Упродовж лютого 2023 року в єдиній автоматизованій системі роботи з документами у Верховній Раді України зареєстровано 279 запитів на інформацію (далі – запит), з яких 122 надійшли електронною поштою, 101 – поштою, 32 – через СЕВ ОВВ, 19 – шляхом заповнення електронної форми запиту на офіційному веб-сайті Верховної Ради України, 5 – фельд'єгерським зв'язком.


За результатами розгляду 269 запитів виконано. З них 77 запитів направлено  належним розпорядникам інформації, про що повідомлено запитувачів, 14 запитів, які за змістом частково є зверненнями, опрацьовано у тому числі й відповідно до Закону України "Про звернення громадян".

Щодо 10 запитів надіслано відмову в задоволенні відповідно до статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації".

Найбільше запитів опрацьовано:

серед структурних підрозділів Апарату Верховної Ради України:

Управлінням з питань звернень громадян – 228;

Управлінням справами  – 13;

Управлінням кадрів – 8;

Головним організаційним управлінням  Апарату Верховної Ради України – 5;

серед секретаріатів комітетів Верховної Ради України:

секретаріатом Комітету Верховної Ради України з питань правової політики – 8;

секретаріатом Комітету з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування – 5;

секретаріатом Комітету з питань правоохоронної діяльності – 4.

Примітка: в єдиній автоматизованій системі роботи з документами у Верховній Раді України не реєструються запити на інформацію, адресовані безпосередньо до народних депутатів України, посадових осіб Верховної Ради України, оскільки Апарат Верховної Ради України, відповідно до Розпорядження Голови Верховної Ради України від 11 травня 2011 р. №393 "Про забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Апараті Верховної Ради України", не є розпорядником інформації за такими запитами на інформацію.