Новини

26 квітня 2018, 12:32

У Верховній Раді відбулося обговорення практичних кроків реалізації парламентської реформи

докладніше
26 квітня 2018, 11:58

Комітет з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності рекомендує Верховній Раді прийняти за основу законопроекти про Національне бюро фінансової безпеки України

докладніше
26 квітня 2018, 11:45

«Найбільшими проблемами для внутрішньо переміщених осіб в Україні є відсутність постійного житла та роботи, реінтеграція в інших регіонах», - наголосила Ірина Геращенко під час дебатів на сесії ПАРЄ

докладніше
26 квітня 2018, 05:30

Звернення Голови Верховної Ради України Андрія Парубія з нагоди Дня Чорнобильської трагедії

докладніше
25 квітня 2018, 17:56

Члени Постійної делегації Верховної Ради України беруть участь у заходах Другої частини сесії Парламентської асамблеї Ради Європи у м. Страсбург

докладніше
25 квітня 2018, 14:56

Комітет з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування провів у м. Вінниця круглий стіл на тему "Актуальні питання вдосконалення базового закону системи місцевого самоврядування та механізми лобіювання інтересів місцевого самоврядування в органах державної влади"

докладніше
25 квітня 2018, 09:57

З ініціативи Голови Верховної Ради України Андрія Парубія стартував просвітницький курс про Парламент та історію українського парламентаризму

докладніше
24 квітня 2018, 17:33

У Верховній Раді проведено Пам’ятний круглий стіл, присвячений 32-й річниці Чорнобильської катастрофи

докладніше
24 квітня 2018, 17:07

Постійна делегація Верховної Ради України у ПАРЄ бере участь у Другій частині сесії Парламентської асамблеї Ради Європи

докладніше
24 квітня 2018, 16:39

Забезпечення гармонізації кримінального законодавства з положеннями міжнародного права обговорено під час круглого столу у Комітеті з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин

докладніше
24 квітня 2018, 15:22

У Комітеті у закордонних справах відбулася зустріч із членами Комітету закордонних справ Парламенту Королівства Данія

докладніше
24 квітня 2018, 14:41

Комітет з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин провів круглий стіл на тему: "Війна, мир, реінтеграція: що буде після АТО?"

докладніше
24 квітня 2018, 12:45

Голова Комітету у закордонних справах Ганна Гопко: "Дії з деокупації Криму мають стати одним із головних завдань Української держави"

докладніше
24 квітня 2018, 10:06

Комітет з питань соціальної політики, зайнятості та пенсійного забезпечення розглянув питання про хід виконання рекомендацій "Щодо подальших дій органів державної влади в проведенні верифікації соціальних виплат та пенсій"

докладніше

Канал Рада 

3D-тур відкриває Парламент України 

Верховна Рада України у соціальних мережах

twitter  facebook  youtube


Звіти депутатів
Конкурсна комісія з добору кандидатів на посади членів НКРЕКП Портал відкритих даних
Конституційна комісії
Децентралізація влади
14 листопада 2017, 15:48

 Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України 

Комітет з питань транспорту провів "круглий стіл" на тему: "Бетонні дороги. Реальність для України"

У засіданні взяли участь народні депутати-члени Комітету, представники Мінінфраструктури, Укравтодору, Асоціації «Укрцемент», ДАК «Автомобільні дороги України», фахівці провідних наукових закладів галузі.

Перший заступник голови Комітету з питань транспорту Ігор Васюник, відкриваючи «круглий стіл», зазначив: «Про важливість будівництва доріг в Україні не варто нікого переконувати. Це питання - одне з пріоритетів у діяльності українського уряду.

Ініційований Комітетом та прийнятий Верховною Радою Закон «Про державний дорожній фонд» дає нам можливість гарантувати кошти для будівництва та ремонту доріг загальнодержавного та місцевого значення. Кошти не малі. Тому сьогодні постає друге надзвичайно важливе завдання - наскільки ефективно ці кошти будуть використані

За словами І.Васюника, Україна в найближчі роки має всі шанси вийти з того бездоріжжя, в якому ми знаходимося. «Важливо, щоб не тільки ефективно були використані кошти, важливо, щоб була сформована правильна стратегія дорожнього будівництва, яка би враховувала нові тенденції розвитку і технології дорожнього будівництва», - додав він.

Перший заступник голови Комітету також вважає що «взагалі варто перейти до такої європейської практики чи моделі, де витрати на дороги визначати більш узагальненим показником - життєвим циклом дороги, який має бути не 5-10 років, як є зараз, а він повинен складати 20-25 рр., як є в Європейському Союзі».

Найважливіше питання на сьогодні, за його словами, як довго протримаються ті дороги, які ми будуємо сьогодні, як довго протримаються ті дороги, які ми будемо будувати завтра. На жаль, в жодному стратегічному документі не йдеться про впровадження якихось нових технологічних чи технічних рішень будівництва доріг. Ці рішення повинні надати можливість продовжити гарантійний термін експлуатації автошляхів.

Одним з виходів з цієї ситуації може бути будівництво бетонних доріг, принаймні на початку на таких ділянках з підвищеною інтенсивністю руху та руху великотоннажних транспортних засобів.

Учасники круглого столу проаналізували: наскільки реальним є будівництво таких бетонних доріг.

У виступах, зокрема, йшлося про те, що питання будівництва бетонних доріг розглядалося урядом ще 2015 року, аналізувалися була створена робоча група, яка розраховувала можливість будівництва таких доріг.

В Інституті майбутнього зараз зроблено аналіз, на основі якого зроблено спільно з Укрцементом звіт. Його результати показують, що все більше коштів буде спрямовуватися державою на будівництво і ремонт доріг. Якщо у 2015-26 рр. було недофінансування, то зараз зі створенням захищеного Дорожнього фонду все більше і більше фінансів буде виділятися на дороги. «Гроші є, динаміка позитивна. Питання постає: яким чином ці кошти використати? Як вони перетворяться в дострокові дороги?», - зазначалося у виступах.

Під час круглого столу відбулася дискусія, під час якої її учасники висловили всі аргументи «за» чи «проти» такої моделі, наводили свої розрахунки з врахуванням світового досвіду.

Учасники «круглого столу», зокрема, наголошували: якщо світовий досвід і розрахунки спеціалістів покажуть, що таке будівництво буде вигідним і державі, і платникам податків, то це може бути пріоритетом у розвитку дорожнього господарства, написанні програми розвитку будівництва доріг.

За їхніми словами, це дасть можливість збільшити привабливість транзиту нашої держави, збільшити валовий національний продукт, дасть можливість замінити багато імпортних складових місцевим виробництвом, а також вирішити соціальну проблематику, створити десятки тисяч нових робочих місць.