Позачергове засідання

Опубліковано 27. 04. 2012

ПОЗАЧЕРГОВЕ ЗАСІДАННЯ    

Сесійна зала Верховної Ради України

27 квітня  2012 року, 16 година

Веде засідання Перший заступник Голови Верховної Ради України А.І.МАРТИНЮК  

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні народні депутати, запрошені та гості Верховної Ради! Прошу народних депутатів підготуватися до реєстрації. 

Будь ласка, увімкніть систему "Рада", реєструємося.

16:05:14

В сесійній залі зареєстровано 301 народний депутат. Позачергове засідання Верховної Ради України оголошую відкритим.

Шановні народні депутати, на вимогу трьох депутатських фракцій: Партії регіонів, Комуністичної партії України, Народної Партії та депутатської  групи "Реформи заради майбутнього" – було прийнято рішення, яке передбачено статтями 19 та 73 Регламенту Верховної Ради України про проведення позачергового пленарного засідання Верховної Ради України у п'ятницю 27 квітня цього року.

Питання, розгляд яких визначено у пропозиціях про скликання такого засідання, у вас є. Тому переходимо до реалізації порядку денного нашого засідання. При цьому зауважую, шановні колеги, що порядок позачергового засідання відповідно до Регламенту, Закону про Регламент, встановлюється Погоджувальною радою.

Першим питання ми розглядаємо про події, що сталися у місті Дніпропетровськ, та першочергові кроки щодо посилення заходів безпеки в країні. На пропозицію Погоджувальної ради ми запросили представників правоохоронних органів і послухаємо інформації першого заступника Голови Служби безпеки, заступника міністра  внутрішніх справ, заступника Генерального прокурора і міністра з надзвичайних ситуацій. Пояснюю, шановні колеги, що керівники цих відомств знаходяться уже в Дніпропетровську. І тому тут ми маємо можливість послухати інформацію тільки тих, кого я оголосив.

Давайте, шановні колеги, домовимось про такий регламент роботи. Надамо можливість кожному, хто буде інформувати, в межах 5 хвилин. В 5 хвилин не вкладуться, буде необхідність більше, – продовжимо. До 5 хвилин – запитання. А після того приймемо рішення.

Тому я прошу до слова першого заступника голови Служби безпеки України Рокитського Володимира Георгійовича. Будь ласка, у вас мікрофон, прошу, там є мікрофон. Ідіть, якщо дадуть трибуну, підходьте, будь ласка.

(Шум у залі) 

Шановні колеги! Арсенію Петровичу, коли ви керували Верховною Радою, вас час закінчився. Поки що, поки що є інші, поки що є інші. Ви вже накерували свого часу.

 

РОКИТСЬКИЙ В.Г.

Шановні народні депутати! Ви знаєте, що сьогодні в місті Дніпропетровську сталася надзвичайна подія. Відбулись 4 вибухи. Службою безпеки України з метою розкриття злочину вживається комплекс оперативно-розшукових заходів. До міста Дніпропетровська направлено групу досвідчених співробітників на чолі з першим заступником Голови Служби безпеки, керівником Антитерористичного центру   генерал-полковником Шатковським, і півгодини назад туди вилетів Голова Служби безпеки України Ігор Олександрович Калінін.

На даний час з’ясовано, що протягом півтори години  у місті Дніпропетровську в районі проспекту Карла Маркса сталося чотири вибухи. Тип та потужність вибухових пристроїв  встановлюється.

Станом  на 15 годину за медичною допомогою звернулося 25 осіб. На момент, коли я їхав сюди,  жодних вимог та погроз від встановлених осіб або не встановлених осіб  до правоохоронних органів не надходило. По черзі відбулося, як я сказав,  чотири вибухи, всі вони відбулися по маршруту першого  трамваю проспект Карла Маркса. Вибухові пристрої були закладені  в урни.  Тому людям надана перша необхідна допомога, і слідчо-оперативні групи працюють. Я сказав, простраждало 25 осіб: одна особа    має тяжкі тілесні пошкодження, 5 осіб середні і останні легкі.

Зараз на всіх місцях, де вибухнули саморобні вибухові пристрої, працюють спільні оперативно-слідчі групи. Всі зусилля Служби безпеки, МВС та прокуратури  об'єднані і прокуратурою порушена кримінальна справа  за статтею 258 "Терористичний акт". Все, це моя інформація.

Я думаю, що введення надзвичайного стану  ніхто не розглядає.

Шановні народні депутати, я вас дуже прошу, мені не хотілося б зараз озвучувати версії і озвучувати те, що знаходиться в розпорядженні оперативно-слідчих груп. Дайте нам час. Звичайно! Дайте нам час для того, щоб ми відпрацювали все, ми будемо працювати без перерви стільки, скільки це потрібно буде.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги! Шановні колеги! Хочете почути інформацію, будь ласка, слухайте її. Прийшли тому, що запросили. І я думаю, що цікаво тим, хто цікавиться гостротою ситуації, мабуть цікаво зараз дивитися на засідання Верховної Ради. Якщо воно вам не цікаво, не заважайте слухати інших.

Будь ласка, 5 хвилин Бобильов. За ним – Смітюх.

 

РОКИТСЬКИЙ В.Г. Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ні. Володимире Георгійовичу, Володимире Георгійовичу, побудьте на трибуні, вам будуть запитання. Прошу.

 

16:12:04

БОБИЛЬОВ О.Ф.

Народный депутат Бобылев, группа "Реформы ради будущего", город Днепропетровск. Я родился и вырос в городе Днепропетровске. Очень долгое время я проработал там в милиции, в народные депутаты я уходил с должности начальника УВД области. То, что сегодня происходит в городе Днепропетровске, это конечно чрезвычайная ситуация, чрезвычайное происшествие. И я хотел бы обратиться к нашим коллегам, которые сегодня все это преподносят, как организацию с точки зрения политики. Извините, обращайтесь к соответствующим врачам.

Мне звонили мои родственники, звонили мои друзья. Сегодня в городе серьезная проблема. У меня один единственный вопрос, и даже не вопрос, а пожелание, как можно быстрее раскрыть это преступление. Спасибо.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.

Так, будь ласка, Смітюх Георгій, наступне запитання.

 

16:13:11

СМІТЮХ Г.Є.

