Протягом листопада 2016 року (01.11.2016 - 30.11.2016) в Єдиній базі обліку і контролю запитів на інформацію Верховної Ради України зареєстровано 178 запитів (53 - через Інтернет, 107 - електронною поштою, 12 - поштою, 3 - нарочним, 3 - фельдзв'язком):

- 94 запити виконано;

- 1 запит виконується як звернення відповідно до Закону України "Про звернення громадян";

- 19 запитувачам надіслано відмову у задоволенні запиту відповідно до статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації";

- 64 запити направлено належним розпорядникам інформації, про що повідомлено запитувачів.

Найбільше запитів направлено до Управління справами (26), Управління кадрів (14), Головного управління документального забезпечення (10),  Інформаційного управління, Головного організаційного управління Апарату Верховної Ради України та секретаріату Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування - по п’ять, а також до секретаріатів  Комітету з питань правової політики та правосуддя, Комітету з питань запобігання і протидії корупції - по шість.

Примітка: в Єдиній базі запитів на інформацію Верховної Ради України не реєструються запити на інформацію, адресовані безпосередньо до народних депутатів України, посадових осіб Верховної Ради України, оскільки Апарат Верховної Ради України, відповідно до Розпорядження Голови Верховної Ради України від 11 травня 2011 р. №393 «Про забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Апараті Верховної Ради України», не є розпорядником інформації за такими запитами на інформацію.