Голова Комітету з питань транспорту Ярослав Дубневич відзначив, що минулого року Комітет з питань транспорту працював результативно.

Протягом року Комітет провів 15 засідань, на яких розглянуто 22 законопроекти, з яких Комітет визначений головним, до 27 законопроектів надано пропозиції.

Комітетом проведено п’ять тематичних засідання, у тому числі два було присвячено стану справ на «Укрзалізниці».

Відбулися також два спільні засідання. Одне з них - виїзне - разом з Комітетом з питань промислової політики та підприємництва, на якому розглядалося питання щодо вдосконалення законодавства стосовно водного транспорту та суднобудування.

Ще одне спільне засідання проведено разом з Комітетом з питань європейської інтеграції за участі представників Уряду, Урядового офісу з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України та Представництва Європейського Союзу в Україні.

Комітетом проведено 5 круглих столів, 6 засідань робочих груп, які створені та діють в Комітеті, 6 засідань підкомітетів, 15 робочих зустрічей та семінарів, де обговорювались першочергові питання діяльності галузей транспорту.

Серед ключових тем, які мали найбільший резонанс у 2017-му та будуть серед пріоритетних цього року, голова Комітету назвав такі: стан українських автомобільних доріг (в тому числі у контексті Дорожнього фонду, який вже почав працювати); стабілізація ситуації на ПАТ «УЗ» та вихід цього потужного підприємства на рівень сталого розвитку; створення законодавчої бази для водної галузі; імплементація Угоди щодо Асоціації між Україною та ЄС в найкоротші терміни; інтеграція України в європейську транспортну систему; долучення до європейських та світових дорожніх та інфраструктурних проектів.

Окремою гострою темою Ярослав Дубневич виділив проблему безпеки руху, яка потребує невідкладного комплексного рішення.

Серед головних чинників, які прискорять розв’язання цієї проблеми: запровадження системи невідворотності покарання порушників ПДР, постійний контроль за ситуацією на дорогах (у тому числі - встановлення тотальної відеофіксації порушень), будівництво безпекової інфраструктури на шляхах, яка унеможливлювала б порушення правили дорожнього руху та максимально захищала як учасників руху, так і пішоходів. Відтак, -- необхідно розширення та вдосконалення відповідної законодавчої бази.

«Комітет ще минулого року відреагував на цей виклик часу - створено спеціальну робочу групу, яка працює над пакетом законодавчих ініціатив, що згодом мають стати базою для вітчизняного безпекового законодавства», - відзначив голова Комітету.

Серед першочергових задач, які стоять перед парламентом у інфраструктурній сфері, - проведення тематичного інфраструктурного дня, на якому мають бути розглянуті найактуальніші законопроекти, що вже опрацьовані та підготовлені Комітетом до розгляду в залі. Зокрема, проект Закону №6644, який посилює відповідальність за недотримання вагових та габаритних обмежень щодо комерційного автотранспорту та розширення кола суб’єктів, які мають її нести (це дозволить захистити дороги від передчасного руйнування); законопроект №6766, який врегулює будівництво та експлуатацію нових автошляхів державного значення на умовах концесії (що дозволить залучати приватні інвестиції під будівництво доріг), законопроекти про внутрішній водний транспорт №№ 2475 а-д та 2475а-3; законопроект №4642 д про внесення змін до деяких законів України щодо обов’язкового страхування відповідальності перевізника за шкоду, заподіяну життю, здоров’ю пасажирів та третіх осіб, який вносить зміни у нормативно-правову базу України, адаптуючи її до законодавства ЄС, проект закону №5261 про внесення змін до «Повітряного кодексу України (щодо відповідальності до вимог національного та міжнародного законодавства в авіаційній галузі»).

На черзі також розгляд законопроекту про залізничний транспорт №7316, який створювався на базі відповідних напрацювань робочої групи при Комітеті з питань транспорту та низки інших важливих законопроектів.

 

Повернутись до публікацій

Версія для друку

Ще за розділом

“Новини”

18 квітня 2024 10:12
17 квітня 2024 19:05
17 квітня 2024 18:51
17 квітня 2024 17:23
17 квітня 2024 11:54
16 квітня 2024 20:18
16 квітня 2024 18:50
16 квітня 2024 17:31
16 квітня 2024 16:15
16 квітня 2024 14:00