політичним шляхом.

На минулому тижні сталась, з нашої точки зору, ганебна подія, яка називається направлення з боку Національної комісії по телебаченню і радіомовленню представлення по ліквідації ліцензії телеканалу NewsOne до суду. Такого не було вже давно, такого тиску на свободу слова не було вже давно.  І те, що сталось минулого тижня, викликає серйозні загрози для свободи слова в країні. Я хочу нагадати, що в країнах, в яких існує цензура і давлять на свободу слова, перспектив економічного розвитку взагалі-то немає. А особливо ганебно те, що на засіданні Нацради були використані ті ж самі націоналістично-радикальні організації і їх представники, які влаштовували багато провокацій минулих років. Я хочу нагадати, що "С14", яка з'явилася на тому засіданні, її представники були головними провокаторами, коли били літніх людей біля пам'ятника Ватутіну два роки тому. І такі ж персонажі, які вже були забуті за останні декілька місяців, вони з'являються сьогодні. Це ганебно, це неприпустимо і викликає обурення в тому числі і у тих, хто дивиться телеканали і розуміє, що завтра можуть прийти до них такі ж самі персонажі, ми категорично проти такої політики.

Стосовно порядку денного на наступний пленарний тиждень. Враховуючи нараду, яку ви провели сьогодні, і ті плани, які ми відбудували спільно, я вважаю, що ми повинні йти тим шляхом і наступного тижня розглянути, яким чином буде врахована участь інших фракцій в роботі парламенту. Зразу хочу сказати, що для нашої політичної сили принциповим є питання припинення тарифного геноциду, питання миру - і парламент повинен буде приймати ці закони, які потрібні для врегулювання мирного процесу, питання відновлення державного регулювання за цінами на товари першої необхідності. Тобто все те, що ми обіцяли нашим виборцям, коли йшли на вибори, і нас підтримали наші люди, ми повинні це вирішити. Так само, як "Слуга народу" сьогодні декларує, що вони, ви, тобто більшість, виконуєте те, що обіцяли, у нас є теж свої зобов'язання перед виборцями і ми будемо їх виконувати, задля цього пропонується планова і цілеспрямована робота парламенту.

І останнє питання, яке я хочу зауважити, це питання стосується Закону про ринок землі, який розробляється урядом. Більшої паніки ніж те, що сталося останнім часом на селі, не було останніх, напевно, 20 років. Тому що різнопланові анонси, які йдуть від членів уряду стосовно варіантів цього ринку землі, вони крім паніки нічого на селі не виявляють, тому що люди не розуміють, що це буде.

Останній коментар нового міністра економіки, який сказав, що у них є 35 варіантів цього ринку і не назвав жодного, насправді, на наш погляд, це велика помилка, і парламент не може стояти осторонь такого чутливого питання. І я наполягаю, щоб це питання було розглянуто в парламенті найближчим часом для того, щоб люди розуміли, що їх чекає.

Тому, шановний пане спікер, вважаю, що ми повинні прийняти це рішення і найближчим часом отримати відповідну інформацію.

Дякую за увагу.

 

РАЗУМКОВ Д.О.  Дякую.

Ірина Геращенко, фракція "Європейська Солідарність".

 

ГЕРАЩЕНКО І.В. Дякую. Шановні колеги! Від імені "Європейської Солідарності" ми також хочемо привітати українців, військовополонених політв'язнів Кремля на українській землі. І в першу чергу подякувати їм за ту мужність, за ту силу волі, за той патріотизм, за незламність, яку вони демонстрували в ці важкі роки в катівнях "Мордору". І також подякувати їхнім родинам, які всім нам демонстрували приклад мужності і боротьби так само за своїх рідних.

І у мене є пропозиція зробити так, як ми робили це в попередні роки: як тільки заручники трошечки пройдуть психологічну адаптацію, запросити їх з родинами до парламенту, щоб тут подякувати і привітати від українського парламенту.

У нас є наш борг, тепер парламенту, перед заручниками. Тому що і досі не прийнято Закон про статус політв'язнів, військовополонених і заручників. І я вважаю, що цей закон, який був прийнятий у першому читанні попередньою Верховною Радою, номер, він як перехідний перейшов, 0936, має стояти так само, як один із невідкладних, на нашому порядку денному.

Ми дійсно щиро вважаємо, що цей важливий гуманітарний крок допоможе розблокувати  і звільнення заручників з окупованих територій, і також достати всіх кримчан, кримських татар, українців, які залишаються в тюрмах Криму і Росії.

І власне, я так само щиро дякую в цьому питанні і новій команді, і Президенту Зеленському, і так само старій команді і Президенту  Порошенку, присутній тут пані Денісовій, її Офісу, СБУ, ГПУ,  це велика складна  спільна робота, яка, безумовно, є  нашим великим  спільним успіхом. І я хочу сказати, що велика насправді так само і наша подальша робота з заручниками звільненими, ми стали сильнішими, але на  міжнародних майданчиках ми маємо боротися за інших, - сотні людей, які залишаються на окупованих територіях, і власне, це наша спільна робота.  

Я також хочу нагадати, що вчора відбулися незаконні  вибори в Криму, організовані окупаційною владою. Ми дякуємо  всім кримським татарам і українцям, які проігнорували ці вибори і не прийшли на них, там показана надзвичайно низька явка. Але мені здається, що парламент не може стояти осторонь того,  що окупанти проводять вибори на наших територіях, і було би правильно підготувати відповідну заяву-звернення від Верховної Ради України до парламентів  інших країн, де  це засудити.  

