Упродовж серпня 2023 року в єдиній автоматизованій системі роботи з документами у Верховній Раді України зареєстровано 169 запитів на інформацію (далі – запит), з яких 67 надійшли електронною поштою, 59 – поштою, 30 – шляхом заповнення електронної форми запиту на офіційному веб-сайті Верховної Ради України, 9 – фельд'єгерським зв'язком, 4 – через СЕВ ОВВ.
За результатами розгляду 164 запити виконано. З них 38 запитів направлено належним розпорядникам інформації, про що повідомлено запитувачів, 15 запитів, які за змістом частково є зверненнями, опрацьовано у тому числі й відповідно до Закону України "Про звернення громадян".

Щодо 22 запитів надіслано відмову в задоволенні відповідно до статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації", 5 запитів (4 – з продовженням строку розгляду) виконуються структурними підрозділами Апарату Верховної Ради України.

Найбільше запитів опрацьовано:

серед структурних підрозділів Апарату Верховної Ради України:

Управлінням з питань звернень громадян – 131;

Управлінням справами – 9;

Головним управлінням документального забезпечення – 7;

Управлінням кадрів – 6;

Головним організаційним управлінням – 5;

Управлінням забезпечення міжпарламентських зв'язків – 4;

Управлінням комп'ютеризованих систем – 4;

серед секретаріатів комітетів Верховної Ради України:

секретаріатом Комітету Верховної Ради України з питань правоохоронної діяльності – 6;

секретаріатом Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики – 3.

Примітка: в єдиній автоматизованій системі роботи з документами у Верховній Раді України не реєструються запити на інформацію, адресовані безпосередньо до народних депутатів України, посадових осіб Верховної Ради України, оскільки Апарат Верховної Ради України, відповідно до розпорядження Голови Верховної Ради України від 11 травня 2011 р. №393 "Про забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Апараті Верховної Ради України", не є розпорядником інформації за такими запитами на інформацію.