Упродовж квітня 2025 року в єдиній автоматизованій системі роботи з документами у Верховній Раді України зареєстровано 156 запитів на інформацію (далі – запит), з яких 70 надійшло електронною поштою, 46 – поштою, 18 – шляхом заповнення електронної форми запиту на офіційному веб-сайті Верховної Ради України, 14 – через СЕВ ОВВ, 8 – фельд’єгерським зв’язком.

За результатами розгляду 156 запитів виконано. З них 53 запити направлено належним розпорядникам інформації, про що повідомлено запитувачів, 3 запити, які за змістом частково є зверненнями, опрацьовано у тому числі й відповідно до Закону України "Про звернення громадян".

Щодо 39 запитів надіслано відмову в задоволенні відповідно до статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації".

Найбільше запитів опрацьовано:

серед структурних підрозділів Апарату Верховної Ради України:

Управлінням з питань звернень громадян – 130;

Управлінням справами – 6;

Управлінням комп’ютеризованих систем – 5;

Управлінням кадрів – 5;

Управлінням забезпечення міжпарламентських зв’язків – 4;

Головним управлінням документального забезпечення – 4;

серед секретаріатів комітетів Верховної Ради України:

секретаріатом Комітету Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів – 3.

Примітка: в єдиній автоматизованій системі роботи з документами у Верховній Раді України не реєструються запити на інформацію, адресовані безпосередньо до народних депутатів України, посадових осіб Верховної Ради України, оскільки Апарат Верховної Ради України, відповідно до розпорядження Голови Верховної Ради України від 11 травня 2011 р. №393 "Про забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Апараті Верховної Ради України", не є розпорядником інформації за такими запитами на інформацію.