Що стосується порядку денного. Шановні колеги, є низка законів, які так само як  перехідні були перенесені до нашого порядку денного і якимось дивом ці закони, які були прийняти вже до другого читання,  перереєстровані слово в слово нашими колегами  зі "Слуги народу" і в першому читанні подаються на розгляд.  Ми вважаємо, що це  має такий  і моральний  аспект, і  регламентний аспект, серед них, наприклад, і закони про державну підтримку кінематографії, про концесії, інші закони. Ми пропонуємо, щоб вони були  прийняті в другому читанні і в цілому, але саме в тому порядку як це передбачає Регламент  Верховної Ради України.  

Колеги, я хочу нагадати також вам, що є обіцянка створити  Комісію спеціальну з питань ветеранів і прийшов час проголосувати за неї цього тижня. Так само я вітаю той крок, що Голова Верховної Ради  пан Разумков підтвердив на одному з ефірів, що всі законопроекти щодо змін до  Конституції будуть надіслані до Венеційської комісії. Ми підготували  відповідний проект  постанови звернення до "Венеціанки" і пропонуємо, щоб ми це проголосували.

Що стосується Закону про імпічмент. Я хочу нагадати, що згідно  Регламенту перед тим, як подавати законопроект, новели якого вже внормовані законодавством, ми ще раз апелюємо до  шановного Президента пана Зеленського  з проханням підписати Закон про  Тимчасові слідчі комісії, прийнятий Верховною Радою України, де немає  вже,  процедура не передбачає тут  ветування  цього закону. І власне, в цьому Законі про ТСК дуже чітко виписана і процедура імпічменту.

Друзі, ми так само погоджуємося з тим, що всі ми є рівними депутатами, ми представляємо інтереси наших виборців, і тому ми будемо наполягати на тому, щоб і закони опозиції стояли в порядку денному, і серед тих, які прийняті як перехідні закони, ми звертаємося до вас з проханням як першочерговий  поставити у порядку денному 0906 – це Закон про військові звання, який дуже чекають в армії. Він унормовує наше сержантське якраз звання до стандартів НАТО, і це те, що чекає наша армія, яка сьогодні особливо потребує таких позитивних сигналів на підтримку від парламенту.

Знаєте, тут звучали позиції відносно миру. Очевидно, що в цій залі немає людини, яка проти миру, Україна прагне миру, але не шляхом капітуляції. Тому це дуже важливо також зазначити, і ми, безумовно, будемо підтримувати всі ці законопроекти, які налаштовані на…

 

РАЗУМКОВ Д.О.  Дайте 15 секунд.

 

ГЕРАЩЕНКО І.В. …політико-дипломатичний шлях врегулювання війни, російської агресії на Донбасі, але вважаємо, що тут потрібно більше діалогу з парламентом для того, щоби ми розуміли, яким є цей шлях.

Дякую.

 

РАЗУМКОВ Д.О.  Дякую. Слово надається Соболєву Сергію Владиславовичу, фракція "Батьківщина".

 

СОБОЛЄВ С.В. Дякую. Шановні колеги! Я думаю, що для всіх зрозуміло, що звільнення заручників і той процес, який розблокований після трьох років політиканства, "дипломатії сала" і будь-яких інших спекуляцій на питанні життя тих людей, які зараз перебувають в найважчих умовах, в казематах або московських, або терористичних організацій "ЛНР-ДНР", це є, без сумніву, найважливіше питання. Але є життя, яке далі продовжується.

Тому я хотів би застерегти по декількох питаннях, які, на наш погляд, є найважливіші. Це питання формування порядку денного, і хотілось би звернути увагу після нашої зустрічі, яка відбулася, підтвердити наше повне прагнення для того, щоб наступний понеділок був днем, коли будуть затверджені всі ті законопроекти, які будуть внесені до загального порядку денного другої сесії. При цьому ми хотіли б звернутися до голів комітетів зупинити практику, яка є антиконституційною, антирегламентною, таких змін навіть не подається в Регламент, коли законопроекти, які вносяться членами фракції - десятьма, двадцятьма чи тридцятьма членами фракції, чи одним членом фракції, визнаються такими, які "втратили актуальність або з інших причин", вдумайтесь в цю фразу, рекомендують не включити в порядок денний. Не мають права голови комітетів порушувати закон. Ви розглядаєте виключно ті закони, законопроекти, які включені в порядок денний сесії, що, власне, і відбувалося минулого тижня, де дуже добре, активно пройшло обговорення в комітетах. Тому хотілося б звернути на це увагу. Із таких законопроектів, наприклад, від нашої фракції називаю лише першого автора, там дуже багато авторів, наприклад, законопроект про ринок землі, не про продаж землі, від чого пробують зараз всі відкараскатися, навіть цю тезу не використовують, а саме - про ринок землі, який ми внесли як фракція за підписом лідера фракції Тимошенко. Наприклад, законопроект, який регулює питання дуже важливі страхової медицини, законопроект, який внесений нашим автором Кожем'якіним Андрієм, який так само визначений як неактуальний або втратив актуальність, це законопроект 1174. Тому хотілося б, щоб ця практика була вже зупинена.

Третє питання, на наш погляд, бюджет – це ключове. Тому ми, власне, з цього і виходили, коли подавали ключові параметри, які стосуються формування бюджету – це наповнення бюджету, це видаткової частини бюджету і ті ключові параметри, які затверджуються нами як парламентом. Я маю на увазі, це і прожитковий мінімум, це і питання інфляційних очікувань, від яких, власне, і буде іти формування бюджету.