Шановний Володимире Георгійовичу, скажіть, будь ласка, ну враховуючи, що це, дійсно, терористичний акт, це не якісь хуліганські навіть дії або там непокора тих чи інших громадян. Чи не вважаєте ви або чи Служба безпеки України предприйняла певні кроки щодо посилення охорони відповідних об'єктів, які мають значення і можуть бути більш вразливі для суттєвих таких терористичних актів в нашій країні? Це, маючи на увазі  атомні станції, об'єкти  хімічної небезпеки  та інше. Що у  цьому плані робиться Службою безпеки і чи посиляться  заходи безпеки? Дякую.

 

РОКИТСЬКИЙ В.Г. На  сьогоднішній день  ті об'єкти, які ви назвали, вони знаходяться і так під посиленою охороною підрозділами внутрішніх військ, а з боку сторони Служби безпеки цілі підрозділи ведуть оперативно-розшукову діяльність для викриття будь-яких спроб терористичних погроз на особливо важливих  об'єктах. Жодної інформації щодо якихось загроз державі або народу України ми не отримували.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Будь ласка, Алла Александровська. Наступний – Черноморов.

 

16:14:34

АЛЕКСАНДРОВСЬКА А.О.

Александровская, фракция коммунистов, город Харьков.  Спасибо  за информацию, но я бы хотела, чтобы вы заверили всех, не только присутствующих, но и тех, кто смотрит нашу передачу и слушает передачу о том, что малейшая информация доступная до публичного оприлюднення она будет, действительно даваться в том числе вашей службой. Потому что людей волнует то, что происходит в Украине.

И вопрос такой. Скажите, пожалуйста, были аналогичные случаи в том числе и в Харькове, когда взрывались урны?  Эти вещи расследованы до настоящего времени? Спасибо.

 

РОКИТСЬКИЙ В.Г. Дякую за запитання. Звичайно, що для Служби безпеки України це надзвичайна подія, тому весь особовий склад направлений на викриття цього  злочину. Все, що можливо, ми будемо робити, і  я саме прийшов сюди довести вам правдиву інформацію, тому що Інтернет пише і сьогодні вже на цей час доходить до дев'яти вибухів і жертв.

На самому ділі є чотири вибухи. Тому я готовий обіцяти, що ми взаємодіємо всі правоохоронні органи. Я сказав, будемо  працювати без відпочинку для того, щоб викрити ці злочини.

У нас ці злочини протягом 2011 року було  4 терористичні прояви. В тому числі, як ви помітили, і в Харкові 13 жовтня 2011 року на Площі Конституції, де було вчинено вибух саморобного вибухового пристрою…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Продовжуйте, будь ласка.

 

РОКИТСЬКИЙ В.Г. І пошкоджено торгівельний кіоск "Кісет". Аналогічні 2 вибухи були в Запоріжжі. І 16 листопада 2011 року в Дніпропетровську був вибух, коли загинув громадянин України Гібриченко.

Значить, всі ці події на сьогоднішній день розслідуються. Я хотів би пояснити, що розслідування таких вибухів, воно дуже складне, дуже. Тому що під час вибуху ми по крупицях шукаємо доказові речі або можливість якось ідентифікувати особу, яка скоїла цей злочин.

Тому терористичні прояви, що скоєні шляхом вибуху, вони і на практиці розслідуються дуже довго.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Будь ласка, Черноморов, запитання.

 

16:17:33

ЧЕРНОМОРОВ О.М.

Черноморов, Партия регионов, Крым. У меня два вопроса. Первый вопрос. Прошла информация в Интернете, что уже задержаны, первые задержанные имеются по этому делу. Подтверждаете вы это или нет?

И второй вопрос. Как вы считаете? Со времён древних римлян существует вопрос: кому выгодно? Выгодно ли это тем, кто хочет стабильности и спокойствия в стране? Или это выгодно тем, кто хочет дестабилизации, кто хочет крови, столкновений и кто хочет перевернуть страну и ввергнуть её в бездну всяческих неприятностей?

 

РОКИТСЬКИЙ В.Г. Я на сьогоднішній день не готовий вам підтвердити інформацію щодо затриманих осіб. Я їхав сюди і у мене не було жодної інформації щодо затриманих осіб.

Що стосується питань, які, кому це вигідно, кому не вигідно. Ви знаєте, я вважаю, що любий  злочин проти людства або народу – це злочин не тільки перед криміналом, але і перед народом України і перед Богом. Ми проведемо розслідування і назвемо осіб, які причетні до цього злочину.  (Шум у залі)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Володимире Георгійовичу. Сідайте, будь ласка.

Запрошую до інформації заступника міністра внутрішніх справ Ратушняка Віктора Івановича. Будь ласка, Вікторе Івановичу.  (Шум у залі)

 

РАТУШНЯК В.І.

Шановний Адаме Івановичу, шановні народні депутати! Я хотів би зупинитися трошки на хронології, тому що, дійсно, в Інтернеті   дуже багато зараз інсинуацій відносно цих злочинів. А тому оскільки  якраз повідомлення про ці злочини надходили до районного відділу, я якраз зараз проінформую, як це відбувалося.

Ітак, з 11.57 до 13.05 в місті Дніпропетровську сталося чотири вибухи. В 11.59  до чергової частини Кіровського райвідділу Дніпропетровського міського управління внутрішніх справ телефоном від громадян надійшло повідомлення, що об 11.57 на перехресті проспекту Карла Маркса та вулиці Сірова у Кіровського району міста Дніпропетровська поряд із зупинкою громадського транспорту трамваю маршруту номер 1 стався вибух в урні для сміття.

О 12.24 до чергової частини Кіровсього райвідділу Дніпропетровського міського управління внутрішніх справ телефоном знову ж таки від громадян надійшо повідомлення, що о 12.20 у сквері по вул. Столярова у Кіровському районі міста Дніпропетровська неподалік від кінотеатру "Родина" стався вибух в урні для сміття.

О 12.53 до чергової частини Кіровського райвідділу Дніпропетровського міськуправління внутрішніх справ телефоном від громадян надійшло повідомлення, що о 12.50 у парку відпочинку ім. Чкалова по вул. Столярова у Кіровському районі міста Дніпропетровська поруч з пам'ятником Чкалову стався вибух в урні для сміття.

