Протягом листопада 2018 року (01.11.2018 - 30.11.2018) в Єдиній базі обліку і контролю запитів на інформацію Верховної Ради України зареєстровано 161 запит (92 отримано через Інтернет, 28 - електронною поштою, 23 - поштою, 9 - фельдзв'язком, 4 - телефоном, 3 - нарочним, 1 - на особистому прийомі та 1 через електронний кабінет громадянина):
- 112 запитів виконано;
- 35 запитувачам надіслано відмову у задоволенні запиту відповідно до статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації";
- 14 запитів направлено належним розпорядникам інформації, про що повідомлено запитувачів.
Найбільше запитів направлено до Головного управління документального забезпечення (27), Управління справами (16), Інформаційного управління (9), Управління кадрів та Управління комп’ютеризованих систем Апарату Верховної Ради України - по шість, а також до секретаріатів Комітету з питань правової політики та правосуддя (14), Комітету з питань податкової та митної політики (10), Комітету з питань соціальної політики, зайнятості та пенсійного забезпечення (9), Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування (7).
Примітка: в Єдиній базі запитів на інформацію Верховної Ради України не реєструються запити на інформацію, адресовані безпосередньо до народних депутатів України, посадових осіб Верховної Ради України, оскільки Апарат Верховної Ради України, відповідно до Розпорядження Голови Верховної Ради України від 11 травня 2011 р. №393 «Про забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Апараті Верховної Ради України», не є розпорядником інформації за такими запитами на інформацію.