ЗАСІДАННЯ СОРОК ТРЕТЄ

Сесійний зал Верховної Ради України

03  липня 2013 року, 16 година

Веде засідання Голова Верховної Ради України В.В.РИБАК

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні народні депутати, прошу сідати. Прошу сідати і підготуватися до реєстрації.  Увімкніть систему "Рада".

16:14:17

В залі зареєстровано 384 народних депутатів.

Вечірнє засідання Верховної Ради України оголошую відкритим.

Розглядається проект Постанови (№ 2356а) про Рекомендації парламентських слухань на тему: "Про стан виконання судових рішень в Україні". Проект з поданням комітету 20 числа.

Як будемо розглядати це питання? Скорочена процедура. Хто підтримує скорочену процедуру, прошу голосувати.

 

16:15:15

За-144

Проти – 54, утрималось – 0, не голосувало – 182.

Рішення не прийнято.

Я прошу народних депутатів сідати працювати і голосувати. 

Тому я ставлю на голосування про розгляд питання 2356а за скороченою процедурою, щоб ви чули. Прошу голосувати. Я ж прошу сідати і працюйте…

 

16:16:06

За-163

Проти - 19, утрималось – 0, не голосували – 196.

Рішення прийнято. По фракціях.

Доповідає голова Комітету з питань правової політики Валерій Володимирович Писаренко. Прошу.

 

16:16:38

ПИСАРЕНКО В.В.

Дякую. Шановний Володимире Васильовичу! Шановні колеги! 22 травня  2013 року відбулися парламентські слухання на тему: "Про стан  виконання судових рішень в Україні".

Учасники парламентських слухань визнали порушену проблематику. Одним із визначальних завдань не тільки судової влади, а й державної системи загалом виконання судових рішень – один із основних критеріїв, за яким громадяни оцінюють спроможність, ефективність і чесність влади.

Виступаючи з парламентської трибуни,   неодноразово наголошували, що виконання рішення суду є невід'ємною частиною права на  справедливий суд. Виконання судового рішення як завершальна стадія судового процесу втілює норми законів у життя, сприяє зміцненню їх авторитету. Проаналізувавши на парламентських слуханнях стан виконання судових рішень в Україні та статистичні показники різних відомств, учасники парламентських слухань прийшли до невтішних висновків, однією з об'єктивних причин незадовільного стану справ з примусовим невиконанням судових рішень учасники слухань назвали позбавлення суду контролю за процесом виконання судових рішень.

Комітет Верховної Ради України з питань правової політики в ході парламентських слухань та роботі над проектом рекомендацій дійшов до висновку про необхідність запровадження якісно нових підходів до виконання судових рішень у державі. Передовсім необхідно визначити найбільш ефективне та раціональне місце державної виконавчої служби в системі органів влади. Згідно зі світовими стандартами процес здійснення правосуддя розпочинається з моменту  звернення до суду і закінчується виконанням судового рішення. Зважаючи на суспільну чутливість тематики парламентських слухань, учасники негативно оцінили байдуже ставлення виконавчої гілки влади до порушеної проблематики. Так у парламентських слуханнях не взяв участь жоден міністр, що свідчить про неналежну увагу Кабінету Міністрів до порушених питань. Зважаючи на викладене, учасники  парламентських слухань рекомендували Кабінету Міністрів провести аналіз діяльності Державної виконавчої служби та вжити заходів до усунення причин, що негативно впливають на стан виконання судових рішень в Україні, опрацювати питання щодо реформування системи державної...

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Завершуйте.

 

ПИСАРЕНКО В.В.   ... опрацювати питання щодо реформування системи Державної виконавчої служби та внести на розгляд Верховної Ради України відповідні законопроекти, розробити та подати на розгляд Верховної Ради України проекти законів щодо забезпечення належного соціального статусу та правового захисту працівників Державної виконавчої служби.

Друге. Генеральній прокуратурі України: посилити нагляд за законністю діяльності посадових осіб Державної виконавчої служби. 

