Під час обговорення, народними депутатами України було сформульовано наступні пропозиції:

враховуючи ситуацію, що склалася у вугільній галузі, запропоновано, в межах доведеного кошторису Міненерговугілля, здійснити перерозподіл видатків між програмами бюджетної класифікації КПВК 1101030, 1101200, 1111020;

у пункті 4 статті 14 законопроекту словосполучення "Міністерство енергетики та вугільної промисловості" замінити словосполученням "експлуатуючою організацією (оператором) ядерних установок".

Як наголошувалося під час обговорення, Міненерговугілля наділено не властивими функціями, а саме щодо розміщення коштів фінансового резерву у цінні папери, які емітуються державою. Міненерговугілля є неприбутковою бюджетною установою і не є суб’єктом фондового ринку, тому не може здійснювати операції з купівлі/продажу цінних паперів та отримувати доходи від цих операцій. Крім зазначеного, Міненерговугілля не наділено фінансами щодо обслуговування операцій з цінними паперами, зокрема на оплату послуг уповноваженому банку щодо операцій з цінними паперами.

відкоригувати додаток № 3 до законопроекту за бюджетною програмою КПВ 2761350 (розпорядник - Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України) передбачивши субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, у розмірі не менше 183,7 млн. гривен.

Під час розгляду останнього питання зазначалося, зокрема, що орієнтовний план на 2015 рік з відпуску електроенергії, що виробляється на АЕС України, складає понад 80 млрд. кВтхгодин, при діючому тарифі 28,26 коп. сума компенсації має складати не менше 188,0 млн. грн.

Повернутись до публікацій

Версія для друку

Ще за розділом

“Повідомлення ”

29 серпня 2022 20:00
02 червня 2022 11:20
22 лютого 2022 12:30
23 листопада 2021 12:04
22 вересня 2021 13:40
24 серпня 2021 15:06
20 липня 2021 15:28
20 липня 2021 10:06
19 липня 2021 17:58
16 липня 2021 12:51