Протягом жовтня 2017 року (01.10.2017-31.10.2017) в Єдиній базі обліку і контролю запитів на інформацію Верховної Ради України зареєстровано 165 запитів (89 отримано через Інтернет, 40 - електронною поштою, 26 - поштою, 6 - фельдзв'язком, 3 - нарочним, 1 - на особистому прийомі):

- 128 запитів виконано;

- 17 запитувачам надіслано відмову у задоволенні запиту відповідно до статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації";

- 20 запитів направлено належним розпорядникам інформації, про що повідомлено запитувачів.

Найбільше запитів направлено до Управління справами (21), Головного організаційного управління (15), Управління кадрів (12), Головного управління документального забезпечення Апарату Верховної Ради України (9), а також до секретаріатів  Комітету з питань правової політики та правосуддя (14), Комітету з питань національної безпеки і оборони (12), Комітету з питань податкової та митної політики (8), Комітету з питань соціальної політики, зайнятості та пенсійного забезпечення (7). 

Примітка: в Єдиній базі запитів на інформацію Верховної Ради України не реєструються запити на інформацію, адресовані безпосередньо до народних депутатів України, посадових осіб Верховної Ради України, оскільки Апарат Верховної Ради України, відповідно до Розпорядження Голови Верховної Ради України від 11 травня 2011 р. №393 «Про забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Апараті Верховної Ради України», не є розпорядником інформації за такими запитами на інформацію.