Третє. Комітету Верховної Ради з питань правової політики: опрацювати питання щодо доцільності підпорядкування....

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Завершуйте, завершуйте, все.

 

ПИСАРЕНКО В.В.  Опрацювати питання щодо доцільності підпорядкування Державної виконавчої служби судовій гілці влади.

За наслідками вивчення питання розробити законопроект про внесення змін до законодавства щодо визначення місця Державної виконавчої служби України в системі органів влади.

Прошу колег підтримати та схвалити пропонований проект Рекомендацій парламентських слухань. Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Прошу записатися для обговорення від фракцій.

Фракція "УДАР Віталія Кличка", народний депутат Паламарчук.

 

16:20:03

ПАЛАМАРЧУК М.П.

Прошу передати слово Розенку.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Прошу передати Павлу Розенку.

 

16:20:18

РОЗЕНКО П.В.

Павло Розенко, фракція "УДАР Віталія Кличка". І я можу сказати, що, на жаль, парламентські слухання щодо виконання судових рішень не дали відповіді на головне питання: а як в першу чергу заставити владу – Кабінет Міністрів України, Пенсійний фонд України, органи соціальної політики – виконувати ті рішення судів, масові рішення судів, які приймаються на користь громадян і які державна влада в першу чергу не підтримує це.

Всі парламентські слухання і, як наслідок, постанова про затвердження рекомендацій парламентських слухань звелися лише до одного: під яким впливом, під чиїм впливом буде знаходитися Державна виконавча служба. Але, на жаль, від цього питання жодного покращання щодо виконання рішень судів не буде. Невже ви думаєте, що якщо Державна виконавча служба перейде до судової гілки влади, від цього Кабінет Міністрів чи Пенсійний фонд будуть виконувати рішення щодо соціальних виплат? Та не будуть вони виконувати, бо в першу чергу через те, що Верховна Рада України попереднього скликання ухвалила так званий Закон щодо гарантування державою виконання судових рішень, по якому передбачила механізм невиконання державою цих судових рішень. Тому в рішеннях парламентських слухань першим рішенням мало би стояти, щоб Верховна Рада України вже сьомого скликання скасувала цей ганебний закон. А другим би рішенням зобов'язати Кабінет Міністрів України і Пенсійний фонд виконати рішення судів перед чорнобильцями, пенсіонерами, дітьми війни та ще багатомільйонною армією соціально незахищених наших працівників.

Саме тому фракція "УДАР" не буде голосувати за  це…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Завершуйте.

 

РОЗЕНКО П.В. Саме тому фракція "УДАР" не буде голосувати за  це рішення,  адже його виконання жодним чином не дасть можливості нашим громадянам реалізувати своє право на виконання судових рішень.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Об'єднання "Свобода", фракція, Марцінків. Прошу.

 

16:22:51

МАРЦІНКІВ Р.Р.

Прошу передати слово Махніцькому.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Прошу, народний депутат Махніцький.

 

16:23:12

МАХНІЦЬКИЙ О.І.

Олег Махніцький, Всеукраїнське об'єднання "Свобода".

Шановні колеги! Я також був учасником парламентських слухань і, дійсно, питання є дуже болюче, дуже гостре, що стосується виконання судових рішень, тому що це як остання стадія правосуддя, воно порушує власне право громадян на справедливе правосуддя. Але проблема наголошувалася на парламентських слуханнях неодноразово, що і не було, власне, запропоновано механізму, який би вирішив це питання. Тому що стосується самого лише перепідпорядкування Державної виконавчої служби, так як це озвучувалося на парламентських слуханнях не під судову владу, а під Державну судову адміністрацію, а як вам відомо, Державна судова адміністрація – це є орган державної виконавчої влади. Тобто ми перекидуємо з одного органу державної виконавчої влади під інший орган державної виконавчої влади. Саме це… постановка цього питання не вирішить цієї проблеми. Не запропоновано механізмів, власне, якісного виконання судових рішень.

