До участі у тренінгу долучилися представники комітетів з питань аграрної політики та земельних відносин; промислової політики та підприємництва; з питань культури і духовності; державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування; з питань запобігання і протидії корупції; законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності; Спеціальної контрольної комісії з питань приватизації, співробітники Апарату Верховної Ради та інші.
Протягом двох днів учасники тренінгу удосконалили свої знання у таких напрямках, як принципи комунікацій у соцмережах, використання візуальних інструментів Інтернету для публікацій, а також поліпшили навички роботи з базовими відеосервісами. Серед іншого було проведено дискусію про роль та місце парламенту в інформаційному полі України. Під час навчань відбулися практичні заняття зі створення ефективних текстів для залучення аудиторії та взаємодії з нею, використовуючи при цьому соціальні медіа. Завдяки вдалому викладу тем тренери в ході навчань надали чіткий та зрозумілий алгоритм застосування набутих навичок у щоденній роботі.
Тренінг провели: медіа-тренер, керівник програм нових медіа ГО «Інтерньюз-Україна» Віталій Мороз; медіа-експерт, аналітик ВГО «Комітет виборців України» Дмитро Тужанський; менеджер з питань е-парламенту Програми USAID «РАДА» Сергій Чередніченко.