Для нас, крім того, є ще питання, які дуже важливі, ви чудово знаєте, що це є в параметрах бюджету – це ціна на газ. Тому питання тарифів є актуальне сьогодні і ми б хотіли, щоб це було розглянуто до ухвалення бюджету в остаточній редакції. Крім того, питання, про яке ніхто не хоче  говорити, це реструктуризація боргу. На жаль, найгірші наші застереження, коли відбувалося підписання  Угоди про реструктуризацію  боргу, про те, що чим вище росте економіка,  тим більше грошей нам треба повертати як борг, бо ця сума, на жаль, зафіксована  не в доларах або еквіваленті долара, а в так званих державних облігаціях, приводить до того, що зростання економіки далі буде з'їдати всі напрацювання  через зростання фактично  боргу. Тому наше прохання, і ми звертаємо увагу уряду, це питання, яке є дуже актуальним при формуванні бюджету, це розглянути.

І останнє, на чому я хотів би зупинитися, це сам порядок формування нашої роботи: зміни до Регламенту і найважливіші питання, які стосуються нашої роботи. Ми хотіли б, щоб була відновлена робота комісії, яку нам рекомендував Європейський Союз, яку очолює Президент, колишній Президент Європейського Союзу, для того щоб ми вже на цьому етапі змогли організувати нашу роботу на найвищому рівні.

Я думаю, що всі ці пропозиції дадуть змогу парламенту працювати дуже в актуальних питаннях.

 

РАЗУМКОВ Д.О.  Дякую.

Сергію Владиславовичу, так, я хотів би доповнити, що у середу в нас будуть  гості, буде пан Кокс, який в минулому парламенті дав більше ніж багато якісних пропозицій до реформи парламенту, але, на жаль, вони не були імплементовані, і я впевнений, що у нас буде змога змінити цю ситуацію на кращу.

Слово надається Батенку Тарасу Івановичу, група "За майбутнє".

 

БАТЕНКО Т.І. Доброго дня, пане Голово, шановні колеги, друзі!  Від імені депутатської групи "За майбутнє" ми також хочемо привітати  усіх наших українців, які були визволені із російського полону, і процитувати слова Олега Сенцова про те, що "боротьба на цьому не завершена, боротьба триває", тому що ще багато наших людей знаходяться в застінках на окупованих територіях так званих "ЛНР", "ДНР", це кілька сотень людей, а також у тому числі це і кримські татари. Ми переконані, що українська держава докладає максимум зусиль до того, щоби витягнути наших українців із російських казематів. І ми хочемо так само паралельно із цим бачити найближчим часом представлення стратегії від керівництва української держави – плану реінтеграції окупованих територій Донбасу та Криму, в якому в цьому числі зрозуміти, що таке компроміс, до якого нас закликають окремі опозиційні партії, і яка межа цього компромісу.

У нас, безумовно, завжди буде викликати занепокоєння той факт, що Путін, президент Росії, намагатиметься втягнути українську сторону в цю свою окупаційну логіку, переслідуючи свої інтереси. Тому ми не можемо допустити попадання в пастку на шляху до звільнення всіх українців на окупованих територіях Донбасу і Криму.

Також, шановні друзі, шановний пане Голово, ми підтримуємо законодавчу ініціативу в цьому контексті, яка народилася в стінах парламенту, – про законодавче запровадження покарання за ведення переговорів від імені України не уповноваженими на те особами. Тому що питаннями визволення наших бранців з російського полону, переговорним процесом повинна займатися держава, а не політичні партії чи окремі політичні діячі на догоду власному піару. І за умов, коли так важко знайти спільну мову у спілкуванні з країною-агресором щодо звільнення українських громадян з полону, втручання в процес переговорів сторонніх приватних осіб не наближає мир, а тільки його віддаляє.

Шановні друзі, стосовно порядку денного нашої сесії Верховної Ради: наша депутатська група "За майбутнє" хоче звернути увагу на кілька питань порядку денного. Серед них є питання необхідності вирішення, нарешті вирішення ситуації з тимчасовим перебуванням на території України автомобілів з іноземною реєстрацією. Як ви знаєте, попередній парламент, на жаль, не зміг вирішити це питання і тільки постійно відтерміновував його. Постійні пікети Верховної Ради України і постійна напруга в суспільстві, яка, на жаль, не знята.

Як ви знаєте, починаючи з 22 серпня поточного року правоохоронні органи отримали право накладати драконівські штрафи на власників таких автомобілів і взагалі конфісковувати їх. І станом на сьогодні вже понад 250 протоколів складено на власників таких автомобілів і очевидно, що це не знімає напруги у суспільстві. Причому всі запропоновані українською державою шляхи  вирішення цієї ситуації є неповними і такими, що не пропонують комплексного та цілісного врегулювання цієї проблеми.

Ми знаємо про те, що серед законодавчих ініціатив, які подані Президентом як невідкладні, є законопроект Президента України під номером 1030. Тому, Дмитре Олександровичу, ми просимо від імені нашої депутатської групи "За майбутнє" невідкладно, буквально завтра, не відтягуючи його, розглянути законопроект Президента 1030 щодо відтермінування початку штрафування водіїв на автомобілях з іноземною реєстрацією.

І паралельно з цим для вирішення в цілому ситуації на перспективу, тому що відтермінування на 3 місяці, на жаль, не вирішує в комплексі цієї проблеми, ми хочемо все-таки наблизитися до вирішення ситуації з тимчасовим перебуванням на території України  автомобілів з іноземною реєстрацією. І нами було зареєстровано в співавторстві законопроект про внесення змін до Закону України "Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів" під номером 2078, який наближує нас до вирішення цього питання.

Я попрошу вас внести його в порядок денний наступного пленарного засідання і так само дати розпорядження комітетам розглянути його як першочерговий.