Наголошувалося питання, що, дійсно, про що вже було сказано… про те, що сам парламент  накладає мораторій на виконання судових рішень, а пізніше неможливо їх виконувати.

На сьогоднішній день державні  виконавці вони виконують функції фактично реєстраторів державних виконавчих проваджень і не наділені жодними повноваженнями.

І ще, що стосується проекту постанови, я хочу звернути увагу на те, що дуже лагідно сказано за прокуратуру. Тому що я сам неодноразово з тою проблемою зіштовхувався, і, власне, Державна виконавча служба вживає заходи для виконання, боржник не виконує їх, скеровує, як це передбачено до прокуратури, і в прокуратурі це вмирає. Прокуратура просто лишає звернення державного виконавця замість того, щоб вирішувати питання про порушення кримінальної справи. Тому саме лише підпорядкування цього органу до іншого органу не вирішить нічого в цій проблемі, а треба шукати шляхи, власне…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Завершуйте.

 

МАХНІЦЬКИЙ О.І. Треба шукати шляхи, власне, щодо наповнення самої процедури виконавчих дій і наповнення Державної виконавчої служби реальними повноваженнями, щоб вони могли здійснювати виконання судових рішень. Дякую за увагу.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Фракція "Батьківщина",  Соболєв, народний депутат.

 

16:25:48

СОБОЛЄВ С.В.

Шановні колеги, я думаю, що те, що ми зараз розглядаємо, це є симптоматично. Те, що Україна  є лідером серед країн Європи стосовно звернень до Європейського суду з прав людини, чиї рішення не виконуються, якщо це стосується справи Тимошенко, Луценка, судді Верховного Суду Волкова, те, що сьогодні не виконуються рішення українських судів, і тому змушені наші громадяни звертатися в Європейський суд з прав людини стосовно чорнобильців, афганців, інвалідів, яким на сьогоднішній день не виплачено на 45 мільярдів гривень тих зобов'язань, які брала на себе держава своїми рішеннями. Це зайве підтвердження того, наскільки судова система є розвалена і корумпована в Україні.

Те, що сьогодні сталося, коли є два рішення Вищого адміністративного суду, одне з яких каже про те, що депутати обрані є законно обраними депутатами, а друге рішення  через півроку про те, що їх треба позбавити повноважень, – це зайве свідчення того, що відбувається  в судовій системі, яка повністю залежна від Януковича і Адміністрації Президента. Саме тому 3 фракції опозиційні ухвалили рішення, нас підтримали ряд депутатів, які є, ті, які не приєдналися до фракцій. До тих пір поки не будуть відновлені в правах народні депутати, хто був позбавлений своїх повноважень незаконно, ці 3 фракції не будуть приймати участь в голосуваннях до тих пір поки не буде ухвалено законне рішення. І це залежить, перш за все, від вас, пане головуючий, бо ви оголосили незаконне рішення, ви порушили Конституцію і ви маєте право ухвалити те рішення, яке поверне парламент до нормальної роботи. Жодного законопроекту, який би стосувався євроінтеграції, реальної боротьби з корупцією в цій сесійній залі немає, голосувати за рішення, які дають чергові лазейкі, які дають можливість в черговий раз розкрадати мільярди гривень…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Фракція Партії регіонів, народний депутат Колесніченко. Ввімкніть мікрофон.

 

16:28:04

КОЛЕСНІЧЕНКО В.В.

Уважаемые коллеги, надо отдать должное тому, что депутаты нашли в себе возможность и объективно оценили состояние исполнения судебных решений в Украине. И я, подчёркиваю, что власть признаёт те недостатки, которые сегодня есть и это очень положительно. Однако странно выслушивать наркотические заявления отдельных депутатов, которые в неисполнении судебных решений обвиняют судебную власть. Это говорит о полной некомпетентности, о просто, о нежелании понимать, что такое судебная власть и что такое исполнительная власть.

Поэтому в рекомендациях парламентских слушаний, конечно же, необходимо добиться главного – исполнения судебных решений. Потому, что ихние исполнения действуют и влияют на авторитет судебной власти, потому что в таком случае не достигается конечная цель правосудия – защита интересов граждан и реальное возобновление их нарушенных прав. Здесь огромные претензии к государственной  исполнительной службе.

