ШАНОВНІ ЗАПИТУВАЧІ ІНФОРМАЦІЇ!
Інформуємо вас про те, що відповідно до частини третьої статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та пункту 5 Розпорядження Голови Верховної Ради України від 11 травня 2011 року № 393 "Про забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Апараті Верховної Ради України" електронна адреса infzapyt@rada.gov.ua призначена виключно для подання електронних запитів на публічну інформацію.
У разі якщо надіслане звернення за своєю суттю не є запитом на інформацію, воно не підлягає реєстрації та розгляду як таке, що не відповідає способу подання, визначеному пунктом 218 Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України (далі Положення), затвердженого Розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 року № 19 «Про деякі питання забезпечення документообігу у Верховній Раді України в електронній та паперовій формах».
Проте, за умови належного оформлення, звернення може розглядатись в порядку, передбаченому Законом України «Про звернення громадян».
Детально ознайомитися з умовами подання звернення можна на веб-сайті Управління з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України (режим доступу: https://vzvernen.rada.gov.ua/).
Відділ роботи з публічною інформацією
Інформаційного управління
Апарату Верховної Ради України