Дякую вам.

 

РАЗУМКОВ Д.О.  Дякую, Тарасе Івановичу.

Насправді 1030 стоїть в порядку денному на цей тиждень. І ми розуміємо, що це важливий законопроект, ми його будемо з вами розглядати, я сподіваюся на підтримку його в залі.

Слово надається Рахманіну Сергію Івановичу, фракція партії "Голос".

 

РАХМАНІН С.І. Дякую.

Шановні колеги, теж хотів би вас привітати справді з доленосною подією – звільненням українських заручників, людей, які незаконно утримувалися країною-агресором. І ця подія, безумовно, не знижує, навіть посилює питання актуалізації плану щодо подальшої деокупації, реінтеграції окупованих територій, йдеться і про Донбас, і про Крим, щоб і громадяни України, і ми як Верховна Рада, яка, як відомо, формує засади зовнішньої і внутрішньої політики, мали чітке уявлення про можливі межі компромісів, на які держава готова піти у розв'язанні цієї дуже складної проблеми.

І тут відразу хотів би зауважити, що є питання, яке має бути першочерговим для розгляду нам. І просив би вас, Дмитре Олександровичу, окремо розглянути питання про можливе включення до порядку денного поточної сесії питання щодо формату участі або неучасті української делегації у роботі Парламентської асамблеї Ради Європи. Тому що, по-перше, це наш обов'язок. По-друге, після зустрічі, яка відбулася в Ризі, пішли сигнали від наших партнерів, це від країн Балтії, Грузії, Данії, Великобританії, Швеції, які готові зробити певні кроки, консолідовані з нами, але чекають від нас чіткого сигналу, якою буде наша подальша дія. Позаяк визначати це нам, я би просив, щоби це питання все-таки було розглянуте на сесії Верховної Ради за участю депутатів.

Хотів би зауважити, підтримуючи точку зору нашого колеги Тараса Батенка, про те, що депутатами фракції "Голос" вже доопрацьовано і найближчим часом буде зареєстрований законопроект щодо криміналізації несанкціонованих перемовин з представниками країни-агресора, я думаю, що це питання теж має бути включене до порядку денного сесії і, сподіваюсь, буде розглянуте нашими колегами.

Ще хотів би зауважити на тому, що теж поділяю оптимізм наших колег, сподіваюсь, що ми плідно попрацювали перед Погоджувальною радою і з наступного тижня запрацює дієвий механізм залучення всіх фракцій Верховної Ради для того, щоби наша спільна законодавча робота була і ефективною, і консолідованою, тобто незалежно від партійної чи фракційної приналежності. І у зв'язку з цим хотів би зауважити на тому, що ми щиро сподіваємось, що законопроекти, які вже нами розроблені і зареєстровані в секторі реєстрації законопроектів, будуть включені до порядку денного сесії.

Перш за все йдеться про ті законопроекти, які мають актуальний характер. Ну, перш за все це законопроект 2034, який стосується реформування парламентської системи, зокрема, внесення змін до Регламенту, яке посилить дієвість нашого парламенту. Законопроект 2090, який передбачає реформування системи спеціальних органів, зокрема, реформу Служби безпеки України, бо це є наш обов'язок, який ми на себе добровільно взяли перед нашими західними партнерами. Окрім того, це є прямою вимогою Закону "Про національну безпеку і оборону", який був ухвалений у 2018 році. Ну і, нарешті, хотіли би, щоби знайшов місце в порядку денному законопроект 2379, який полегшує доступ громадян України до лікарських засобів.

Дякую.

 

РАЗУМКОВ Д.О.  Дякую.

Слова надається Верещук Ірині, постійному представнику Кабінету Міністрів України у Верховній Раді України

 

ВЕРЕЩУК І.А. Шановний пане Голово, шановні колеги,  шановні учасники засідання, насамперед ми долучаємось до слів вдячності Президентові України, всім тим людям, які долучилися до звільнення наших військовополонених, наших політичних бранців. І сподіваємося на те, що цей процес не завершився, а це лише перший крок. Наше спільне завдання – забезпечити ефективну взаємодію між урядом та парламентом. Уряд націлений на конструктивну та динамічну співпрацю з Верховною Радою. Зараз    перед   Кабінетом   Міністрів  стоять  два  пріоритетних  завдання.  По-перше, це програма діяльності уряду. По-друге, це Держбюджет-2020.

У той же час є і поточні завдання, які теж потребують уваги і які теж необхідно виконувати. Є ряд законопроектів, які Кабмін направить до Верховної Ради. Це шість законопроектів про ратифікацію міжурядових угод в рамках міжнародної співпраці у сфері оподаткування, зокрема про ратифікацію Угоди між урядом України та урядом Сполучених Штатів Америки для поліпшення виконання податкових правил і застосування положень Закону США "Про податкові вимоги до іноземних рахунків" (FATCA). Про ратифікацію Протоколу про внесення змін до Конвенції між урядом України і урядом Республіки Кіпр про уникнення подвійного оподаткування та запобігання податковим ухиленням стосовно податків на доходи. Про ратифікацію Протоколу між урядом України і урядом Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії про внесення змін до Конвенції між урядом України і урядом Сполученого Королівства Великої Британії і Північної Ірландії про усунення подвійного оподаткування та запобігання податковим ухиленням стосовно податків на доход і приріст вартості майна, вчиненої у Лондоні 10 лютого 93-го року. Про ратифікацію угоди між урядом України та урядом Малайзії про уникнення подвійного оподаткування та запобігання податковим ухиленням стосовно податків на доходи та протоколу до неї. Про ратифікацію Протоколу між урядом України і урядом Турецької Республіки про внесення змін до угоди між урядом України і урядом Турецької Республіки про уникнення подвійного оподаткування та попередження податкових ухилень стосовно податків на доход і майно, а також про ратифікацію Протоколу між урядом України і Швейцарською Федеральною Радою про внесення змін до Конвенції між урядом України із Швейцарською Федеральною Радою про уникнення подвійного оподаткування стосовно податків на доходи і на капітал та Протоколу до неї, вчинених у місті Києві 30 жовтня 2000 року. Згідно статті 20 Регламенту Верховної Ради вищевказані 6 законопроектів щодо міжнародних договорів включаються до порядку денного сесії без голосування.