Поэтому предположение либо предложение о том, чтобы передать эти функции, а это по сути и проистекает  из требований Конституции, состав судебной власти, это было бы правильно, тогда суд  имел бы прямое и непосредственное отношение к контролю за исполнением своих судебных решений. Это было бы гарантированное конституционное право, это было бы гарантированное исполнение судебных решений, которое должно было бы быть открыто и социально доступно.

Я полагаю проект парламентских слушаний, который нам предложен, целиком и полностью соответствует той проблеме, которая была рассмотрена. И я думаю, что весь зал единогласно поддержит подобное постановление. Потому что отражает интересы защиты прав человека. Спасибо.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Фракція Компартії України, народний депутат Симоненко.

 

16:30:16

СИМОНЕНКО П.М.

Симоненко, фракція комуністів. Шановні виборці, фракція Компартії проголосує за цей проект. Але це рішення не полегшить вашу ситуацію і не змінить її на краще. Чому?

По-перше, політична система ідеологічно захищає інтереси тільки потужного бізнесу, тобто капіталу. По-друге, система влади забезпечує практично реалізацію цього положення. Судова гілка влади, як ви знаєте, це складова цієї системи.

Третє. Переважна більшість судових рішень залежить чи від вказівки згори, чи від розміру хабара, який дається в суді конкретно олігархічними кланами і угрупуваннями.

Ми також сьогодні вважаємо за потрібне вас ще і ще раз проінформувати, шановні виборці, що одні помаранчеві при владі без суду та слідства відміняли понад 100 законів, якими позбавили дітей війни і ветеранів Великої Вітчизняної війни тих прав, які надавали їм закони.

Друге. Через суди забороняють реалізацію цих прав. Треба обирати суддів і треба змінювати систему.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дайте завершити.

 

16:31:28

СИМОНЕНКО П.М.

Тільки обрання суддів народом і зміна політичної системи є гарантією того, що у нас виконуватися будуть рішення суду, які будуть прийматися на користь простих людей, а не в інтересах потужного олігархічного капіталу.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Всі висловилися? Шановні депутати, прошу підготуватися до голосування.

Ставлю на голосування пропозицію проект Постанови (№2356а) про рекомендації парламентських слухань на тему: "Про стан виконання судових рішень в Україні" для прийняття за основу і в цілому. Прошу голосувати.

 

16:32:31

За-214

Проти-1, утрималось-1, не голосували-179. Рішення не прийнято.

Є пропозиція відправити… По фракціях.

Є пропозиція відправити в комітет на доопрацювання. Прошу народних депутатів голосувати. (Шум у залі)

 

16:33:17

За-213

Проти-0, утрималось-0, не голосували-182.

Рішення не прийнято. По фракціях.

Розглядається проект Постанови (№2084а) про Рекомендації парламентських слухань з питань оздоровлення та відпочинку дітей і молоді. 

Як розглядаємо? (Шум у залі) Прошу, хто підтримує скорочену процедуру, голосуйте.

 

16:34:11

За-191

Проти-2, утримався-1, не голосували-201.

Рішення прийнято.

Доповідає голова підкомітету Комітету з питань  сім'ї, молодіжної політики, спорту   та туризму Микола Васильович Жук. Прошу.

 

16:34:33

ЖУК М.В.

Шановний Володимире Васильовичу,  Шановні народні депутати.  Микола Жук,  фракція  Партії регіонів, 129 виборчий округ, місто Миколаїв, Миколаївська область.

Шановні колеги, як ви вже знаєте, ми прийняли Постанову Верховної Ради України від 19 березня 2003 року, де провели перші парламентські слухання щодо оздоровлення дітей на території  України, які відбулися 3 квітня поточного року.

