Упродовж лютого 2025 року в єдиній автоматизованій системі роботи з документами у Верховній Раді України зареєстровано 181 запит на інформацію (далі – запит), з яких 89 надійшло електронною поштою, 69 – поштою, 9 – фельд’єгерським зв’язком, 7 – шляхом заповнення електронної форми запиту на офіційному веб-сайті Верховної Ради України, 6 – через СЕВ ОВВ, 1 – нарочним.

За результатами розгляду 181 запит виконано. З них 68 запитів направлено належним розпорядникам інформації, про що повідомлено запитувачів, 7 запитів, які за змістом частково є зверненнями, опрацьовано у тому числі й відповідно до Закону України "Про звернення громадян".

Щодо 32 запитів надіслано відмову в задоволенні відповідно до статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації".

Найбільше запитів опрацьовано:

серед структурних підрозділів Апарату Верховної Ради України:

Управлінням з питань звернень громадян – 141;

Управлінням справами – 15;

Головним управлінням документального забезпечення – 6;

Управлінням кадрів – 5;

серед секретаріатів комітетів Верховної Ради України:

секретаріатом Комітету Верховної Ради України з питань бюджету – 4;

секретаріатом Комітету Верховної Ради України з питань з питань правової політики – 4.

Примітка: в єдиній автоматизованій системі роботи з документами у Верховній Раді України не реєструються запити на інформацію, адресовані безпосередньо до народних депутатів України, посадових осіб Верховної Ради України, оскільки Апарат Верховної Ради України, відповідно до розпорядження Голови Верховної Ради України від 11 травня 2011 р. №393 "Про забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Апараті Верховної Ради України", не є розпорядником інформації за такими запитами на інформацію.