Також уряд вніс 3 законопроекти щодо внесення змін до чинного законодавства. Після реєстрації ці законопроекти ми просили б включити до порядку денного другої сесії Верховної Ради, який буде розглядатись парламентом 10 вересня 2019 року.

По-перше, це проект Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України. Цей законопроект розроблено на виконання Закону про Держбюджет на 2019 рік, яким передбачено видатки на створення Агентства з управління державним боргом та Середньострокової стратегії управління державним боргом на 2019-2022 роки з метою створення Боргового агентства України.

Цей законопроект направлений на впровадження нової агентської моделі управління державним боргом та гарантованим державою боргом шляхом створення Боргового агентства. Агентська модель управління державним боргом відображає найкращі європейські практики. Це нова для України модель. Вона має покращити якість управління державним боргом та державними фінансами у цілому.

По-друге, це законопроект про внесення змін до Податкового кодексу України у зв'язку з ратифікацією Угоди з урядом Сполучених Штатів Америки для поліпшення виконання податкових правил й застосування положень Закону США "Про податкові вимоги до іноземних рахунків" (FATCA).

Зазначені зміни до Податкового кодексу стосуються серед іншого отримання податкової інформації контролюючими органами від фінансових установ, а також накладення санкцій за ненадання відповідних звітів від фінансових установ.

По-третє, це законопроект про внесення змін до деяких законів України у зв'язку з ратифікацією Угоди з урядом Сполучених Штатів Америки для поліпшення виконання податкових правил і застосування положень Закону "Про податкові вимоги до іноземних рахунків" (FATCA). Цей законопроект пропонує зміни до Закону "Про банки та банківську діяльність" в частині порядку розкриття банківської таємниці, а також Закону "Про депозитарну систему України" в частині порядку доступу до інформації в системі депозитарного обліку.

Отже, стосовно законопроектів про зміни до Бюджетного кодексу та двох законопроектів, пов'язаних з Угодою із США щодо FATCA, також звертаюсь до відповідних комітетів з проханням розглянути ці законопроекти якомога оперативніше.

Дякую за увагу.

 

РАЗУМКОВ Д.О.  Дякую, Ірино Андріївно.

Чи є бажаючі виступити з комітетів? Тоді давайте по черзі підемо. Андрій Герус.

 

ГЕРУС А.М. Доброго дня! У нас, дійсно, такі хороші новини були на цих вихідних, з чим хочу всіх привітати. І окрім того, ми, дійсно, плідно попрацювали перші дні нового парламенту. Сьогодні піднімалося питання стосовно тарифів, зокрема стосовно тарифів на газ. Я хочу повідомити, що згідно останньої інформації ціна газу для населення у вересні місяці буде знижена приблизно на 115 гривень за 1000 метрів кубічних. Таким чином за останні 5 місяців зниження ціни газу для населення складає вже близько 30 відсотків. Тому, як бачимо, така відповідна робота йде не тільки напередодні виборів, але і після виборів. І цього вересня газ для населення буде дешевший, аніж він був у вересні минулого року. Окрім того, зараз іде робота про пониження тарифів на електроенергію для непобутових споживачів. І є сподівання, є шанси, що з 1 жовтня тарифи на електроенергію для таких непобутових споживачів будуть знижені ще на 10 копійок. А з 1 вересня таке зниження відбулося на 20 копійок. Тому тут потрібно працювати, потрібно не збавляти темп.

І у нас є законопроект, який пройшов наш комітет. І він згідно попереднього розкладу стоїть першим у вівторок. Законопроект був одноголосно підтриманий на комітеті і ми готові його доповідати. І сподіваюсь, що ми його проголосуємо, і сподіваюсь, що ми продовжимо цю нашу плідну роботу і цього тижня. Нам потрібно не розслаблятися, нам потрібно інтенсивно працювати і  найголовніше – продуктивно працювати.

Спасибі.

 

РАЗУМКОВ Д.О.  Дякую, Андрію Михайловичу.

Андрій Кожем'якін.

 

КОЖЕМ'ЯКІН А.А. Доброго дня, шановний Дмитре Олександровичу, шановні колеги! Я хотів би попросити вас, якщо можна, до порядку денного, Дмитре Олександровичу, все ж таки розглянути і включити ще 3 законопроекти, тому що у нас всього один і то, який стосується питань підтримки "Пласту". Але у нас є 3 законопроекти, які, я вважаю, на сьогоднішній день дуже серйозні, важливі для спорту і молоді. Це законопроект номер 2075 щодо запровадження стандартів Ради Європи для молодіжних центрів і децентралізації роботи з молоддю. Це раз.

Другий законопроект 2076 – це проект Закону про молодь, це дуже важливо на сьогоднішній день, ми його підготували, розглянемо і будемо вносити в залу. І проект 2077 – це проект Закону про внесення змін до Закону України щодо діяльності Спортивної студентської спілки України та Української федерації учнівського спорту. Це перше.