І о 13.05 до чергової частини Бабушкінського райвідділу Дніпропетровського міського управління внутрішніх справ телефоном від громадян  надійшло повідомлення, що о 13.09 на перехресті проспекту Карла Маркса та Сєрова в Кіровському районі міста Дніпропетровська поряд з зупинкою громадського транспорту трамваю маршруту номер один на відстані 50 метрів від першого вибуху стався вибух в урні для сміття.

Хочу підтвердити інформацію згідно попередньої інформації, отриманої з місця, внаслідок зазначених вибухів постраждало попередньо 25 громадян із них 9 дітей віком від 15 до 17 років. Вказана інформація зараз уточнюється.

Під час звіряння з лікувальними закладами міста Дніпропетровська надійшла інформація про зверненням за медичною допомогою 12 громадян:  9 – до обласної лікарні імені Мечникова, 2 – до другої робітничої лікарні, що знаходиться по проспекту Калініна і одна людина – до міської лікарні швидкої медичної допомоги.

 Практично всі постраждалі з посіченими ранами нижніх кінцівок, окрім п’яти, які перебувають в середньому ступеню тяжкості.

На місцях працюють зараз посилені слідчо-оперативні групи на чолі з прокурором Дніпропетровської області та начальником головного управління генерал-майором Бабенком. По місту Дніпропетровську введено в дію оперативний план "Сирена". До міста Дніпропетровська терміново направлено додаткові сили внутрішніх військ, проводяться заходи щодо  з’ясування обставин події. Для особистого контролю за здійсненням заходів з розкриття вчинених злочинів до міста Дніпропетровська вилетів особисто міністр внутрішніх справ генерал внутрішньої служби Захарченко.

В міністерстві розгорнуто роботу оперативного штабу Міністерства внутрішніх справ, який очолив особисто міністр внутрішніх справ, за його відсутність очолює цей штаб  перший заступник міністра. Особовий склад органів підрозділів України переведений на посилений варіант несення служби. Дякую за увагу.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.

Якщо є запитання, будь ласка, запишіться. П'ять хвилин.

Вечерко, підготуватись Мовчану.

 

16:23:17

ВЕЧЕРКО В.М.

Скажіть, будь ласка, наскільки я почув введені бронетранспортери, це не є заходами надзвичайного стану? Чи це передбачено уставом внутрішньої служби? Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Вимкніть мікрофон, можете не відповідати, бо це був не Вечерко. Будь ласка, Мовчан.  Підготуватися – Чечетову.

 

16:23:35

МОВЧАН П.М.

Шановний доповідачу! Павло Мовчан, фракція "Реформи заради майбутнього". Україна була відома своєю стабільністю як нова держава, яка постала, і 22 роки політичного існування були під знаком миру, стабільності і уникнення будь-яких гострих конфронтаційних начал, хоча політична боротьба у нас ніколи не припинялася.

Скажіть, будь ласка, ваші особисті версії і Служби безпеки України, і вашого відомства, адже розробляється відразу кілька, чи це терористичні групи, чи це участь іншої держави, чи це розплата за те вбивство, яке відбулося нещодавно в місті Дніпропетровську? Яка одна з версій вами хоча б обробляється для того, щоб ми могли так само з вами шукати відповіді на ці запитання? Дякую.

 

РАТУШНЯК В.І. Шановний народний депутате, ми вживаємо заходів відносно зараз посилення охорони громадського порядку, я маю на увазі Міністерство внутрішніх справ України. А щодо мотивів, то я хотів би сказати, вірніше, направлення, в яких буде розслідуватися справа, то спочатку потрібно, мабуть, знати мотиви скоєних злочинів, а потім вже говорити про версії. Дякую за увагу.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Будь ласка, Михайло Чечетов. Куликову підготуватися.

 

16:25:09

ЧЕЧЕТОВ М.В.

Я хочу прежде всего выразить благодарность за исчерпывающую четкую и точную, ясную информацию. Я не хочу политизировать процесс, не хочу политизировать сегодняшнее заседание и я присоединяюсь к общему мнению, и сидящих здесь в зале, и всех здравомыслящих людей, чтобы все силовые структуры сгруппировались, скоординировали усилия и как можно быстрее нашли этих подонков и ублюдков, которые ценой человеческих жизней хотят  дестабилизировать ситуацию в стране. Спасибо.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.   Будь ласка. Ну, тут побажання. Будь ласка, Куликов. Підготуватись Сухому.

 

16:25:56

КУЛИКОВ К.Б.

Дякую. Шановний пане  заступник міністра,  ви, виступаючи, сказали, що пролунав вибух, вас проінформували громадяни, пролунав інший вибух, проінформували громадяни.   Я працював і колеги працювали всі в міліції, є оперативна служба, яка   працює в міліції, яка повинна була доповісти  дійсно, що готується. Чи була інформація попереднього порядку, що готуються ці вибухи. Якщо такої інформації не було, це вже питання про професійність міліції сьогодні.  І це заступник Генерального прокурора повинен займатися цим питанням.

І ще раз, я хочу,  поважаючи думку  заступника голови  Служби безпеки України сподіватись, що це не є приводом для введення надзвичайного стану в Україні. На вашу думку? Дуже дякую.

 

РАТУШНЯК В.І. Я хотів би, шановний народний депутате, дати відповідь таку. Адже з місця події, ясна річ, що це мирний день, що  це люди, або ж поверталися з роботи, або їхали на роботу, або відпочивали. І дуже добре, що громадяни через 2 хвилини набрали  райвідділ і повідомили про надзвичайну подію, про скоєний злочин. В цьому випадку, я хотів би єдине сказати, спасибі цим людям, тому що  мають довіру, що міліція все-таки буде реагувати на їхні повідомлення. Дякую за увагу.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Будь ласка, Сухий.

 

16:27:19

СУХИЙ Я.М.

Шановні колеги, я хочу приєднатися до  генерала Бобильова. Знаєте,  в Україну прийшло велике горе. Колись, якісь поодинокі  прояви злісного хуліганства у нас з вами  на очах, поки ми тут вовтузимось,  розбираємось, то розумний, хто красивий.  У нас з вами на очах, на територію України прийшов тероризм і гинуть мирні люди, і гинуть маленькі діти. І я вважаю, і я думаю, ви кожен в душі зі мною погодитесь, прояви  політиканства  тут просто не припустимі. Кому вигідно, кому не вигідно – дурниці це все, тероризм  не має ні партійної окраски, не національності.  

