Комітет з питань свободи слова та інформації розглянув питання "Перспективи розвитку Національної телекомпанії України: стратегічне бачення та пріоритети"

Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України
17 квітня 2014, 09:50

 

Генеральний директор Національної телекомпанії України Зураб Аласанія під час засідання поінформував членів Комітету про першочергові кроки та завдання щодо розвитку телекомпанії. З питання тематичного наповнення ефіру він наголосив на необхідності орієнтації контенту на суспільні інформаційні потреби. Значна увага була приділена змісту законопроекту про Суспільне телебачення і радіомовлення України, оскільки, на думку доповідача, "саме положення цього документу, у разі його прийняття Верховною Радою, будуть спрямовувати роботу компанії".

З.Аласанія також повідомив, що теледебати кандидатів на пост Президента України заплановано розпочати з травня і задля цього наразі проводиться технічна робота: узгодження питань фінансування, консультації з ЦВК тощо.

На думку голови підкомітету з питань телебачення і радіомовлення Миколи Княжицького, заборона реклами в ефірі суспільного мовлення вимагатиме 100% державного фінансування, що, за його словами, "викликає сумніви щодо якості контенту". Звертаючись до Генерального директора Національної телекомпанії України, М.Княжицький висловився за докорінні зміни в роботі компанії, включно з тематикою та кадровим забезпеченням.

Голова Комітету Микола Томенко запевнив, що виведення "формули для забезпечення ефективної роботи суспільного мовлення" було і залишається одним з актуальних питань роботи Комітету, члени якого "надаватимуть усю необхідну підтримку і сприяння руху з впровадження Суспільного телебачення і радіомовлення в Україні".