В роботі слухань  взяло участь  більше 500 осіб – це представники  всіх гілок влади, міністерств, народні депутати України, а також органів місцевого самоврядування, представники     профспілок та    оздоровчих закладів. Всі      учасники слухань дійшли єдиного висновку, що реалізація права дитини на оздоровлення та відпочинок є одним з вагомих напрямків  оздоровлення і всебічного розвитку дитини, і її соціального захисту.

Це особливо важливо в тих умовах, коли впродовж останніх років зберігається стійка  тенденція до погіршення  здоров'я дітей  в Україні.  Існує негативна динаміка щодо зменшення   кількості  стаціонарних дитячих закладів і неналежного  їх використання. Не в повному обсязі виконується  доручення Президента  України від 22 липня 2010 року щодо оздоровлення та відпочинку дітей, які  потребують особливої соціальної уваги, та підтримки щодо створення у всіх обласних центрах цілорічних оздоровчих закладів за прикладом "Смарагдового містечка" в Донецькій області.

Шановні колеги, сьогодні у нас уже 3 липня, ми запізнилися дуже надовго   з прийняттям даної постанови Верховної Ради, тому що зараз іде вже 2 зміна. Нам дуже важливо прийняти ці рекомендації парламентських слухань. Тому я хотів би  звернутись абсолютно до всіх фракцій, тому що рекомендації комітету були підготовлені представниками всіх  фракцій. Тому  хотів би звернутися і сказати про те…  

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Прошу завершити.

 

ЖУК М.В. … звернутися прохання підтримати рішення комітету прийняти за основу і в цілому. І хотів би побачити, що нашим голосуванням ми якраз підтвердимо те, як ми ставимось до здоров'я і до оздоровлення наших дітей. Дякую вам.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Прошу записатися для обговорення цього питання. Від фракції. Прошу, народний депутат Колесніченко фракція Партії регіонів.

 

16:37:21

КОЛЕСНІЧЕНКО В.В.

Прошу передать слово коллеге Сухому.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Прошу, Ярослав Сухий.

 

16:37:27

СУХИЙ Я.М.

Дякую, шановний Володимире Васильовичу. Колеги, хочу вам нагадати, що з року в рік ми слухаємо подібні питання. Але спочатку маленька ремарка. Мені незрозуміла поведінка цієї безвідповідальної частини залу. Ви ж самі голосуєте за проведення парламентських слухань, а потім не підтримуєте рекомендації. То вносьте свої, якщо ви їх знаєте або якщо темою володієте. Ви виступаєте з трибуни, обговорюючи рекомендації, а потім за них не голосуєте. Це свідчить про ваш абсолютно низький рівень політичної культури. Перше.

Друге. Ми кожен рік слухаємо це питання щодо стану оздоровлення дітей. Ви вдумайтесь в цифру, минулого року оздоровили 70 процентів від потреби, за минулий рік на 15 процентів виросла захворюваність дітей.

З 2007 року, коли був внесений законопроект народними депутатами України Кілінкаровим, Стоян, Сухий, Бондарчук, Хара про оздоровлення та відпочинок дітей, не один рік державна програма оздоровлення дітей не виконувалась  в повному обсязі. І на сьогодні ми повинні задуматись чому така негативна динаміка скорочення кількості оздоровчих центрів? Відповідь на це дана в рекомендаціях. Тому ми просто зобов'язані підтримати рекомендації ці, де сказано про те, що головна причина відсутні механізми державної підтримки та економічного стимулювання діяльності дитячих закладів оздоровлення.

Ви вдумайтесь, чому промислові підприємства, колись могутні, потужні відомчі заклади, продають і скорочують? Та тому, що мало того, що їх не підтримує держава, вони ще обкладаються шаленим податком. Скільки років, час від часу, ми говоримо про те, що має бути розроблена державна система підтримки. Тоді  повернуться ті піонерські  табори, які ще не розтягнули по хатах, і тоді повернуться дитячі оздоровниці, якими ми зможемо поправити здоров'я наших дітей. За підтримати…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Фракція "Батьківщина", народний депутат Катеринчук.

 

16:39:37

КАТЕРИНЧУК М.Д.