Я хочу задати запитання заступнику міністра. Скажіть, будь ласка, чи потрібно вам від нас, від Верховної Ради України якась допомога? вам і іншим правоохоронним органам в плані посилення матеріальної складової ваших розшукових заходів? Тому що ми прекрасно розуміємо, можливо, якесь законодавче забезпечення тих заходів, які ви будете проводити. Я думаю, що ми всі як один одностайно підтримаємо ваші запити. Дякую.

 

РАТУШНЯК В.І. Дякую за увагу. Я хотів би сказати, що зараз нами вживаються всі відповідні заходи для того, щоб якнайшвидше розкрити цей злочин. Це, по-перше. Ми серйозно зараз вжили заходів по посиленню охорони громадського порядку. Про це я вже говорив.

 А відносно забезпечення, то я хотів би сказати, що і до підготовки Євро-2012 зараз Кабінет Міністрів  уже виділив відповідні кошти. Зараз ми відповідне обладнання закуповуємо і будемо його використовувати в нашій роботі. Дякую за увагу.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Вікторе Івановичу.

Будь ласка, інформація заступника Генерального прокурора Євгена Миколайовича Блажівського. Прошу, Євгене Миколайовичу.

 

БЛАЖІВСЬКИЙ Є.М. Шановний пане головуючий, шановні депутати, я хочу  поінформувати, що відразу, як тільки стало відомо про вчинення першого вибуху, прокурором Дніпропетровської області було порушено кримінальну справу за статтею "Тероризм". Доручено розслідування працівникам Служби безпеки України, оскільки відповідно до статті 212 Кримінально-процесуального кодексу України це є підслідність органів Служби безпеки України.

Також на місце події виїхали працівники прокуратури області, району, працівники органів внутрішніх справ Міністерства надзвичайних ситуацій. Після того. коли прозвучали інші вибухи. Теж були порушені кримінальні справи. Зараз вони об'єднанні в одне впровадження. Розслідування справи проводиться спільною групою слідчою Службою безпеки України, працівниками органів прокуратури і Міністерства внутрішніх справ. Оскільки в місто Дніпропетровськ разом з Генеральним прокурором України, міністром внутрішніх справ. Першим заступником Голови Служби безпеки України виїхало ряд фахівців,  втому числі слідчі з особливо важливих справ Генеральної прокуратури і Служби безпеки України, ними буде прийнято справу до свого провадження.

В ході слідства виконуються всі необхідні слідчі заходи, щоб встановити обставини цих злочинів і осіб, які їх вчинили. Оце коротко така інформація, яка є.

Після закінчення перших слідчих дій Генеральним прокурором України Віктором Павловичем Пшонкою планується провести спільну нараду правоохоронців з метою підведення підсумків першого етапу роботи по розкриттю цього злочину.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Євгене Миколайовичу.

Прошу записатись на запитання. Так, будь ласка, 5 хвилин. Лещенко. Підготуватись Сухому.

 

16:31:20

ЛЕЩЕНКО В.О.

Володимир Лещенко, фракція Комуністичної партії України, Чернігівщина. Шановний Євгене Миколайовичу! Останнім часом і Верховна Рада, і правоохоронні органи все роблять для гуманізації злочинів, амністії різні, тобто законодавство зводиться до захисту злочинців.

В зв’язку з цим злочинці розпоясалися. Миколаїв, Новомосковськ, тепер Дніпропетровськ. Що буде завтра? Наші виборці вимагають введення в Україні смертної кари за особливо тяжкі злочини. Народні депутати України: Симоненко Петро Миколайович, Бевз Валері Ананійович вже декілька разів вносили відповідний законопроект для розгляду Верховною Радою. Як ви вважаєте, настав час для цього чи ні? Дякую.

 

БЛАЖІВСЬКИЙ Є.М.  Дякую за запитання. Ну, я хочу сказати, що це воля парламенту – приймати закони. Обов’язок правоохоронців – їх виконувати. За статтею "Тероризм" частиною третьою, якщо наступають наслідки у виді жертв, людських жертв, передбачено довічне ув’язнення.

Я вважаю, що санкції тих статей і цілого ряду статей, де йде мова про позбавлення життя, є суворими. Якщо ж парламентом буде прийнято інший закон, ми будемо зобов’язані його виконувати.

Щодо інших справ, ми вживаємо всі заходи до розслідування справ. Справа по Миколаєву, Оксані Макар. Мною два дні тому підписано обвинувальний висновок, і справу скеровано на розгляд Центрального районного суду міста Миколаєва. До кримінальної відповідальності притягуються троє осіб, які звинувачуються у вбивстві, зґвалтуванні, а один із них, ще в інших злочинах. Я надіюся, що судом разом за підтримки обвинувачення прокуратурою, значить, буде постановлено об'єктивний законний вирок.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Будь ласка, Ярослав Сухий. Підготуватись Забарському.

 

16:33:26

СУХИЙ Я.М.

Дякую. Скажіть, будь ласка, чи аналізувала Генеральна прокуратура роботу, хід слідства, розслідування правоохоронними органами України попередніх випадків? Бо ми прекрасно з вами знаємо і розуміємо, безкарність породжує нові злочини. Чи аналізували, яким чином, наскільки, на якому, чи належному професійному рівні, із залученням засобів технічних, із залученням людських ресурсів проводилося таке слідство і розслідування? Моє питання і ваша відповідь повинні дати людям спокій, що ситуація перебуває під контролем, що винні будуть покарані, тому що Генеральна прокуратура чітко слідкує і допомагає розслідуванню таких страшних і резонансних злочинів, яких ще поки що, слава Богу, Україна не знала, може вже й не буде знати. Дякую.

 

БЛАЖІВСЬКИЙ Є.М. Дякую за запитання. Я хочу сказати, що вчора була проведена координаційна нарада під головуванням Генерального прокурора України, в якій взяли участь всі правоохоронні органи держави та судді Вищого спеціалізованого суду України. На якому розглядалося питання боротьби з організованою злочинністю, корупцією і злочинністю. На якому було відзначено, що понад 97 відсотків умисних вбивств в Україні уже на сьогоднішній день розкрито. Розкрито цілий ряд інших резонансних злочинів.  В той же час є окремі недоліки в роботі слідства, оперативно-розшукових справ. Про них ми вели дуже принципову мову і винесено багато документів реагування як керівниками правоохоронних органів, так і зі сторони органів прокуратури про притягнення тих, хто не може якісно виконувати, до відповідальності.