І друге. Я хотів би звернутись до пані Ірини як представника Кабінету Міністрів у нас у Верховній Раді, якщо можна, щоб трошки прискорились у зв'язку з ліквідацією Міністерства спорту і молоді. Там сьогодні, на жаль, незрозуміло, вони не можуть зрозуміти, кому з них спілкуватись з комітетом, як планувати роботу з заступником, який буде опікуватись молоддю і спортом. Чому? Тому що нам треба зараз негайно підготувати проект від Верховної Ради або попросити, звернутись до Президента України, до Кабінету Міністрів щодо підготовки і підтримки державної олімпійської команди для підготовки на Олімпіаду-2020, яка відбудеться наступного року в Токіо.

Дякую.

 

РАЗУМКОВ Д.О.  Дякую, Андрію Анатолійовичу.

Дмитро Валерійович Лубінець.

 

ЛУБІНЕЦЬ Д.В. Доброго дня, шановні колеги. Дійсно, сьогодні кожен, починаючи свій виступ, дякував за те, що і Президент, і всі, хто були причетні до обміну, зробили це і повернулись наші бранці до рідної України.

Дійсно, хотілося б, щоб і Верховна Рада внесла свій крок. І ми хотіли б від нашого Комітету з прав людини дійсно побачити, щоб законопроект 0936, який фактично і захищає права таких людей, проект Закону про правовий статус і соціальні гарантії осіб, які незаконно позбавлені волі, заручники або засуджені на тимчасово окупованих територіях України та за її межами. Тому, якщо ми всі дякуємо, давайте продовжимо цей шлях і дійсно на цьому тижні було б дуже показово, щоб і Верховна Рада внесла свій вклад на захист таких людей.

Так само хотіли б звернути увагу, що коли Президент Володимир Олександрович Зеленський казав інавгураційну промову, він сказав, що всі люди, які хочуть стати громадянами України, будуть мати таку можливість, причому дуже швидко і дуже легко. Тому так само звертаю вашу увагу, що у нас є законопроект 0929 - проект Закону про внесення змін до Закону України про громадянство України щодо спрощення порядку прийняття до громадянства України окремих категорій осіб. Так само, якщо ми кажемо, щоб усі люди, які хочуть стати українцями за паспортом, мали таку можливість, давайте і цей законопроект внесемо в порядок денний і розглянемо на цьому тижні.

Дякую.

 

РАЗУМКОВ Д.О.  Дякую.

Денис Анатолійович Монастирський.

 

МОНАСТИРСЬКИЙ Д.А. Доброго дня, шановні колеги. Хотів би акцентувати увагу на двох речах. Перше. В цю середу комітет затвердив пропозиції до переліку питань порядку денного другої сесії, рекомендував включити до цього порядку денного всі нові законопроекти, а також так звані перехідні законопроекти, крім семи законопроектів, які на думку комітету втратили актуальність і їх положення не узгоджуються з чинним законодавством.

По-друге. В комітеті на опрацюванні знаходиться чотири законопроекти, визнані Президентом невідкладними, і по яких було скорочено термін підготовки до розгляду. По двох з них комітет в минулу п'ятницю прийняв рішення, а саме по законопроектах:  про внесення змін до Кримінального кодексу України та КПК щодо зменшення тиску на бізнес - номер 1080 і також законопроект 1009 щодо змін до Кримінального процесуального кодексу. По цих двох законопроектах комітет рекомендував Верховній Раді прийняти за основу та в цілому з пропозиціями комітету.

Також сьогодні о 16 годині, хочу поінформувати, що буде розглянуто ще один законопроект (реєстраційний номер 1032) також визнаний Президентом як невідкладний, а саме: про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо першочергових заходів із реформи органів прокуратури. Це важливий документ, який ми сьогодні також розглянемо на комітеті і також просимо включити до порядку денного на найближчі дні розгляду. Пропоную на завтра - вівторок.

Дякую вам за увагу.

 

РАЗУМКОВ Д.О.  Дякую.

Колеги, ви або не пропускайте, або потім не повертатися щоб. Добре, Андрію?

Нестор Іванович Шуфрич.

 

ШУФРИЧ Н.І. Дякую, шановний головуючий.

Я ще раз переглянув розклад засідань Верховної Ради України на 10-13 вересня з анонсом окремих нормативних актів на 17-20 вересня. На жаль, поки що того проекту Постанови щодо внесення змін до розгляду питань на другій сесії засідань Верховної Ради дев'ятого скликання немає. Сподіваюсь, що дійсно домовленість з керівниками фракцій буде дотримана.

Також хочу поставити до відома Погоджувальної ради наступні факти, які, на мій погляд, потребують уваги. А саме: факти нападу на журналістів. 28 серпня, фактично за день до початку роботи нашої Верховної Ради України, стався напад у Харківській області на знімальну групу "112" каналу, постраждав журналіст Олег Решетняк. 29 серпня, в день відкриття роботи Верховної Ради дев'ятого скликання, в місті Чернігові стався напад на блогера Ігоря Стаха. 1 вересня стався напад у Вінниці на Андрія Качора, видавництво "Вежа".

Якщо відносно Качора та Решетняка дії поліції були ефективні і рішучі, то якраз з боку Ігоря Стаха є нарікання щодо неефективності реагування представників поліції, про що нами буде оформлене відповідне звернення на ім'я міністра внутрішніх справ.

Крім того, 30 вересня мали місце слідчі дії на НСТУ, нашому Національному суспільному телебаченні України. Зараз проводяться слідчі дії в Національній раді з питань телебачення і радіомовлення. Безумовно, ми будемо наполягати отримати інформацію, не втручаючись в хід слідства, і в межах тайни слідства, коли будуть прийняті відповідні рішення і коли ми будемо переконані…

 

РАЗУМКОВ Д.О.  Дайте 10 секунд.