Прошу передати слово Миколі Томенку, він сьогодні без окулярів буде виступати.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Прошу, Микола Томенко, народний депутат.

 

16:39:46

ТОМЕНКО М.В.

Шановні колеги, я був учасником цих парламентських слухань, який організував наш профільний  комітет. І на тих парламентських слуханнях говорив, що це енні парламентські слухання, які, на жаль, не показали стратегічного бачення уряду, влади, як нам із країни тотально хворих молодих людей і практично абсолютно хворих дітей перейти в країну здорової молодою нацією і здоровими дітьми.

Тому що ця статистика, яку ми   побачили, чи 80 відсотків оздоровлюються  в таборах при школах, чи 90 відсотків оздоровлюється при таборах при школах, вона нічого не вирішує. Не оздоровленням дітей в літній період, а нормальною екологією, нормальним харчуванням і нормальним інвестування в якість життя людини і дитини можна врятувати ситуацію.

 От вчора я прочитав, що наш уряд страшно радіє, що український народ підтримує нову геніальну ідею, а я називаю це  новою геніальною аферою, як мільярди  гривень і доларів  закопати в  спортивні об’єкти  з неіснуючих зимових видів спорту для зимової олімпіади. В мене питання: є розум у наших керівників, які кинулися вкладати мільярди доларів у будівництво спортивних об’єктів зимових видів спорту, які в Україні не розвиваються?

Швейцарія бідна-нещасна провела дослідження і сказала: у нас немає грошей на зимову олімпіаду, бо людей треба рятувати в умовах кризи. Наші чиновники придумали провести зимову олімпіаду, ще й дурять галичан, що це  там будуть всі дороги і всі люди будуть забезпечені роботою. Ви щось придумайте з "Львів-ареною" з стадіоном, який думаєте, чи зруйнувати, чи не зруйнувати? Бо мільярди вклали і нічого не зробили. Тому наша позиція: не рекомендаціями треба, а серйозною стратегією направлення системних коштів в якість життя дитини можна врятувати українську націю.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Фракція Компартії України, народний депутат Присяжнюк.

 

16:42:12

ПРИСЯЖНЮК О.А.

Присяжнюк, фракция Компартии Украины.

Уважаемые коллеги и уважаемые избиратели! Фракция коммунистов будет однозначно голосоваться за данные  рекомендации. Однако я хотел бы остановить внимание на том, что этими рекомендациями кардинально ситуацию в плане оздоровления и здоровья наших детей, нашего подрастающего поколения ничего не удастся сделать.

И на сегодняшний день сама система оздоровления и то, что происходит в этой сфере, скорее всего, звучит как сводки с фронта. Ну, например, за последние 20 лет количество детских оздоровительных мест в детских лагерях сократилось более чем в два с половиной раза. Мы сегодня занимаем одни из первых мест в мире и в Европе по детскому алкоголизму, по туберкульозу, по ВИЛ-инфицированным и так далее, и тому подобное. У нас сегодня только каждый пятый ребенок более или менее относительно хорошо питается. Вот это все те достижения, которые есть у нас за 20 лет и которые были сделаны именно когда находились олигархи у власти.

Поэтому коммунисты сегодня предлагают и настаивают на том, чтобы, во-первых, в первую очередь, были рассмотрены вопросы и возвращены в государственную собственность все те детские лагеря и учреждения, которые были построены при советской власти, но сегодня разворованы олигархами, чтобы полностью финансировалось оздоровление детей, а не так, как это делается сегодня при школьных лагерях, когда выделяется 200 гривен на одного ребенка на все 14 дней. Пускай вот те, кричащие, посмотрят и попробуют своих детей за такие деньги оздоровить.

И, Владимир Васильевич, ваше волевое решение наконец-то наведите порядок и пускай те бездельники, которые блокируют, которые не голосуют за смету расходов Верховной Рады вернут  свои заработные платы, вернуть свои деньги на оздоровление детей. Пора уже прекратить эту вакханалию. Спасибо.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Об'єднання "Свобода", народний депутат Сабій.