Хочу сказати. Що дійсно і криміналістична техніка, і експертні установи в Україні працюють можливо понад силу. Вони потребують більш високого фінансування з тим, щоб і лабораторії, і техніка, яка потрібна для розкриття злочинів, були сучасними. Також необхідно більш насищено  мати  Державної служби охорони, так як  находження патрульних машин охорони в зоні будинків, які охороняються, дає змогу швидкого реагування, як на вуличні  події, так і на квартирні події. І, повірте, це дасть змогу громадянам спокійно повертатися  вулицями, спокійно повертатися у свої під'їзди, будинки  і не бути   обкраденими. Можливо, важко відшкодувати буде те, чого вони позбулися. Тому ці напрямку потребують додаткового фінансування і, можливо, цілої програми,  розробленої урядом, прийнятої парламентом для забезпечення безпеки громадян. Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.   Владислав Забарський, будь ласка,. Мікрофон.

 

16:36:19

ЗАБАРСЬКИЙ В.В.

Уважаемый Евгений Николаевич,  очень короткий вопрос. Расскажите, пожалуйста, еще раз, каким образом  организовано взаимодействие, кем координируется деятельность всех подразделений правоохранительных органов, которые  задействованы в расследовании этого преступления?

 

БЛАЖІВСЬКИЙ Є.М. Для розкриття цього злочину   створено  оперативний штаб. На даний час  в місті Дніпропетровську знаходиться Генеральний прокурор, заступник Генерального прокурора, керівники правоохоронних відомств, які організовують роботу всіх  спеціалістів, які залучені для розкриття цього злочину і виявлення осіб, які його вчинили.

Цей злочин буде розслідуватися працівниками  Служби безпеки України. Як я сказав,  слідчі з особливо важливих справ     прийняли цю справу до свого  провадження. У слідчу групу будуть входити оперативні  працівники Міністерства внутрішніх справ, а також будуть прокурори, наглядаючі прокурори, які  постійно  будуть здійснювати моніторинг ситуації додержання законності  і виконання необхідних слідчих дій з метою    розкриття цього злочину.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Дякую, Євгене Миколайовичу.

І ще одна  інформація. Слово має міністр надзвичайних ситуацій  Віктор Іванович Балога. Будь ласка, Вікторе Івановичу.

 

БАЛОГА В.І.

Дякую. Шановні колеги, само собою, коли виникає питання обговорити  питання виникнення події, яка класифікується Генеральною прокуратурою як терористичний акт, МНС скеровує свою роботу згідно своїх функціональних  обов'язків, взаємодіє з усіма своїми структурами. Але у зв'язку з  тим, що відкрита кримінальна справ, МНС скеровує антитерористичний центр СБУ України. І ті завдання, які перед нами будуть ставитися, ми будемо їх чітко  виконувати.

По суті, мої колеги всі події озвучили, я не маю нічого добавляти, в мене та сама інформація, ми між собою співпрацюємо, немає ніяких непорозумінь.

Звертаючись до депутатів, хочу сказати одну річ. Політик має право озвучувати мотивацію політичну. І я чую це в залі, і в Інтернеті читаю про те, що чи вводити надзвичайну ситуацію. От переді мною класифікатор, і хочу вам сказати, що якщо  постраждало осіб до 50, то це надзвичайна  подія …….. рівня. Тому я вважаю, що не потрібно суспільство збурювати. У Дніпропетровську і так проблема, люди психологічно перенапружені і нервні. Нам просто потрібно зробити швидко і якісно роботу і знайти тих, хто цей теракт робив. А сьогодні політику потрібно перевести на другий план. Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Вікторе Івановичу. Є запитання? Прошу записатися. Так, будь ласка, 5 хвилин. Ярослав Сухий, за ним – Мовчан.

 

16:39:49

СУХИЙ Я.М.

Вікторе Івановичу, у зв'язку з  тим, що тут немає міністра охорони здоров'я, а це ваша прерогатива – надання першої допомоги, порятунок, транспортування, скажіть, будь ласка, за вашими даними чи за вашою інформацією у місті Дніпропетровську є належний стан надання медичної допомоги цим людям, є належні ресурси лікарняні? Чи немає потреби вашими транспортними засобами  перевозити когось у Київ, чи   це передбачається, чи ви таке спланували, чи таке може бути? Бо ми повинні бути впевнені в тому, що ті люди, а особливо маленькі дітки, які постраждали, що вони отримують належну, кваліфіковану, високоякісну медичну допомогу, в тому числі спеціалістами МЧС. Дякую.

 

БАЛОГА В.І. Дякую за запитання. Хочу кваліфіковано вас проінформувати про те, що, дійсно, співробітниками МНС їхня основна задача вивезти з місця події людей і передати в … катастроф.  Що ми швидко, оперативно зробили у взаємодії з медиками.

Хочу сказати, що матеріально-технічний стан дозволяє говорити про те, що співробітники як МОЗу, так і МНС спрацювали, і сьогодні ті постраждалі люди, які є в лікарні, їм надається необхідна медична допомога. Також хочу добавити, що серед тих дев'яти є підліток 15 років, дівчина, вісім чоловік дорослих.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Павло Мовчан, будь ласка.

 

16:41:32

МОВЧАН П.М.

Дякую Адаме Івановичу! Шановний Вікторе Івановичу! Це я закликаю вас до роздумів. Бо те, що сталося в Дніпропетровську, це є замах фактично на життя держави. Це не є методи політичної боротьби чи розправи, це є абсолютно виключно, на мій погляд, на нестабільність української держави. Як би ми тут не чубилися, як би ми не з'ясовували свої політичні стосунки, але ще раз наголошую 22 року в напруженіші часи Україна уникала подібних інцидентів. Саме тому я хотів би, Вікторе Івановичу, наголосити на наступному, кому  цікаво це, зрозуміла річ, Європі не потрібно. Ми знаємо, як приходив до влади той лідер в Росії, який збурив в повітря кілька будинків. Чи немає… Давайте припустимо і таку версію. Тут слідів тих, хто, не запрошуючи на інавгурацію…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Будь ласка, Вікторе Івановичу.

