Протягом січня 2017 року (01.01.2017-31.01.2017) в Єдиній базі обліку і контролю запитів на інформацію Верховної Ради України зареєстровано 190 запитів (89 - електронною поштою, 77 - через Інтернет, 10 - поштою, 6 - нарочним, 3 - фельдзв'язком, 3 - телефоном, 2 - на особистому прийомі):

- 114 запитів виконано;

- 6 запитів виконуються як звернення відповідно до Закону України "Про звернення громадян";

- 30 запитувачам надіслано відмову у задоволенні запиту відповідно до статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації";

- 40 запитів направлено належним розпорядникам інформації, про що повідомлено запитувачів.

Найбільше запитів направлено до Управління справами (40), Управління кадрів (14), Головного управління документального забезпечення та Головного організаційного управління Апарату Верховної Ради України - по десять, Інформаційного управління (8), а також до секретаріатів  Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування, Комітету з питань запобігання і протидії корупції - по шість, Комітету з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України (5).

Примітка: в Єдиній базі запитів на інформацію Верховної Ради України не реєструються запити на інформацію, адресовані безпосередньо до народних депутатів України, посадових осіб Верховної Ради України, оскільки Апарат Верховної Ради України, відповідно до Розпорядження Голови Верховної Ради України від 11 травня 2011 р. №393 «Про забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Апараті Верховної Ради України», не є розпорядником інформації за такими запитами на інформацію.