Упродовж жовтня 2024 року в єдиній автоматизованій системі роботи з документами у Верховній Раді України зареєстровано 199 запитів на інформацію (далі – запит), з яких 122 надійшло електронною поштою, 42 – поштою, 20 – шляхом заповнення електронної форми запиту на офіційному веб-сайті Верховної Ради України, 9 – через СЕВ ОВВ, 5 – фельд’єгерським зв’язком, 1 – засобами телефонного зв’язку.
За результатами розгляду 199 запитів виконано. З них 75 запитів направлено належним розпорядникам інформації, про що повідомлено запитувачів, 9 запитів, які за змістом частково є зверненнями, опрацьовано у тому числі й відповідно до Закону України "Про звернення громадян".
Щодо 56 запитів надіслано відмову в задоволенні відповідно до статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації".
Найбільше запитів опрацьовано:
серед структурних підрозділів Апарату Верховної Ради України:
Управлінням з питань звернень громадян – 153;
Управлінням справами – 12;
Управлінням кадрів – 10;
Головним управлінням документального забезпечення – 5;
серед секретаріатів комітетів Верховної Ради України:
секретаріатом Комітету Верховної Ради України з питань правової політики – 5;
секретаріатом Комітету Верховної Ради України з питань бюджету – 3;
секретаріатом Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування – 3;
секретаріатом Комітету Верховної Ради України з питань правоохоронної діяльності – 3.
Примітка: в єдиній автоматизованій системі роботи з документами у Верховній Раді України не реєструються запити на інформацію, адресовані безпосередньо до народних депутатів України, посадових осіб Верховної Ради України, оскільки Апарат Верховної Ради України, відповідно до розпорядження Голови Верховної Ради України від 11 травня 2011 р. №393 "Про забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Апараті Верховної Ради України", не є розпорядником інформації за такими запитами на інформацію.