 

БАЛОГА В.І. Я по суті зрозумів питання пана Мовчана. Шановний пане народний депутате, якщо постає питання про проведення паралелей з нашими сусідами, вважаю за необхідне, якщо такі питання виникають, потрібно робити закрите засідання Верховної Ради. Тому що у нас Україна одна, і нам потрібно приймати скоординоване рішення і консолідоване, так, щоб ми приймали, тому що ми відповідальні за Україну. Тому повинна бути одна позиція.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Вікторе Івановичу, тому що більше запитань не виявили бажання.

Шановні колеги, ми з вами послухали інформацію людей, які безпосередньо зобов’язані займатися, як почули з їхньої інформації, займаються цією надзвичайно складною ситуацією. Я не сумніваюсь, що в кожного у нас, народних депутатів, у кожного громадянина України, який почув цю звістку, здригнулося серце. Здригнулося від того, що це не характерно, на щастя, було для нашої держави, і, не дай Бог, як кажуть, щоб воно мало продовження.

Тому я сподіваюсь, що правоохоронні органи, і ми їм побажаємо, оперативно і, головне, ефективно розслідують цю справу, знайдуть винуватців, які понесуть відповідне покарання. А ви вже чули, що це найвище на сьогоднішній момент міра покарання довічне ув’язнення.

Тому давайте подякуємо представникам правоохоронних органів за те, що вони оперативно відгукнулися на наше прохання і дали, я сподіваюсь, вичерпні відповіді в межах того, чим вони сьогодні володіють і в межах того, що можна сказати, не нашкодивши нашій справі в цьому розслідуванні. Дякую вам. Інформацію, завершили перше питання.

Переходимо до розгляду питання наступного. Проект Закону про ратифікацію Угоди між Урядом України та Урядом Японії про співробітництво у сфері поліпшення післяаварійного реагування на надзвичайні ситуації на атомних електростанціях. Законопроект за номером  0254. Є пропозиція розглянути за скороченою процедурою. Прошу підтримати.  Прошу голосувати. 

 

16:45:35

За-261

Дякую. Рішення прийнято.

Будь ласка, міністр надзвичайних  ситуацій  Віктор Іванович Балога, у вас 2 хвилини. Підготуватись Білорусу. Прошу, Вікторе Івановичу.

 

БАЛОГА В.І.

Шановні народні депутати, я дуже хочу  просити про те, щоб цей законопроект, який зараз розглядається у парламенті,  щоб так одноголосно ми проголосували, як це зробили на минулому тижні ваші колеги у Нижній палаті парламенту Японії, – 470 чоловік, 470 голосів.  В присутності Прем'єра всі одноголосно  проголосували про те, що потрібно приймати  резолюцію і підписувати Угоду між  Урядом України  і Японії. Я прошу підтримати всіх, тому що це питання безпеки. У нас Україна одна. Прошу прийняти  це рішення, і щоб  було 450 голосів.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Дякую, Вікторе Івановичу.

Так, будь ласка, Олег Білорус від комітету. Немає?  Тоді прошу, перший заступник – Чорновіл. Прошу  з місця або з трибуни, як вам дозволять. Можна з трибуни йому виступити? Будь ласка, Тарасе, прошу.

 

16:46:56

ЧОРНОВІЛ Т.В.

Шановний  головуючий, шановні колеги народні депутати України! Я, звичайно, розумію, що в сьогоднішній ситуації і під час того, що відбулося  в Дніпропетровську,  напевно, всі інші питання відходять на задній план. Але  все-таки, оскільки вже поставлено це питання і воно стосується теж    дуже болісних  речей,  ядерних аварій і  саме інформування, взаємного інформування між двома країнами, які вже тепер можна говорити,  перенесли найстрашніші в світі ядерні катастрофи: Україна – Чорнобиль, Японія – Фукусіму.

Угода, яка була підписана в Токіо, передбачає  взаємну поінформованість, як кажуть, поінформований – наполовину  захищений.

Ця угода не носить якихось додаткових спеціальних зобов'язань. Вона не передбачає додаткових фінансових ресурсів. Вона передбачає, що післяаварійне – це стосується не тільки майбутніх аварій, але після тих аварій, які були і в нас, в Японії, післяаварійне інформування відбувається з усіх питань. Ми надаємо відповідну інформацію японській стороні,  втому числі і щодо заходів ліквідації наслідків, японська сторона про ті особливості, а там дуже багато особливостей – і в хімічному питанні, в забрудненнях, особливих реакціях в реакторах і тому подібне, надає інформацію нам для того, щоб ці питання можна було розв'язувати.

Угода невелика. Більшенька преамбула і п'ять коротких статей, з яких  дві – чисто протокольні. Передбачається, для чого це зроблено,  я вже сказав – це фактично, в якій формі. Форма обмінів інформацією, обмін спеціалістами при необхідності і засідання міжурядової комісії – приблизно раз на рік при потребі. Фінансування не передбачено окремо, передбачено в рамках існуючих уже бюджетних виплат на ті теми.

У зв'язку з цим, просимо від імені нашого комітету, який на спеціальному засіданні прийняв рішення підтримати цю ратифікацію. Просимо її підтримати. Дякую за увагу.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Якщо є бажаючі виступити, прошу. Два – "за", два – "проти" записатися. Так, будь ласка, Катерина Самойлик. Підготуватися Зарубінському.

 

16:49:11

САМОЙЛИК К.С.

Я також звертаюся до всіх народних депутатів України з тим, щоб ми одноголосно всі присутні у залі ратифікували цю угоду.

Більше того, парламентська делегація була в Японії на "Фукусімі", і ми знаємо про те, що навіть не діяла ще угода, не була прийнята ця угода – з одного боку, з іншого боку. Але наші спеціалісти, які працюють уже більше 20 років на ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській атомній станції вони плідно співпрацюють із наукою, і з тими, хто займається практичною ліквідацією наслідків аварії на "Фукусімі" і працюють уже майже рік. Звичайно, нам треба все це увійшло в русло, законодавче русло взаємної такої співпраці з такого дуже важливого, дуже чутливого питання.

І тому я маю надію на те, що навіть ті, хто стоїть зараз спиною і стояли спиною, коли слухали ми інформацію щодо величезної трагедії в Дніпропетровську, бо це було не цікаво, бо це була не політика, а це була дійсно трагічна новина для всього українського народу. То я думаю, що все-таки ми всі повинні відреагувати.

