Протягом жовтня 2018 року (01.10.2018-31.10.2018) в Єдиній базі обліку і контролю запитів на інформацію Верховної Ради України зареєстровано 109 запитів (43 отримано через Інтернет, 29 - електронною поштою, 17 - поштою, 5 - телефоном, 4 через електронний кабінет громадянина, 4 - на особистому прийомі, 4 - фельдзв'язком, 3 - нарочним):

- 93 запити виконано;

- 11 запитувачам надіслано відмову у задоволенні запиту відповідно до статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації";

- 6 запитів направлено належним розпорядникам інформації, про що повідомлено запитувачів.

Найбільше запитів направлено до Головного управління документального забезпечення (22), Управління справами (11), Управління кадрів (10), Інформаційного управління (7) та Управління компютеризованих систем Апарату Верховної Ради України (6), а також до секретаріатів Комітету з питань правової політики та правосуддя (8), Комітету з питань податкової та митної політики (7), Комітету з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин (5). 

Примітка: в Єдиній базі запитів на інформацію Верховної Ради України не реєструються запити на інформацію, адресовані безпосередньо до народних депутатів України, посадових осіб Верховної Ради України, оскільки Апарат Верховної Ради України, відповідно до Розпорядження Голови Верховної Ради України від 11 травня 2011 р. №393 «Про забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Апараті Верховної Ради України», не є розпорядником інформації за такими запитами на інформацію.