 

16:44:26

САБІЙ І.М.

Прошу передати слово депутату Ігорю Янківу.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Прошу передати.

 

16:44:32

ЯНКІВ І.Т.

Ігор Янків, Всеукраїнське об'єднання "Свобода". Ми не однорічно розглядали питання оздоровлення та відпочинку дітей, і це питання піднімається з кожним роком перед початком оздоровлювального періоду. Проте, як ми бачимо по існуючій статистиці, з кожним роком стає все гірше і гірше ситуація. Не кажучи про те, що практично більшість наших дітей оздоровлюється не в таборах відпочинку і оздоровлення, а при шкільних таборах відпочинку.

Викликає певну стурбованість матеріально-технічний стан наших оздоровчих закладів, що призводить, як ми вже бачимо на результатах цьогорічного відпочинку, до трагічних наслідків: гинуть діти під час, так скажем, оздоровлення і відпочинку.

Ми розуміємо, що той стан, який є, і та ситуація, яка є з питань оздоровлення і відпочинку дітей, не вирішується тими рекомендаціями, які були напрацьовані в комітеті, які були запропоновані на слуханнях. Потрібно кардинально підійти: змінити відношення держави взагалі до питань дітей, їхнє оздоровлення, їхня зайнятість, до питань фізичної культури, до того, що фактично вже другий рік в нас немає програми фізичної культури і спорту, ми не можемо залучити наших дітей до активної участі фізичною культурою і спортом.

Тому Всеукраїнське об'єднання "Свобода" вважає, що потрібно кардинально і серйозніше підходити до цього питання і більш стратегічно: змінити підхід до вирішення питання оздоровлення і відпочинку. Дякую за увагу.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Одна хвилина, народний депутат Каплін. По мотивах голосування.

 

16:46:32

КАПЛІН С.М.

Сергій Каплін, фракція "УДАР Віталія Кличка", Полтава, 144 виборчий округ. Ви знаєте, в Україні 17 тисяч 973 дитячих заклади, з яких 784 – це заклади оздоровлення і 17 тисяч 189 – заклади відпочинку. А здорових дітей немає. Немає, бо не вистачає грошей.

У минулому році було виділено трішки більше, ніж півтора мільярда гривень на те, щоб оздоровити 4 мільйони  маленьких українців.

А тепер давайте подивимося. 4 мільйони  маленьких українців наших дітей і півтора мільярди гривень. І разом з тим  в два рази більше особисто на одну людину на Президента України Віктора Януковича! В два рази більше на прокуратуру. В десятки раз більше на міліцію, яка ґвалтує наших дітей. І до чого ми довели країну? Ми не бережемо дітей. Але породжуємо режим…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Обговорення завершено. 

Шановні депутати! Я прошу підготуватися до голосування.  Ставлю на голосування проект Постанови (номер 2084а) про Рекомендації парламентських слухань з питань оздоровлення та відпочинку дітей і молоді для прийняття за основу і в цілому.

Прошу голосувати.

 

16:48:33

За-220

Проти – 0, утрималися – 0, не голосували -  165.

Рішення не прийнято. По фракціях.

Шановні депутати!  Дві фракції – фракція Віталія Кличка  і фракція "Батьківщина" – попросили перерву для проведення    консультацій та виголошення заяви. Ви будете виголошувати заяву? Перерва?

Оголошую перерву на 15 хвилин. (Шум у залі) Оголошую перерву на 15 хвилин, читайте Регламент. Читайте Регламент, працювати треба, працювати.

 

ПІСЛЯ ПЕРЕРВИ

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Народні депутати, вечірнє засідання Верховної Ради України оголошую закритим.

 

ГОЛОСИ ІЗ ЗАЛУ. Працювати! Працювати! Працювати!

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Завтра о 10 годині продовжимо роботу. А щоб працювати, "Свободі" надо голосувати, ні за один закон не голосує. Так не працюють.

 

 

 

Повернутись до публікацій

Версія для друку