Новини

22 жовтня 2018, 16:00

Комітет з питань паливно-енергетичного комплексу, ядерної політики та ядерної безпеки провів слухання на тему: «Державний сектор вугільної промисловості на шляху до... Стратегічне бачення і бюджетний процес» (відео)

докладніше
22 жовтня 2018, 12:30

Делегація Верховної Ради України взяла участь у засіданнях Керівної Ради та 139 Асамблеї Міжпарламентського Союзу

докладніше
22 жовтня 2018, 12:27

У Комітеті з питань бюджету відбулася зустріч з представниками Ради Європи та Наглядової ради НСТУ щодо фінансування суспільного мовлення

докладніше
22 жовтня 2018, 10:26

Комітет розглянув проблемні питання у галузі централізованого водопостачання та водовідведення

докладніше
21 жовтня 2018, 05:00

Вітання Голови Верховної Ради України Андрія Парубія працівникам харчової промисловості України

докладніше
20 жовтня 2018, 17:14

Заява Голови Верховної Ради України Андрія Парубія щодо підвищення тарифів на газ

докладніше
19 жовтня 2018, 21:08

«Захист інформаційної безпеки України має бути врегульовано на законодавчому рівні», - Ірина Геращенко

докладніше
19 жовтня 2018, 20:42

«Міжнародні експерти і криміналісти повинні отримати доступ до місць злочинів на тимчасово окупованих територіях України», - Перший віце-спікер Ірина Геращенко

докладніше
19 жовтня 2018, 20:37

Ірина Геращенко: Росія планує втручатися в виборчі процеси України і використовує тему звільнення українських заручників і політв'язнів Кремля для свого впливу на майбутніх виборах у 2019 році

докладніше
19 жовтня 2018, 17:11

У Верховній Раді проведено засідання круглого столу з питань надання добровольцям статусу учасників бойових дій

докладніше
19 жовтня 2018, 17:04

У Комітеті з питань аграрної політики та земельних відносин відбулася робоча зустріч з посадовими особами Федерального міністерства продовольства і сільського господарства Німеччини та Посольства ФРН в Україні

докладніше
19 жовтня 2018, 16:35

Андрій Парубій: Рішення Вселенського Патріарха мають важливе значення не лише для української церкви, а й для України в цілому, для української пам’яті, її державності, її майбутнього

докладніше
19 жовтня 2018, 16:15

Голова Верховної Ради Андрій Парубій: «Слід чітко відрізняти засоби масової інформації від засобів масового знищення»

докладніше
19 жовтня 2018, 15:38

А.Парубій: «Важливим питанням нинішнього тижня було ухвалення в першому читанні проекту Державного бюджету України на наступний рік»

докладніше

Канал Рада 

3D-тур відкриває Парламент України 

Верховна Рада України у соціальних мережах

twitter  facebook  youtube


Звіти депутатів
Конкурсна комісія з добору кандидатів на посади членів НКРЕКП Портал відкритих даних
Децентралізація влади
14 листопада 2017, 15:48

 Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України 

Комітет з питань транспорту провів "круглий стіл" на тему: "Бетонні дороги. Реальність для України"

У засіданні взяли участь народні депутати-члени Комітету, представники Мінінфраструктури, Укравтодору, Асоціації «Укрцемент», ДАК «Автомобільні дороги України», фахівці провідних наукових закладів галузі.

Перший заступник голови Комітету з питань транспорту Ігор Васюник, відкриваючи «круглий стіл», зазначив: «Про важливість будівництва доріг в Україні не варто нікого переконувати. Це питання - одне з пріоритетів у діяльності українського уряду.

Ініційований Комітетом та прийнятий Верховною Радою Закон «Про державний дорожній фонд» дає нам можливість гарантувати кошти для будівництва та ремонту доріг загальнодержавного та місцевого значення. Кошти не малі. Тому сьогодні постає друге надзвичайно важливе завдання - наскільки ефективно ці кошти будуть використані

За словами І.Васюника, Україна в найближчі роки має всі шанси вийти з того бездоріжжя, в якому ми знаходимося. «Важливо, щоб не тільки ефективно були використані кошти, важливо, щоб була сформована правильна стратегія дорожнього будівництва, яка би враховувала нові тенденції розвитку і технології дорожнього будівництва», - додав він.

Перший заступник голови Комітету також вважає що «взагалі варто перейти до такої європейської практики чи моделі, де витрати на дороги визначати більш узагальненим показником - життєвим циклом дороги, який має бути не 5-10 років, як є зараз, а він повинен складати 20-25 рр., як є в Європейському Союзі».

Найважливіше питання на сьогодні, за його словами, як довго протримаються ті дороги, які ми будуємо сьогодні, як довго протримаються ті дороги, які ми будемо будувати завтра. На жаль, в жодному стратегічному документі не йдеться про впровадження якихось нових технологічних чи технічних рішень будівництва доріг. Ці рішення повинні надати можливість продовжити гарантійний термін експлуатації автошляхів.

Одним з виходів з цієї ситуації може бути будівництво бетонних доріг, принаймні на початку на таких ділянках з підвищеною інтенсивністю руху та руху великотоннажних транспортних засобів.

Учасники круглого столу проаналізували: наскільки реальним є будівництво таких бетонних доріг.

У виступах, зокрема, йшлося про те, що питання будівництва бетонних доріг розглядалося урядом ще 2015 року, аналізувалися була створена робоча група, яка розраховувала можливість будівництва таких доріг.

В Інституті майбутнього зараз зроблено аналіз, на основі якого зроблено спільно з Укрцементом звіт. Його результати показують, що все більше коштів буде спрямовуватися державою на будівництво і ремонт доріг. Якщо у 2015-26 рр. було недофінансування, то зараз зі створенням захищеного Дорожнього фонду все більше і більше фінансів буде виділятися на дороги. «Гроші є, динаміка позитивна. Питання постає: яким чином ці кошти використати? Як вони перетворяться в дострокові дороги?», - зазначалося у виступах.

Під час круглого столу відбулася дискусія, під час якої її учасники висловили всі аргументи «за» чи «проти» такої моделі, наводили свої розрахунки з врахуванням світового досвіду.

Учасники «круглого столу», зокрема, наголошували: якщо світовий досвід і розрахунки спеціалістів покажуть, що таке будівництво буде вигідним і державі, і платникам податків, то це може бути пріоритетом у розвитку дорожнього господарства, написанні програми розвитку будівництва доріг.

За їхніми словами, це дасть можливість збільшити привабливість транзиту нашої держави, збільшити валовий національний продукт, дасть можливість замінити багато імпортних складових місцевим виробництвом, а також вирішити соціальну проблематику, створити десятки тисяч нових робочих місць.