Упродовж травня 2023 року в єдиній автоматизованій системі роботи з документами у Верховній Раді України зареєстровано 198 запитів на інформацію (далі – запит), з яких 114 надійшли електронною поштою, 51 – поштою, 13 – фельд'єгерським зв'язком, 10 – шляхом заповнення електронної форми запиту на офіційному веб-сайті Верховної Ради України, 10 – через СЕВ ОВВ.

За результатами розгляду 163 запити виконано. З них 48 запитів направлено належним розпорядникам інформації, про що повідомлено запитувачів, 10 запитів, які за змістом частково є зверненнями, опрацьовано у тому числі й відповідно до Закону України "Про звернення громадян".

Щодо 28 запитів надіслано відмову в задоволенні відповідно до статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації", 7 запитів виконуються структурними підрозділами Апарату Верховної Ради України.

Найбільше запитів опрацьовано:

серед структурних підрозділів Апарату Верховної Ради України:

Управлінням з питань звернень громадян – 146;

Управлінням справами – 9;

Управлінням кадрів – 8;

Управлінням комп’ютеризованих систем – 8;

Головним управлінням документального забезпечення Апарату Верховної Ради України – 7;

серед секретаріатів комітетів Верховної Ради України:

секретаріатом Комітету Верховної Ради України з питань правоохоронної діяльності – 6;

секретаріатом Комітету з питань національної безпеки, оборони та розвідки – 5;

секретаріатом Комітету з питань правової політики – 5.