ШАНОВНІ  ЗАПИТУВАЧІ  ІНФОРМАЦІЇ!

 

  Інформуємо вас про те, що відповідно до частини третьої статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та пункту 5 Розпорядження Голови Верховної Ради України від 11 травня 2011 року № 393 "Про забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Апараті Верховної Ради України"  електронна адреса infzapyt@rada.gov.ua призначена виключно для подання електронних запитів на публічну інформацію.

У разі якщо надіслане звернення за своєю суттю не є запитом на інформацію, воно не підлягає реєстрації та розгляду як таке, що не відповідає способу подання, визначеному пунктом 218 Положення  про порядок роботи з документами у Верховній Раді України (далі Положення), затвердженого Розпорядженням  Голови   Верховної Ради України  від  08.02.2021  року  № 19 «Про  деякі  питання  забезпечення  документообігу  у  Верховній  Раді України в електронній та паперовій формах».

Проте, за умови належного оформлення, звернення може розглядатись в порядку, передбаченому Законом України «Про звернення громадян».

Детально ознайомитися з умовами подання звернення можна на веб-сайті Управління з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України (режим доступу: https://vzvernen.rada.gov.ua/).

 

Відділ роботи з публічною інформацією

Інформаційного управління

Апарату Верховної Ради України