Новини

14 серпня 2018, 17:50

15 серпня відбудеться засідання робочої підгрупи з напрацювання змін до Кримінального процесуального кодексу України щодо підвищення ефективності досудового розслідування

докладніше
14 серпня 2018, 11:46

Голова Комітету у закордонних справах Ганна Гопко провела зустріч з представником Держдепартаменту США з питань енергетичних ресурсів Бенджаміном Шміттом

докладніше
14 серпня 2018, 09:23

Огляд головних тем «Голосу України» від 14 серпня

докладніше
13 серпня 2018, 17:19

Комітет з національної безпеки і оборони протягом восьмої сесії опрацював 68 проектів законів з питань, що належать до предметів його відання

докладніше
13 серпня 2018, 11:30

14 серпня відбудеться засідання Конкурсної комісії з добору кандидатів на посади членів НКРЕКП

докладніше
10 серпня 2018, 16:06

У «Відомостях Верховної Ради України» опубліковано Закон України про ефективне управління майновими правами правовласників у сфері авторського права і (або) суміжних прав

докладніше
10 серпня 2018, 15:00

Під час дев’ятої сесії основою законотворчої роботи Комітету стане розгляд проекту закону про Держбюджет України на 2019 р. та опрацювання законопроектів про внесення змін до закону про Держбюджет-2018

докладніше
10 серпня 2018, 09:48

Огляд головних тем «Голосу України від 10 серпня

докладніше
09 серпня 2018, 16:42

Інформація щодо звіту про підсумки роботи Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики за восьму сесію Верховної Ради України VIII скликання (додається)

докладніше
09 серпня 2018, 14:01

В.о. голови Комітету з питань паливно-енергетичного комплексу, ядерної політики та ядерної безпеки О.Домбровський провів зустріч з представниками проекту USAID «Розвиток енергетичних ринків»

докладніше
09 серпня 2018, 09:15

Огляд головних тем «Голосу України» від 9 серпня

докладніше
08 серпня 2018, 17:50

Інформація щодо виконання у 2017 році Загальнодержавної цільової програми розвитку водного господарства та екологічного оздоровлення басейну річки Дніпро

докладніше
08 серпня 2018, 09:48

Огляд головних тем «Голосу України» від 8 серпня

докладніше
07 серпня 2018, 14:00

Звернення Комітету з питань свободи слова та інформаційної політики до міжнародних організацій у зв’язку з вбивством журналіста Орхана Джемаля

докладніше

Канал Рада 

3D-тур відкриває Парламент України 

Верховна Рада України у соціальних мережах

twitter  facebook  youtube


Звіти депутатів
Конкурсна комісія з добору кандидатів на посади членів НКРЕКП Портал відкритих даних
Конституційна комісії
Децентралізація влади
13 червня 2018, 12:40

 Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України 

Комітет з питань сім'ї, молодіжної політики, спорту та туризму підтримує зміни до Закону про фізичну культуру і спорт щодо визначення правового статусу Спортивної студентської спілки та Спортивної спілки учнівської молоді

 Комітет з питань сім'ї, молодіжної політики, спорту та туризму ухвалив рішення рекомендувати Верховній Раді України прийняти за основу та в цілому проект Закону про внесення змін до Закону України "Про фізичну культуру і спорт" (щодо діяльності Спортивної студентської спілки України та Спортивної спілки учнівської молоді України), №8181.

Метою законопроекту є забезпечення підтримки на державному рівні та врегулювання діяльності Спортивної студентської спілки України та Спортивної спілки учнівської молоді України.

Проектом Закону пропонується внести зміни до Закону України «Про фізичну культуру і спорт», визначивши на законодавчому рівні правовий статус Спортивної студентської спілки України та Спортивної спілки учнівської молоді України, як громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості.

Зокрема передбачається, що відповідні спілки можуть:

представляти Україну у відповідних міжнародних спортивних організаціях, на Всесвітніх універсіадах та гімназіадах, інших міжнародних спортивних змаганнях;

організовувати та проводити на території України всеукраїнські та міжнародні спортивні заходи;

отримувати фінансову підтримку за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів відповідно до Закону.

Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України висловлює низку зауважень до законопроекту та не вбачає потреби у деталізації на законодавчому рівні правового статусу Спортивної студентської спілки України та Спортивної спілки учнівської молоді України, як громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості і пропонує проект Закону відхилити.

Під час обговорення члени Комітету підтримали законодавчу ініціативу народних депутатів, оскільки реалізація положень законопроекту сприятиме врегулюванню діяльності Спортивної студентської спілки України та Спортивної спілки учнівської молоді України, а також врегулює питання щодо надання з державного бюджету фінансової підтримки Спортивній студентській спілці України та Спортивній спілці учнівської молоді України, у тому числі і на сплату внесків до Міжнародної федерації студентського спорту та Міжнародної федерації шкільного спорту.

Водночас, члени Комітету зазначили, що проект Закону потребує редакційного доопрацювання з урахуванням термінології, що відповідає законам України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту», а саме в проекті Закону слова «позанавчальний» замінити словом «позаурочний».

У зв’язку з тим, що Міністерство освіти та науки України надало свої зауваження щодо зміни назви Спортивної спілки учнівської молоді України, у тексті та назві законопроекту слова «Спортивна спілка учнівської молоді України» в усіх відмінках слід замінити словами «Українська федерація учнівського спорту» у відповідному відмінку.

За наслідками розгляду проекту Закону Комітет рекомендував Верховній Раді України: прийняти його у першому читанні за основу та в цілому з урахуванням пропозицій Комітету.

Комітет Верховної Ради України з питань бюджету висловив низку зауважень до законопроекту, зокрема:

1) реалізація положень законопроекту, у разі його прийняття, може потребувати додаткових видатків державного та місцевих бюджетів, однак всупереч вимогам частини 1 статті 27 Бюджетного кодексу України та статті 91 Регламенту Верховної Ради України суб’єктами законодавчої ініціативи не надано фінансово-економічного обґрунтування до законопроекту;

2) положення законопроекту не узгоджуються із вимогами статей 87 та 89-90 Бюджетного кодексу України, якими не передбачено спрямування коштів державного та місцевих бюджетів на фінансову підтримку таких Спілок та їх відокремлених підрозділів;

3) положення проекту Закону не відповідають Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».