Протягом жовтня 2021 року (01.10.2021-31.10.2021) в Єдиній системі обліку і контролю запитів на інформацію Верховної Ради України зареєстровано 247 запитів (119 - електронною поштою,  74 отримано через Інтернет, 40 - поштою, 9 - СЕВ, 3 - телефоном, нарочним та фельдзв’язком - по одному).

За результатом розгляду:

- 167 запитів виконано;

- 14 запитів розглядаються як звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

- 24 запитувачам надіслано відмову в задоволенні запиту відповідно до статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації";

- 45 запитів направлено належним розпорядникам інформації, про що повідомлено запитувачів.

Найбільше запитів направлено до Інформаційного управління (54), Управління справами (49), Управління кадрів (23) та Головного управління документального забезпечення Апарату Верховної Ради України (15), а також до секретаріатів Комітету з питань правової політики (11), Комітету з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування, Комітету з питань бюджету - по п’ять. 

Примітка: в Єдиній базі запитів на інформацію Верховної Ради України не реєструються запити на інформацію, адресовані безпосередньо до народних депутатів України, посадових осіб Верховної Ради України, оскільки Апарат Верховної Ради України, відповідно до Розпорядження Голови Верховної Ради України від 11 травня 2011 р. №393 «Про забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Апараті Верховної Ради України», не є розпорядником інформації за такими запитами на інформацію.