Протягом січня 2022 року (01.01.2022-31.01.2022) в Єдиній автоматизованій системі роботи з документами у Верховній Раді України зареєстровано 216 запитів (102 - надійшли електронною поштою, 71 - поштою, 24 - шляхом заповнення електронної форми запиту на офіційному вебпорталі Верховної Ради України (WEB запит), 18 - через СЕВ ОВВ,  1 - телефоном):

- 178 запитів виконано, з них:

·        4 запити, які за своєю суттю  частково є зверненнями, передано до Управління з питань звернень громадян Апарату для опрацювання відповідно до Закону  України "Про звернення громадян",

·        1 запит, передано до Головного документального управління Апарату Верховної Ради України для опрацювання в порядку, встановленому Положенням про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженим  розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 року № 19.

-  12 запитувачам надіслано відмову в задоволенні запиту відповідно до статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації";

-  26 запитів направлено належним розпорядникам інформації, про що повідомлено запитувачів.

Найбільше запитів опрацьовано Інформаційним управлінням (62), Управлінням справами (24), Головним управлінням документального забезпечення Апарату Верховної Ради України (7), а також секретаріатами Комітету з питань правової політики (49), Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики (8), Комітету з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування (4).

Примітка: в Єдиній базі запитів на інформацію Верховної Ради України не реєструються запити на інформацію, адресовані безпосередньо до народних депутатів України, посадових осіб Верховної Ради України, оскільки Апарат Верховної Ради України, відповідно до Розпорядження Голови Верховної Ради України від 11 травня 2011 р. №393 «Про забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Апараті Верховної Ради України», не є розпорядником інформації за такими запитами на інформацію.