Голова Верховної Ради України Андрій Парубій відкрив ранкове засідання.

Народні депутати приступили до розгляду питань порядку денного.

Першим розглядається питання про надання згоди на притягнення до кримінальної відповідальності народного депутата України Вадима Новинського.

Генеральний прокурор Юрій Луценко доповів подання Генеральної прокуратури і звернувся до народних депутатів розглянути його і дати згоду на притягнення до кримінальної відповідальності народного депутата України Вадима Новинського.

Народний депутат України Вадим Новинський у виступі зазначив, що «питання, яке розглядає Верховна Рада, подання Генерального прокурора, якщо до його підійти неупереджено з юридичною освітою та уважно прочитати, то відразу видно, що це політичний детектив, обгрунтований на доносі, лжесвідченнях, допущеннях і фантазіях генеральної прокуратури».

В.Новинський подякував Регламентному комітету, який ухвалив об’єктивне рішення, згідно з яким це подання «не відповідає критеріям об’єктивності, достатності та обгрунтованості».

Народний депутат коротко поінформував про те, в чому його звинувачують.

Перший заступник голови Комітету з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України Павло Пинзеник доповів рішення Комітету щодо подання Генеральної прокуратури про надання згоди на притягнення до кримінальної відповідальності народного депутата України Вадима Новинського.

П.Пинзеник повідомив, що Комітет ухвалив рішення, в якому зазначив, що подання ініційовано та подано належним чином.

П.Пинзеник також повідомив, що Комітет не має достатніх підстав для надання висновку про вмотивованість та обгрунтованість подання. За його словами, Комітет не одержав достатніх відомостей, які підтверджували б причетність Новинського В.В. до скоєння правопорушень, вказаних у поданні, підтриманим та внесеним Генеральним прокурором України.

Перший заступник голови Комітету з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України зазначив, що висновком Комітету є висновком про те, що подання про надання згоди на притягнення до кримінальної відповідальності народного депутата України ініційовано та подано належним суб’єктом подання відповідно до вимог частини другої статті 218 Регламенту, статті 482 Кримінального процесуального кодексу.

В обговоренні питання взяли участь представники депутатських фракцій і груп.

За результатами голосування Верховна Рада 228 голосами надала згоду на притягнення до кримінальної відповідальності народного депутата України Вадима Новинського.



 

Ухвалено Закон «Про внесення змін до деяких законів України щодо обмеження доступу на український ринок іноземної друкованої продукції антиукраїнського змісту»


Згідно із документом, видавнича продукція, що має походження або виготовлена та/або ввозиться з території держави-агресора, тимчасово окупованої території України, може бути ввезена на митну територію України та розповсюджена на її території, за умови наявності відповідного дозволу, крім видавничої продукції, що ввозиться громадянами в ручній поклажі або супроводженому багажі загальною кількістю не більше 10 примірників.

Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику в інформаційній сфері, забезпечує реалізацію цього Закону шляхом видачі (відмови у видачі, переоформлення, видачі дубліката, анулювання) дозволу на ввезення видавничої продукції, що має походження або виготовлена та/або ввозиться з території держави-агресора, тимчасово окупованої території України, на митну територію України (далі – дозвіл).

Видача (відмова у видачі, переоформлення, видача дубліката, анулювання) дозволу здійснюється відповідно до Законів України “Про адміністративні послуги”, “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” в установленому Кабінетом Міністрів України порядку.

Аналіз та оцінку видавничої продукції щодо віднесення її до такої, яка не дозволена до розповсюдження на території України, здійснює експертна рада центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику в інформаційній сфері, яка формується з представників органів державної влади,  галузевих асоціацій, спілок, громадського експертного середовища, видавців, провідних діячів культури, мистецтва, науки і освіти, соціальних психологів, медіаекспертів та інших фахівців  інформаційної сфери.

Критерії оцінки видавничої продукції, що дозволена до розповсюдження на території України, розробляються та затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику в інформаційній сфері відповідно до вимог цього Закону.

