Члени комітету занепокоєні тим, що урядовий проект про державний бюджет України на 2004 рік "носить відверто фіскально-фінансовий характер". "Таким чином, до проблем “залишкового” принципу фінансового забезпечення культури та відсутності бюджету розвитку культури як галузі додається проблема одночасного погіршення з 1 січня 2004 року (податкових) умов господарювання всіх без виключення суб’єктів сфери культури і мистецтв – як державної і комунальної власності, так і приватного сектору. При цьому Уряд не передбачає компенсації пільг, що скасовуються пунктами 52, 53, 54 статті 74 законопроекту", - наголосили народні депутати.

Комітет підтримує пропозицію Голови Комітету з питань бюджету П.Порошенка, що зміни до податкового законодавства повинні проводитися шляхом ухвалення відповідних законів про внесення змін, а не через проект  про Державний бюджет України на 2004 рік.

Комітет наполягає на вилученні:

-  пункту 39 статті 74 проекту Закону про Державний бюджет України на 2004 рік. Адже Закон “Про державну підтримку книговидавничої справи в Україні” Верховна Рада ухвалила конституційною більшістю голосів; він відповідає європейській практиці та рекомендаціям Ради міжпарламентської асамблеї держав-учасниць Співдружності Незалежних Держав;

- пункту 2 статті 88 проекту, оскільки збільшення ставок єдиного податку (нижня межа - у 10 разів, верхня - у 3 рази) свідчить лише про те, що Уряд намагається за рахунок малого підприємництва вирішити проблему наповнення місцевих бюджетів у зв’язку зі зменшенням ставки податку на доходи фізичних осіб. При цьому Уряд, на жаль, не розрізняє малих і середніх підприємців, малих підприємців - фізичних осіб і малих підприємців - юридичних осіб. Такий крок протирічить урядовому проекту про Державну програму економічного і соціального розвитку України на 2004 рік; практично знищить мале підприємництво в регіонах, в тому числі у сфері культури і мистецтв. Зважаючи на це, вважають народні депутати, парламент має якнайшвидше ухвалити закон про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва.

Комітет наголосив, що Уряд не передбачив жодних централізованих капітальних вкладень по Міністерству культури і мистецтв України, тому бюджет на культуру на наступний рік знову є стагнаційним. Комітет пропонує звернутися до Уряду України з тим, щоб Міністерство фінансів України, готуючи проект Закону про Державний бюджет України на 2004 рік до другого читання, передбачило у додатку №5 включені Мінекономіки України державні капітальні вкладення для здійснення будівництва об’єктів культури державної форми власності у сумі 16,020 млн. гривень.

Члени Комітету вважають за необхідне врахувати додаткові потреби у видатках загального фонду Держбюджету – 2004:

- Міністерства культури і мистецтв України (34074,2 тис.грн.);

- Державного комітету архівів України (10350,1 тис.грн.);

- Державного комітету України з будівництва та архітектури – в частині розділу “Культура та мистецтво” (39626,3 тис.грн.);

- Державного комітету телебачення і радіомовлення України – в частині розділу “Культура та мистецтво” (42065,2 тис.грн.);

- Державного комітету України у справах релігій (827,1 тис.грн.).

 

Повернутись до публікацій

Версія для друку

Ще за розділом

“Повідомлення ”

29 серпня 2022 20:00
02 червня 2022 11:20
22 лютого 2022 12:30
23 листопада 2021 12:04
22 вересня 2021 13:40
24 серпня 2021 15:06
20 липня 2021 15:28
20 липня 2021 10:06
19 липня 2021 17:58
16 липня 2021 12:51