Протягом жовтня 2019 року (01.10.2019-31.10.2019) в Єдиній базі обліку і контролю запитів на інформацію Верховної Ради України зареєстровано 162 запити (62 - електронною поштою, 41 отримано через Інтернет, 36 - поштою, 7 через електронний кабінет громадянина, 7 - фельдзв'язком, 3 - телефоном, 3 - нарочним, 2 - на особистому прийомі, 1 - курєрська доставка).

За результатами розгляду:

- 122 запити виконано;

- 3 запити розглядаються як звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

- 7 запитувачам надіслано відмову в задоволенні запиту відповідно до статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації";

- 36 запитів направлено належним розпорядникам інформації, про що повідомлено запитувачів.

Найбільше запитів направлено до Головного управління документального забезпечення (32), Інформаційного управління (27), Управління справами (26), Управління кадрів Апарату Верховної Ради України (19), а також до секретаріатів Комітету з питань правової політики та правосуддя (15), Комітету з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування (10), Комітету з питань правоохоронної діяльності, Комітету з питань транспорту та інфраструктури  - по шість. 

Примітка: в Єдиній базі запитів на інформацію Верховної Ради України не реєструються запити на інформацію, адресовані безпосередньо до народних депутатів України, посадових осіб Верховної Ради України, оскільки Апарат Верховної Ради України, відповідно до Розпорядження Голови Верховної Ради України від 11 травня 2011 р. №393 «Про забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Апараті Верховної Ради України», не є розпорядником інформації за такими запитами на інформацію.