Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України "Про питну воду та питне водопостачання».
Законом визначено загальні вимоги до стічних вод, які скидають у системи каналізації населених пунктів.
Законодавчим актом внесено зміни до Закону України «Про питну воду та питне водопостачання», спрямовані на: врегулювання відносин, пов'язаних з виробництвом, транспортуванням та постачанням питної води, відведенням, транспортуванням та очищенням стічних вод, для гарантованого забезпечення споживачів якісною питною водою та централізованим водовідведенням; надання повноважень органам місцевого самоврядування затверджувати місцеві правила приймання стічних вод, визначати розмір плати, яка справляється за понаднормативні скиди промислових та інших стічних вод до систем централізованого водовідведення; надання повноважень центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, затверджувати Правила приймання стічних вод та порядок визначення розміру плати, яка справляється за понаднормативні скиди; визначення суб’єктів відносин у сфері питної води, питного водопостачання та централізованого водовідведення; встановлення вимог до місцевих правил приймання стічних вод.
Проект Закону зареєстровано за №4582.
Прийнято Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо стабілізації діяльності Державного акціонерного товариства "Чорноморнафтогаз" у зв’язку з тимчасовою окупацією території України».
Законом внесено зміни до Кодексу України про надра, законів України «Про нафту і газ», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», згідно з якими, зокрема, «продовження строку дії спеціальних дозволів на користування надрами, наданих на ділянки, розташовані на тимчасово окупованій території України, здійснюється з урахуванням особливостей, встановлених законодавством».
Законом внесено зміни до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", згідно з якими «справи про банкрутство Державного акціонерного товариства "Чорноморнафтогаз" до повного відновлення конституційного ладу України на тимчасово окупованій території України не порушуються. Провадження у справах про банкрутство Державного акціонерного товариства "Чорноморнафтогаз", порушені до 1 січня 2017 року, підлягають припиненню, крім випадків, коли ліквідація відбувається за рішенням власника».
У Законі України "Про виконавче провадження" розділ XIII "Прикінцеві та перехідні положення" доповнити пунктом 12 такого змісту:
«Тимчасово, на строк до повного відновлення конституційного ладу України на тимчасово окупованій території України, підлягають зупиненню виконавчі провадження та заходи примусового виконання рішень, що підлягають виконанню в порядку, встановленому цим Законом, щодо Державного акціонерного товариства "Чорноморнафтогаз", знімаються арешти та заборони відчуження його майна у таких виконавчих провадженнях (крім рішень про виплату заробітної плати, вихідної допомоги, інших виплат (компенсацій), що належать працівнику у зв'язку з трудовими відносинами, про відшкодування матеріальної (майнової) шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю, про стягнення аліментів, про стягнення заборгованості із сплати внесків до фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування і заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування».
Проект Закону зареєстровано за №5370.
Прийнято Закон «Про внесення змін та доповнень до Закону України «Про Статут внутрішньої служби Збройних Сил України».
Законом частину другу статті 260 Статуту внутрішньої служби Збройних Сил України, затвердженого Законом України «Про Статут внутрішньої служби Збройних Сил України» викладено редакції, згідно з якою «у разі направлення на лікування поза розташуванням частини військовослужбовці повинні бути одягнені відповідно до пори року і мати при собі направлення, підписане командиром військової частини, медичну книжку, документ, який посвідчує особу, необхідні особисті речі, атестат на продовольство, довідку про травмe (каліцтво, поранення, контузію) і медичну характеристику, а в разі вибуття на лікування за межі гарнізону - додатково атестат на речове і грошове забезпечення, проїзні документи до місця розташування лікувального закладу і назад».
Статтю 260 Статуту внутрішньої служби Збройних Сил України також доповнено частиною третьою такого змісту:
«У разі якщо обстановка не дозволяє надати довідку про травму (каліцтво, поранення, контузію) до направлення пораненого військовослужбовця на лікування поза розташуванням військової частини, вона надсилається до військового комісаріату, до якого приписаний військовослужбовець, який отримав травму (каліцтво, поранення, контузію), протягом 30 днів з дня отримання травми (каліцтва, поранення, контузії), або протягом 30 днів з дня надходження відповідної вимоги військового комісаріату».
Проект Закону зареєстровано за №3728.
Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України "Про військовий обов'язок і військову службу».
Законом поширено на відповідні органи місцевого самоврядування, керівників підприємств, установ та організацій, у тому числі навчальних закладів, незалежно від місця їх знаходження в Україні і наявності в їх адміністративно-територіальних одиницях військових комісаріатів, обов’язок на вимогу військових комісаріатів сповіщати призовників і військовозобов’язаних про їх виклик до військових комісаріатів, забезпечувати своєчасне прибуття за цим викликом, у семиденний строк повідомляти районні (міські) військові комісаріати про прийняття на роботу (навчання) та звільнення з роботи (навчання) призовників і військовозобов’язаних.
Відповідні зміни внесено до статті 38 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу». Чинною редакцією цієї статті відповідний обов’язок передбачено для адміністративно-територіальних одиниць, де немає військових комісаріатів.
Закон прийнято з техніко-юридичними правками.
Законопроект зареєстровано за №2985.
Прийнято Закон «Про внесення змін до деяких законів України (щодо створення друкованих засобів масової інформації Міністерством оборони України на час проведення антитерористичної операції».
Закон передбачає забезпечення можливості проведення ефективної інформаційної політики, спрямованої на захист національних інтересів, суверенітету та територіальної цілісності України, боротьбу з іноземною агресією, тероризмом, проявами сепаратизму та іншими викликами, які виникли внаслідок російської агресії проти України.
Законом доповнено Закон України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» статтею 8-1, яка передбачає умови та порядок заснування друкованих засобів масової інформації, заснованих Міністерством оборони України на час проведення антитерористичної операції та не поширення дії Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» на час проведення антитерористичної операції на друковані засоби масової інформації, засновниками яких є Міністерство оборони України.
Змінами до статтю 14 Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» передбачено, що «після закінчення антитерористичної операції, період якої визначено Законом України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції», друкований засіб масової інформації, заснований Міністерством оборони України на час проведення антитерористичної операції, протягом трьох місяців підлягає реформуванню відповідно до цього Закону».
Проект Закону зареєстровано за №5008.
Прийнято Закон «Про внесення змін до статті 201 Кримінального кодексу України щодо криміналізації контрабанди небезпечних речовин, частин вогнепальної зброї».
Законом частину першу статті 201 Кримінального кодексу України викладено в редакції, згідно з якою «контрабанда, тобто переміщення через митний кордон України поза митним контролем або з приховуванням від митного контролю культурних цінностей, отруйних, сильнодіючих, небезпечних, вибухових речовин, радіоактивних матеріалів, зброї або боєприпасів (крім гладкоствольної мисливської зброї або бойових припасів до неї), частин вогнепальної нарізної зброї, а також спеціальних технічних засобів негласного отримання інформації
- карається позбавленням волі на строк від трьох до семи років».
Закон прийнято з техніко-юридичними правками.
Проект Закону зареєстровано за №3254-д.
Головуючий закрив вечірнє засідання.