Тим більше вчора, сказав доповідач, один з доповідачів, що, можливо, ну, несвоєчасно чи якось трошки по-іншому, своєчасно, бо вчора тільки відзначалися такі трагічні, да, трагічні, трагічні роковини трагедії на Чорнобильській атомній станції.

Я закликаю абсолютно всіх, у кого є здоровий глузд, у кого є серце і совість, проголосувати за ратифікацію цієї угоди.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Будь ласка, Олег Зарубінський.

 

16:51:21

ЗАРУБІНСЬКИЙ О.О.

Шановний Адаме Івановичу! Шановні колеги! У Японії є високі технології. В Україні є, на жаль, великий досвід в плані подолання наслідків катастроф. Мені здається і нам здається, що у наших суб’єктів, державних суб’єктів, які будуть далі рухатися в цьому напрямку, а саме, будуть розробляти міжнародні договори з іншими країнами з приводу атомної безпеки, оця угода може стати початком.

Тому що, як ми знаємо, багато країн, в тому числі і європейських основний наголос роблять якраз на атомну енергетику. Серед них є найбільші країни Європи. До 60-и, навіть 70-и. Правильно, Вікторе Івановичу? В деяких країнах енергетика, енергобаланс є атомна енергетика. Тому нікуди вони від цього не подінуться. А атомні реактори, атомні об’єкти завжди будуть об’єктами підвищеної, ну, скажімо так, небезпеки, підвищеного ризику.

І тому думаю, що це має бути лише початок наших переговорних зусиль з тими країнами, які могли би співпрацювати з Україною в плані не тільки інформування, але і обміну досвідом в плані і профілактики і подолання інцидентів на атомних реакторах. Тому фракція  Народної Партії   не бачить жодних  застережень, жодних перешкод для того, щоб одностайно, одноголосно підтримати цю угоду і ратифікувати її.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Будь ласка,  одна хвилина, Каплієнко.

 

16:53:06

КАПЛІЄНКО В.В.

Володимир Каплієнко, депутатська група "Реформи заради майбутнього".  Шановні колеги,   хотілось спочатку сказати велике дякую, що ми все ж таки  встигли наприкінці цього тижня приймати рішення щодо ратифікації цієї угоди. Тому що у кулуарах всі депутати між собою говорили про те, що цю ратифікацію ми повинні були прийняти до  26 квітня. І якщо   б не сьогоднішня  ситуація, то, можливо, вона  б не відбулася. Це був б  урон  для  української держави.

По-друге, ми  впевнені, що  ця  ратифікація носить декларативний характер, безумовно, з позитивної точки зору, яка направлена у першу чергу на втілення в життя спільної реалізації, скажемо так, подолання наслідків поза тих аварійних ситуацій, які мають на території України та Японії. І, дай Боже, щоб ця угода ніколи не була розкрита, щоб ми  не мали згоди і не мали б інших аварій, по яким би мінялися  ми досвідом. Група буде голосувати "за"  20-ю  голосами. Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Обговорення питання завершено.

Я підтримую тих  і міністра, які говорили про необхідність  і важливість, не зважаючи на складність, міжпарламентської боротьби чи внутрішньо парламентської боротьби. Я хотів би  відзначити, що це  напевно поки що  єдина угода, яка так оперативно проходить ратифікацію, бо угода була  підписана 18 квітня 2012 року. Я просив би, щоб  і надалі  і Кабінет Міністрів, який подає подібні питання  на ратифікації, і профільні комітети, і ми з вами   так оперативно реагували. Це одне.

Друге. Віктор  Іванович уже сказав  і наголосив, чому ми саме сьогодні маємо  або точніше ще вчора  мали би    прийняти  подібний закон, тому що  японські колеги це вже зробили.

І нам, вибачте, не до лиця, щоб у них не було сумнівів, що ми, мовляв, підписали, а не хочемо ратифіковувати. Тому тут якомога швидше це треба зробити. Ну, і нажаль, 26 числа була 26 річниця цієї трагедії. Це також нас зобов'язує, тут правильно Катерина Самойлик говорила про те, що ми повинні це зробити. Єдине, я жалкую, що ми не дамо так як японці стовідсотково голосів, хотілося б, щоб було 450 голосів. Але я переконаний, що ми зараз ратифікуємо цю угоду.

Тому я ставлю на голосування законопроект за номером 0254 про прийняття Закону щодо ратифікації Угоди між Урядом України та Урядом Японії про співробітництво у сфері поліпшення післяаварійного реагування на надзвичайні ситуації на атомних електростанціях. Прошу голосувати.

 

16:56:18

За-267

Закон прийнято, Угоду ратифіковано.

Прошу по фракціях. Партія регіонів – 185, "БЮТ – "Батьківщина" – 0, "Наша Україна – Народна самооборона" – 7, комуністів – 25, Народної Партії – 20, група "Реформи заради майбутнього" – 19, позафракційні – 11.

Угоду ратифіковано. Дякую, Віктор Іванович, за участь в роботі.

Переходимо до розгляду проекту Постанови про висловлення недовіри Генеральному прокурору України (реєстраційний номер 10343). Нам потрібно розглянути це питання на предмет включення його до порядку денного. Тому тут відповідно до Регламенту скорчена процедура.

Будь ласка, 2 хвилини, Сас Сергій Володимирович, якщо є у вас бажання. Немає бажання.

Так, якщо є бажання висловитися з цього питання, тоді, будь ласка, запишіться два за, два проти, про включення до порядку денного проекту Постанови про висловлення недовіри Генеральному прокурору України.

Так, будь ласка, Гривковський,за ним – Бондик. Немає. Будь ласка, Валерій Бондик, мікрофон.

 

16:57:42

БОНДИК В.А.

Вельмишановна президія і ті, хто там знаходиться, шановні колеги! Розумієте, відповідно до Конституції головним наглядовим органом є прокуратура і очолює її в системі прокуратури Генеральний прокурор. У світі всіх цих подій і всієї цієї уваги, яка привертається до нашої держави у правовій царині, я думаю, ну, декілька недоречно вносити і голосувати цю постанову. Якщо буде ваша ласка і ви погодитесь, давайте її перенесемо. А сьогодні я прошу, шановний головуючий, не ставити, ну, згідно з Регламентом прошу не голосувати за цю постанову відповідно до тих мотивів, що я навів. Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Мотиви у вас можуть бути, але Регламент є Регламентом. Якщо представники, ті, хто поставив 150 підписів, скажуть, що вони цього не хочуть, але вони вже не можуть нічого сказати, бо права відкликати ці підписи немає. Обговорення питання завершено.