 

ШУФРИЧ Н.І. І щоб ми знали, що робота особливо Національної ради з питань телебачення і радіомовлення не знаходиться під тиском…

 

РАЗУМКОВ Д.О.  Кісєль Юрій Григорович.

Несторе Івановичу, ну… Останні 10 секунд.

 

ШУФРИЧ Н.І.  І тоді ні у кого не будуть визивати сумніви рішення, які приймає Національна рада, в тому числі і відносно NewsOne.

 

РАЗУМКОВ Д.О. Несторе Івановичу, я думаю, що свобода слова повинна бути рівною для всіх, а не лише для Комітету з питань свободи слова.

Юрій Кісєль.

 

КІСЄЛЬ Ю.Г. Добрий день, шановні колеги! Комітет з  питань транспорту та інфраструктури просить включити до порядку денного пленарних засідань тижня з 10 по 13 вересня 2019 року наступні невідкладні законопроекти, по яких комітет прийняв рішення.

По-перше, проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю, реєстраційний номер 1047,  (від 29.08.2019).

Друге. Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо управління безпекою автомобільних доріг, реєстраційний номер 1061, доопрацьований, (від 06.09).

Третє. Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про джерела фінансування дорожнього господарства України" (щодо  запровадження середньострокового планування розвитку і утримання автомобільних доріг загального користування), реєстраційний номер 1041, доопрацьований, (від 06.09.2019 року). Внесений. Дякую.

 

РАЗУМКОВ Д.О.  Дякую.

Ірина Венедіктова.

 

ВЕНЕДІКТОВА І.В. Доброго дня, шановні колеги!

Два питання. Перше питання, ми подавали на засіданні комітету, що відбулося в середу 4 вересня, пропозиції. Там було дві пропозиції включити в порядок денний законопроекти від народного депутата Власенка. Один включений. Один, мабуть, просто загубився, тому що пішов головним по Комітету з правоохоронної діяльності. Тож прошу включити законопроект 2062 щодо змін до Кримінального процесуального кодексу України, про суддів щодо удосконалення функціонування суду присяжних в Україні. Це перше.

І по-друге. Я думаю, що в терміновому порядку Комітет з правової політики розгляне президентські законопроекти, які подані як невідкладні, які стоять у нас на пленарний тиждень 17 вересня, можливо, ми встигнемо подати на цей пленарний тиждень.

Дякую.

 

РАЗУМКОВ Д.О.  Дякую.    

Галина Третьякова, будь ласка.

 

ТРЕТЬЯКОВА Г.М. Дякую.

Ми всі вдячні всім колегам, що ми працюємо дуже швидко, цього чекає вся країна. Водночас є тут помилка, законопроект 1175 включено до розгляду порядку денного, хоча комітет щодо нього не голосував і рішення щодо нього прийнято не було, прошу це врахувати, а також ми рекомендували не включати до порядку денного та зняти з розгляду чотири законопроекти  -0871, 0872, 0955 і 0959. Дякую.

 

РАЗУМКОВ Д.О.  Дякую.

Чи є ще? Дмитро Наталуха.

 

НАТАЛУХА Д.А. Дякую.

Шановний Дмитре Олександровичу! Комітет з економічного розвитку просить включити  на пленарний тиждень 10 - 13 вересня 2019 року наступні законопроекти: 1037 - про внесення змін до Закону про приватизацію державного комунального майна; 1059 - про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності; 1062 - про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо вдосконалення охорони прав на компонування напівпровідникових виробів; 1065 - про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо вдосконалення правової охорони географічних зазначень; 1068 - про внесення змін до деяких законодавчих актів у зв'язку з прийняттям Закону про стандартизацію і 1076 - про публічні закупівлі, внесення змін до цього закону. Решта законопроектів, які визначені Президентом як невідкладні, очікують відповідних висновків і будуть розглянуті протягом цього тижня на комітеті у невідкладному порядку.

Дякую.

 

РАЗУМКОВ Д.О.  Дякую, Дмитре.

Так, Анастасія Олегівна Красносільська.

 

КРАСНОСІЛЬСЬКА  А.О. Доброго дня, шановний пане Голово, шановні колеги! Комітет з питань антикорупційної політики розглянув і просить включити в порядок денний для якнайшвидшого розгляду законопроекти 1025, 1029 і 1031. Справа в тім, що це законопроекти про ініціативи, які ми чекали з різних причин від попередньої влади понад 3 роки, і немає жодних причин, чому б мали ми чекати цього далі. Про що йдеться? 1025  - це законопроект про фокусування роботи Антикорупційного суду виключно на справах топ-корупції. З 2016 року ми чекаємо такого Антикорупційного суду, він, на щастя, почав працювати 5 вересня. Проте, на жаль, мушу повідомити, що суд буде заблокований. За чинним законом його чекає 3 тисячі 500 справ, це буквально КАМАЗи матеріалів, з яких тільки 5 відсотків - це справи Антикорупційного бюро, справи топ-корупції.

Я наголошу, що Президент України Володимир Зеленський просив виправити цю ситуацію ще в червні цього року. На жаль, цього не відбулося. І ми відповідно маємо ухвалити рішення  якнайшвидше сфокусувати роботу Антикорупційного суду на справах топ-корупції.