Для отримання дозволу суб’єкт господарювання подає до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику в інформаційній сфері, такі документи:

заяву про надання дозволу, в якій зазначаються повна назва видання мовою оригіналу та українською мовою, країна-виробник, рік виходу у світ, кількість примірників, що ввозяться на митну територію України;

один примірник оригіналу видання, що ввозиться на митну територію України;

оригінал або нотаріально засвідчену в установленому порядку копію угоди, укладеної з власником прав на видання, що підтверджує надання права на розповсюдження видавничої продукції на території України, разом з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально;

рецензію, складену державною мовою фахівцем (експертом) щодо оцінки та характеристики змісту видання, засвідчену підписом власника прав на видання.

Зазначений перелік документів, що подаються суб’єктом господарювання, є вичерпним.

Митне оформлення видавничої продукції, що має походження або виготовлена та/або ввозиться з території держави-агресора, тимчасово окупованої території України для розповсюдження на території України, здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, за наявності дозволу, виданого центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику в інформаційній сфері.

Відповідний законопроект зареєстровано за №5114.

Народні депутати розглянули питання, пов"язані з затвердженням Державного бюджету.

 

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо покращення інвестиційного клімату в Україні)».


Законопроектом пропонується внести комплексні зміни до усіх розділів Податкового кодексу України, спрямовані на: удосконалення загальних положень щодо адміністрування податків та зборів, а також податку на прибуток підприємств, податку на доходи фізичних осіб, податку на додану вартість, акцизного податку, рентної плати та податку на майно, спеціальних податкових режимів; ліквідацію податкової міліції.

Проектом, зокрема, пропонується в частині адміністрування:

адміністрування всіх баз даних Мінфіном чи ДП при Мінфіні;

запровадження повноцінного електронного кабінету платника податків (доступ до всієї податкової інформації про платника, проведення звірки розрахунків з бюджетом, заповнення та подання податкової звітності, управління надміру сплаченими коштами, реєстрація податкових та акцизних накладних, інформування про перевірки та надання актів або довідок перевірок, листування з контролюючим органом);

встановлення поняття уповноважена особа контролюючого органу - це посадова (службова) особа контролюючого органу, уповноважена керівником такого органу на виконання певних його функцій;

зміна критеріїв належності платника податків до категорії великих платників податків: збільшено показник сплати платежів до державного бюджету за платежами, які контролюються ДФС, з 12 до 20 млн. грн.; критерій доходів, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування змінено на критерій загального обсягу постачання у розмірі 1 млрд. грн. тощо;

Законопроект ухвалено з урахуванням Комітету з питань податкової та митної політики.

Проект Закону зареєстровано за №5368.



Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Митного кодексу України (щодо інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем і засобів їх забезпечення)».

Законопроектом пропонується викласти частину 4 ст. 31 Митного кодексу України у новій редакції, встановивши, що «інформаційні, телекомунікаційні та інформаційно-телекомунікаційні системи і засоби їх забезпечення, розроблені, виготовлені або придбані органами доходів і зборів, центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію єдиної державної податкової та митної політики, є державною власністю і закріплюються за центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію єдиної державної податкової та митної політики».

Проектом також пропонується зарахувати товарний код 5407100000 УКТЗЕД до опису «тканини (матеріали) для виготовлення бронежилетів та шоломів», а не до опису «нитки для виготовлення бронежилетів, як це передбачено чинною нормою.

Відповідні зміни пропонується внести до абзацу 2 п. 4-1 розділу ХХІ Митного кодексу України.

Законопроект прийнято з урахуванням пропозицій Комітету з питань податкової та митної політики.

Проект закону зареєстровано за №5369.

 Головуючий закрив ранкове засідання.

 

Повернутись до публікацій

Версія для друку

Ще за розділом

“Новини”

30 квітня 2024 16:43
30 квітня 2024 16:08
30 квітня 2024 15:57
30 квітня 2024 14:19
30 квітня 2024 09:30
29 квітня 2024 19:58
29 квітня 2024 17:20
29 квітня 2024 16:53
29 квітня 2024 14:06
29 квітня 2024 13:29