Я ставлю на голосування пропозицію про включення до порядку денного сесії проекту Постанови про висловлення недовіри Генеральному прокурору України (реєстраційний номер 10343). Прошу визначатись.

 

16:59:08

За-2

Проти-35

Утрималось-0. Не голосували-264. Всього в сесійній залі 301 карточка.

По фракціях, будь ласка. Партія регіонів – 1, "БЮТ – "Батьківщина" – 0, "Наша Україна – Народна самооборона" – 0, комуністи не голосували, Народна Партія не голосувала, "Реформи заради майбутнього" – 1, позафракційні не голосували, 14.

Таким чином, шановні колеги, навіть ті 150 підписів народних депутатів, які нібито хотіли недовіри Генеральному прокурору, своє питання за допомогою Верховної Ради зняли.

Розглядаємо проект Постанови про внесення змін до Постанови Верховної Ради України "Про обрання голів, перших заступників, заступників голів, секретарів, членів комітетів Верховної Ради України шостого скликання та обрання голови, першого заступника, заступників голови, секретаря та членів Спеціальної контрольної комісії Верховної Ради України з питань приватизації" (щодо кандидатур Каракая, Журавського, Ремеза). Проект за номером 10397. Є пропозиція розглянути за скороченою процедурою. Прошу  проголосувати.

 

17:00:37

За-261

Дякую.

Доповідає заступник голови  Комітету з питань Регламенту, депутатської етики  та забезпечення діяльності  Верховної Ради України Кисельов Василь Олексійович, будь ласка.

 

17:00:47

КИСЕЛЬОВ В.О.

Дякую. Шановні народні депутати, комітет  на своєму засіданні 25 квітня  2012 року  розглянув та підтримав подання  депутатської фракції Партії регіонів  про обрання народного депутата України Каракая Юрія Васильовича на посаду першого заступника  голови Комітету з питань фінансів,  банківської діяльності, податкової та митної політики, увільнивши його від обов'язків  члена цього комітету. Зазначену посаду  обіймав від фракції Партії регіонів  народний депутат України Пеклушенко Олександр Миколайович, повноваження якого припинено 13  квітня 2012 року.

Комітетом також підтримані заяви  народних депутатів України: Ремеза Валерія Васильовича, члена депутатської фракції Народної Партії, про обрання  його  членом  Комітету з питань науки та освіти. Розрахункова квота фракції  Народної партії у Комітеті з питань науки і освіти не  використана. А також Журавського Віталія Станіславовича, члена депутатської фракції Партії  регіонів про обрання його членом Комітету   з питань охорони здоров'я. Розрахункова квота фракції Партії регіонів  у Комітеті з питань охорони здоров'я повністю не використана.

Комітет просить підтримати, проголосувати "за" Дякую за увагу.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Дякую, Василю Олексійовичу.

Є бажаючі взяти участь в обговоренні? Якщо є, записуємося.   Дякую.

Я ставлю на голосування Постанову Верховної Ради України про внесення  змін до Постанови Верховної Ради України  про обрання голів, перших заступників, заступників голів, секретарів, членів комітетів Верховної Ради України шостого скликання   та обрання голови, першого заступника, заступників голови  секретаріату, членів Спеціальної контрольної комісії Верховної  Ради України з питань приватизації (реєстраційний номер 10397). Прошу голосувати.

 

17:02:57

За-266

Постанова прийнята.

І розглядаємо питання про складення присяги Уповноваженим Верховної Ради України з прав людини.

Шановні народні депутати, відповідно до статті 7 Закону України "Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини" при вступі на посаду Уповноваженого на пленарному засіданні Верховної  Ради України складає присягу.

Призначений нами  Уповноважений з прав людини виконав вимоги статті 8 Закону України "Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини" щодо несумісності посади Уповноваженого з іншою діяльністю.

До складення присяги запрошується Уповноважений Верховної Ради України з прав людини Валерія Володимирівна Лутковська. Будь ласка.

(Шум у залі) 

 

ЛУТКОВСЬКА В.В.

Дякую дуже.

Я, Лутковська Валерія Володимирівна, заступаючи на посаду Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, урочисто присягаю  чесно і сумлінно захищати права і свободи людини  і громадянина, добросовісно виконувати свої обов'язки, додержуватися Конституції України і законів України та керуватися справедливістю і власною совістю.

Зобов'язуюся діяти незалежно, неупереджено, в інтересах людини і громадянина. 

Валерія Лутковська.  Київ, 27 квітня 2012  року.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги, давайте привітаємо Валерію Володимирівну із вступом на посаду Уповноваженого з прав людини.

В звязку з цим, шановні колеги, відповідно до  закону я пропоную прийняти Постанову  Верховної  Ради України про звільнення Карпачової Ніни Іванівни з посади  Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини  у звязку з складенням присяги новообраним Уповноваженим.

У звязку із складенням присяги новообраним Уповноваженим Верховної  Ради України з прав людини Лутковською відповідно до пункту 17 частини першої статті 85 Конституції України, статті 9 Закону України "Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини" Верховна Рада  України постановляє: звільнити Карпачову Ніну Іванівну з посади Уповноваженого Верховної  Ради України з прав людини.

Голосуємо постанову. Прошу голосувати.

 

17:05:38

За-264

Дякую, постанова прийнята.

Шановні колеги, давайте подякуємо Ніні Іванівні за ту роботу, яку вона виконувала протягом тривалого часу, 14 років, на посаді Уповноваженого Верховної  Ради України з прав людини.

Шановні колеги, дозвольте вам нагадати, що відповідно до календарного плану проведення десятої сесії Верховної  Ради України шостого скликання 3 та 4 травня народні депутати працюють з виборцями;  7, 8, 10 та 11 травня – робота в комітетах, комісіях, фракціях і групах. Чергове пленарне засідання відбудеться у вівторок 15 травня о 10 годині.

Позачергове засідання Верховної  Ради оголошую закритим. Вітаю усіх з Першотравнем і 9 Травнем! Успіхів вам!