Далі: законопроект 1031 – це відновлення відповідальності за незаконне збагачення і цивільна конфіскація незаконних активів чиновників. Я просто наголошу, що після рішення Конституційного Суду про визнання цього злочину неконституційним з кожним днем відсутності відповідальності за незаконне збагачення якийсь чиновник кладе собі в кишеню наші гроші і вважає себе амністованим.

1029 - перезавантаження Агентства з питань запобігання корупції, аналогічно з 2016 року чекаємо. Я просто нагадаю, що перезавантаження НАЗК і повернення кримінальної відповідальності за незаконне збагачення було передвиборчою обіцянкою більшості із присутніх тут партій. "Слуга народу" свою передвиборчу обіцянку виконує,  просимо решту колег також підтримати.

Дякую дуже.

 

РАЗУМКОВ Д.О.   Дякую, Анастасіє Олегівно. 

Олег Бондаренко. Ви якось тоді беріть слово, коли воно до вас доходить, Олегу, добре?

 

БОНДАРЕНКО О.В. Дякую. Доброго дня, повідомляю, що Комітетом з питань екологічної політики та природокористування був розроблений проект Постанови про проведення парламентських слухань на тему: "Пріоритети екологічної політики парламенту на наступні  п'ять років" та запропонована дата проведення парламентських слухань 27 листопада 2019 року. Прошу включити до порядку денного засідань.

 

РАЗУМКОВ Д.О.   Дякую.

Андрій Клочко.

 

КЛОЧКО А.А. Добрий день, шановні колеги! Комітетом з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування розглянуто та рекомендовано парламенту прийняти в першому читанні за основу та в цілому чотири законопроекти, які визначені Президентом як невідкладні.

Це проекти: про внесення змін до деяких законів України щодо перезавантаження влади (реєстраційний номер 1066); про процедуру усунення Президента України з поста (імпічмент) (реєстраційний 1012); про внесення змін до Закону України "Про будівельні норми" щодо удосконалення унормування в будівництві (реєстраційний номер 1052); про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо  удосконалення порядку  надання адміністративних  послуг у сфері будівництва та створення єдиної  державної електронної системи у сфері будівництва  (реєстраційний номер 1081).

Також  комітет розглянув низку питань про  перейменування окремих населених пунктів, зокрема,  про перейменування сіл: Рябухине та Мелихівка Нововодолазького  району Харківської області; про перейменування  села Іванівка Любашівського району Одеської області; про перейменування села Текуче Косівського району Івано-Франківського області. За наслідками розгляду  зареєстровано відповідні  проекти постанов.

Комітет пропонує  включити до розкладу пленарних засідань  Верховної Ради України на період з 10 по 13 вересня 2019 року законопроекти, що  визначені Президентом України як невідкладні  з реєстраційними номерами  1012, 1052, 1066, 1081 та питання перейменування  населених пунктів.

Дякую за увагу.

 

РАЗУМКОВ Д.О.  Дякую.

Шановні колеги, скажіть, будь ласка, ви відкривали  порядок денний? Ви зараз просите включити  в порядок денний ті питання, які там написані. Я думаю, що це можна не дублювати, не витрачати наш час і більш плідно витратити його  на  роботу в комітетах.

Дякую.

Чи всі бажаючи виступили?

Ірина Володимирівна.

 

ГЕРАЩЕНКО І.В. Шановні колеги, я перепрошую, під час виступу основного  ми  забули зауважити, що  категорично проти того, щоб  місяць не проводилася в парламенті "година запитань до Уряду". Парламент сьогодні демонструє таку активну роботу, я думаю, що уряд так  само годину  може знайти  під час  сесійного тижня  для того, щоб відповісти на запитання  народних  депутатів України.

Я хочу надати, що уряд  у нас підконтрольний,  підзвітний Верховній Раді  України  і навіть у  напрацюванні плану дій на наступний рік цей діалог має і повинен бути корисним. Просимо виконати цю норму Регламенту, і щоб два сесійні тижні в  п'ятницю у нас була  "година запитань до Уряду".

Дякуємо.

РАЗУМКОВ Д.О. Ірино Володимирівно, я думаю, що тут треба бути  послідовними, спочатку треба було також наполягати на звіті уряду в  минулому скликанні. Але цього не  відбулося. Тоді давайте спочатку дамо уряду хоча би розпочати свою роботу, щоб він коректно і ефективно  міг відповідати на ті питання, які ми як народні депутати будемо ставити до різних міністерств та  в цілому до Кабінету Міністрів України.

Я зараз надам слово ще Руслану Олексійовичу Стефанчуку. Але перед цим я хотів би привітати нашого колегу Сергія Бабака у зв'язку з тим, що він став двократним чемпіоном України з автомобільного спорту. (Оплески)

Руслане Олексійовичу, надаю вам слово.

 

СТЕФАНЧУК Р.О. Шановні колеги, вже завершуючи наше засідання Погоджувальної ради просто хочу повідомити, що аналогічна є пропозиція з Комітету з питань гуманітарної та інформаційної політики також внести і розглянути ті питання, які вже внесені в проект нашого рішення.

Також хочу нагадати, що ми всього лише схвалюємо цей проект,  не затверджуємо, затверджує  його Верховна Рада. І тому до завтрашнього дня ще можуть бути якісь корекції, враховані з діяльністю наших комітетів, враховані з іншою подачею ініціативи і так далі. Тому це питання буде вдосконалене, і, скажемо так, оптимізоване під час першого розгляду на засіданні завтра. Це така коротка інформація. Дякую.

 

РАЗУМКОВ Д.О.   Дякую.

Шановні колеги, я пропоную завершити нашу нараду. Я всім дякую і бажаю плідної роботи протягом цього тижня. Дякую.

 

 

 

Повернутись до публікацій

Версія для друку