Відповіді на найчастіші запитання (FAQ)

  • Як правильно подати запит на отримання публічної інформації в Апараті Верховної Ради України?

  • На головній сторінці офіційного сайту Верховної Ради України знайдіть меню «Громадськості», підрозділ «Запити на інформацію».

    Ознайомтесь, будь-ласка, з інформацією «Про доступ до публічної інформації Верховної Ради України»: https://itd.rada.gov.ua/publicInfo/

    Оберіть бажану форму подання запиту. Ви можете скористатися  формою для письмового подання запиту на отримання публічної інформації (http://static.rada.gov.ua/site/ukr/pubinf/info_req_blank.pdf), або електронною формою запиту.

    Запити на публічну інформацію, що надсилаються до Апарату Верховної Ради України електронною поштою, приймаються за адресою: infzapyt@rada.gov.ua

    На запити, відправлені таким шляхом, розповсюджується дія Закону України «Про звернення громадян».

  • Чи можна надіслати комплект документів на акредитацію електронною поштою?

  • На даний момент документи можна подати поштою: 01008, вул. М.Грушевського, 5, Прес-служба Апарату Верховної Ради України.


  • Що робити, якщо медіа потрібно здійснити зйомки у Парламенті під час непленарного тижня або у не визначеній для зйомок локації (сесійна зала, їдальня тощо)

  •  

    Необхідно завчасно до бажаної дати зйомки направити відповідний запит на бланку медіа за підписом керівника субєкта у сфері медіа на ім’я Керівника Апарату Верховної Ради України. У запиті мають бути зазначені дата та час проведення зйомок, локація, синопсис, ПІБ учасників сюжету (якщо є) та знімальної групи, список апаратури та реквізиту (якщо є), орієнтовні дата та час виходу сюжету в ефір.

    З усіх питань щодо проведення таких зйомок необхідно проконсультуватися зі співробітником Прес-служби, відповідальним за проведення зйомок: Степаненко Андрій Ігорович, тел. 255-37-86, e-mail: stepanenko_a@rada.gov.ua

    Підписка на анонси та новини

    Отримуйте головне з вебпорталу у свою скриньку