Новини

23 листопада 2017, 11:14

Члени групи Верховної Ради з міжпарламентських зв’язків із Македонією провели зустріч із представниками македонської групи дружби з Україною

докладніше
22 листопада 2017, 17:14

Відбулася міжнародна конференція на тему: "Кримінальний процесуальний кодекс України 2012 р.: проблеми застосування та перспективи удосконалення"

докладніше
22 листопада 2017, 15:00

Ірина Геращенко: Подолання гендерних стереотипів у суспільстві важливе для посилення ролі жінок у владі та їх впливу на прийняття рішень (відео)

докладніше
22 листопада 2017, 12:45

Виступ Представника Президента України у Верховній Раді України Ірини Луценко на першому Українському Жіночому Конгресі (відео)

докладніше
22 листопада 2017, 12:00

Розпочав роботу організований Міжфракційним депутатським об’єднанням «Рівні можливості» перший Український Жіночий Конгрес (відео)

докладніше
22 листопада 2017, 11:45

Делегація Верховної Ради провела зустріч з Головою Парламенту Македонії

докладніше
22 листопада 2017, 10:30

Комітет з питань бюджету провів виїзне засідання у Сумах

докладніше
21 листопада 2017, 21:48

Інформація про засідання Конкурсної комісії з добору кандидатів на посади членів Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг

докладніше
21 листопада 2017, 17:40

Комітет підтримує проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України щодо рентної плати за спеціальне використання води

докладніше
21 листопада 2017, 17:14

Делегація українських парламентаріїв перебуває з візитом в Республіці Ірак

докладніше
21 листопада 2017, 16:32

Ірина Геращенко: «Співпраця України та Ради Європи сприяє напрацюванню важливих законодавчих актів, спрямованих на імплементацію внутрішніх реформ в Україні»

докладніше
21 листопада 2017, 15:20

Голова Верховної Ради України А.Парубій у вівторок затвердив Комунікаційну Стратегію Верховної Ради України

докладніше
21 листопада 2017, 13:34

Розпочався офіційний візит делегації народних депутатів Верховної Ради України в Республіку Македонія

докладніше
21 листопада 2017, 13:15

Виступ Голови Верховної Ради України Андрія Парубія під час презентації Комунікаційної стратегії парламенту на 2017-2021 роки (відео)

докладніше

Канал Рада 

3D-тур відкриває Парламент України 

Верховна Рада України у соціальних мережах

twitter  facebook  youtube


Портал відкритих даних
Конституційна комісії
Децентралізація влади
Надрукувати Збільшити зону перегляду

Парламентські слухання

01 червня 2016, 18:02

 Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України 

Відбулися парламентські слухання на тему: «Професійна освіта як складова забезпечення кваліфікованого кадрового потенціалу України: проблеми та шляхи вирішення» (відео)

Відкриваючи слухання, заступник Голови Верховної Ради України Оксана  Сироїд, зокрема, наголосила: «Ми поставили професійно-технічну освіту під загрозу знищення. Але професійно-технічна освіта – це те, що потрібно людям, адже, якщо її не буде, не буде швачки, муляра, столяра, робітників на заводах…».

О.Сироїд також зауважила: «Багато хто звинувачує у ситуації, що склалася, децентралізацію. Але насправді причина – механічний підхід уряду до розрахунків бюджету, брак свідомості, брак аналізу».

До роботи були запрошені народні депутати України, члени Кабінету Міністрів України, керівники та представники центральних органів виконавчої влади, представники Міністерства освіти і науки України, Національної академії педагогічних наук України, обласних, міських рад, обласних державних адміністрацій, керівників вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, професійно-технічних навчальних закладів, науково-методичних установ, громадських організацій, роботодавці. Головними доповідачами були міністр освіти і науки України Лілія Гриневич, співдоповідачами - народний депутат України, перший заступник голови Комітету з питань науки і освіти Олександр Співаковський, Президент Національної академії педагогічних наук України Василь Кремень.

Було обговорено нагальні проблеми та ймовірні шляхи їх розв'язання:

-        структура професійної освіти, рівні професійної освіти у відповідності до Національної рамки кваліфікацій;

-        забезпечення різнорівневого та багатоканального механізму фінансування та удосконалення системи управління професійною освітою;

-        розвиток мережі закладів професійної освіти;

-        підвищення якості професійної освіти;

-        державне замовлення на підготовку кваліфікованих кадрів як інструмент регулювання пріоритетних державних соціально-економічних потреб;

-        вплив на позитивну динаміку змін контингенту студентів, учнів, слухачів закладів професійної освіти;

-        підвищення якісного забезпечення педагогічними працівниками закладів професійної освіти;

-        модернізація матеріально-технічного забезпечення навчального процесу;

-        нормативно-правове забезпечення участі роботодавців у реалізації завдань професійної освіти, стимулювання їх зацікавленості;

-        реалізація принципу доступності професійної освіти, створення умов для навчання впродовж життя.

Учасники заходу дійшли висновку, що професійна освіта має бути безпосередньо пов’язана з потребами економіки держави, а її якість відповідати сучасним вимогам, адже в ринкових умовах виробництва втриматися на робочому місці зможуть лише висококваліфіковані працівники, які досконало володіють сучасною професією, можуть швидко змінювати спеціалізацію, що може стати певним гарантом їх зайнятості.

На думку промовців, світова тенденція неперервної професійної освіти (освіти впродовж життя) зумовлює необхідність цілісного розв’язання проблем розвитку трудового потенціалу, його професійної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації, щоб дати людині належні знання, вміння та компетентності для забезпечення її гармонійної взаємодії з технологічним суспільством, що швидко розвивається.

Система професійно-технічної освіти складається з професійно-технічних навчальних закладів незалежно від форм власності та підпорядкування, що провадять діяльність у галузі професійно-технічної освіти, інших підприємств,

установ, організацій та органів управління ними, що здійснюють або забезпечують підготовку кваліфікованих робітників.

.